Mietiskelin tässä ku tuntuu tuo kahvikuppi liian pieneltä toisinaan eli saa olla jatkuvasti täyttämässä sitä, erityisesti aamuisin, että paljon olisi sopiva kupiin tilavuus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olisko 0,4l muki?
Onko tuon kokoista mukia olemassa?0,658dl muki
TermosmukiAika isoltahan tuo tuntuisi, sais olla jotenkin eristetty ettei jäähdy kovin nopeasti, mikäli ei halua kylmää kahvia nauttia. Takeaway-kupissa tuntuu kahvi pysyvään pitkään kuumana, mutta kyllä se siitä onnettomasta kannen reiästä lipittäminen vie osan nautintoa, sekä se, kun koko kansi päättää irrota ja kahvit rinnuksilla.Nokkamukistakaan sitä ei mielellään.
Ei jäähdy liian nopeastiAika isoltahan tuo tuntuisi, sais olla jotenkin eristetty ettei jäähdy kovin nopeasti, mikäli ei halua kylmää kahvia nauttia. Takeaway-kupissa tuntuu kahvi pysyvään pitkään kuumana, mutta kyllä se siitä onnettomasta kannen reiästä lipittäminen vie osan nautintoa, sekä se, kun koko kansi päättää irrota ja kahvit rinnuksilla.Nokkamukistakaan sitä ei mielellään.
Mulla on 0,4 l ja se on just täydellinen aamukupiksi. Pari sellaista niin ei tartte moneen kertaan pannulla juostaMietiskelin tässä ku tuntuu tuo kahvikuppi liian pieneltä toisinaan eli saa olla jatkuvasti täyttämässä sitä, erityisesti aamuisin, että paljon olisi sopiva kupiin tilavuus?
Pistä peenis kahvikuppiin
Mulla on 0,4 dl ja se on just täydellinen aamukupiksi. Pari sellaista niin ei tartte moneen kertaan pannulla juosta![]()
Mulla on myös, iittalan taikamuki on juuri sopiva aamukahvimukiMulla on 0,4 dl ja se on just täydellinen aamukupiksi. Pari sellaista niin ei tartte moneen kertaan pannulla juosta![]()
Liian pieni. Niitä voisi olla isompia.Muumi-muki on just sopiva
Eikö tuossa tilanteessa melkein termospullo olis näppärä jos pitää toista tuntia kestää kuumanaMie lataan 4x3dl ja kannet odottavien päälle plus termoslaatikko, kai sillä tunnin saa istuu rauhassa ja vähä toista.
Mulla on Arabian ArcticaMulla on myös, iittalan taikamuki on juuri sopiva aamukahvimuki![]()
Kyllähän se kahvi napsulasistakin menee, mutta kovin saa olla tankkaamassa.Olin näköjään alunperin kirjottanu 0,4dlEli siis 0,4l muki
![]()
Eikö tuossa tilanteessa melkein termospullo olis näppärä jos pitää toista tuntia kestää kuumana![]()
http://www.sosiaalikollega.fi/hankk...us/laurila_250216_haasteellinenkayttaytyminenMiehellä sen sijaan on kuuden desin muki ja se tyytyväisenä hörppii siitä haaleaa kahvia vielä sata kilsaa matkaanlähdön jälkeen.![]()
Espressoa?Kyllähän se kahvi napsulasistakin menee, mutta kovin saa olla tankkaamassa.![]()