Ampuja lähestyi nykyistä pääministeriä, Sanna lähti karkuun!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Latimeria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Latimeria

Tunnettu jäsen
01.03.2018
5 439
1 468
113
Sanna-Marin_pakenee_v0.1.jpg

"Silloinen liikenne- ja viestintäministeri Sanna Marin tapasi Seiskan toimittaja Eetu Ampujan syyskuussa Eduskuntatalon edustalla."

https://www.seiska.fi/Uutiset/Outo-...skan-toimittajan-kommentti-paaministeri-Sanna

No onneksi oli ystävällismielinen :)

Tää oli varmaan sun omassa mielessä hauska juttu, vähän kuin kaikki muutkin palstaoksennuksesi.

Nielit syötin. Tiesin :D(y)

Mä aattelinkin vain ja ainoastaan sinua, arvon Insectus arsenius, kun tämän tänne väänsin :ROFLMAO::LOL:

Kiitos tästä mahtavasta hyvänolontunteesta :love::love:

Nielit syötin. Tiesin :D(y)

Mä aattelinkin vain ja ainoastaan sinua, arvon Insectus arsenius, kun tämän tänne väänsin :ROFLMAO::LOL:

Kiitos tästä mahtavasta hyvänolontunteesta :love::love:
Joka foorumilla, niin koti- kuin ulkomaisilla on aina joku sunkaltainen tyyppi joka suoltaa pelkkää rasittavaa paskaa näppäimistöltään. Ja aina kun siihen joku tarttuu ja antaa palautetta, niin vastaus on juuri tuo sama ”hähää, mä ihan tarkoituksella trollasin/ärsytin tahallani”.

Joka foorumilla, niin koti- kuin ulkomaisilla on aina joku sunkaltainen tyyppi joka suoltaa pelkkää rasittavaa paskaa näppäimistöltään. Ja aina kun siihen joku tarttuu ja antaa palautetta, niin vastaus on juuri tuo sama ”hähää, mä ihan tarkoituksella trollasin/ärsytin tahallani”.

Joka foorumilla, niin koti- kuin ulkomaisilla on aina joku sunkaltainen luuserityyppi joka suoltaa pelkkää rasittavaa paskaa näppäimistöltään ketjun aloittajille. Joka itse ei saa mitään aikaiseksi, itkupotkuraivaroi vaan kateellisena muille, eli itseään lahjakkaammille.

Ja tämä on tällä kertaa totta, ”hähää, mä ihan tarkoituksella trollasin/ärsytin tahallani”

Nielit syötin, tiesin sen jo ennalta :love:

Ap on kyllä s.ä-älittävä tapaus. Kirjoittelee ty_periä aloituksia ja kun joku kommentoi niitä niin heti su-uttuu ja vetää itk.upotkut ja ha!ukkuu kaikki. Kannattaisi pysyä pois palstalta jos ei kr.itiikkiä kestä jota vieläpä itse haluaa kun aina väkisin kaivaa ja provosoi.

Ap on kyllä s.ä-älittävä tapaus. Kirjoittelee ty_periä aloituksia ja kun joku kommentoi niitä niin heti su-uttuu ja vetää itk.upotkut ja ha!ukkuu kaikki. Kannattaisi pysyä pois palstalta jos ei kr.itiikkiä kestä jota vieläpä itse haluaa kun aina väkisin kaivaa ja provosoi.

Laita kopsu sellaisesta, kiitti jo etukäteen (y)

Mielellään tutkin itseäni, jos siihen on kerran syytä :unsure:

Yhteistyössä