Kahvikupin optimitilavuus

Aika isoltahan tuo tuntuisi, sais olla jotenkin eristetty ettei jäähdy kovin nopeasti, mikäli ei halua kylmää kahvia nauttia. Takeaway-kupissa tuntuu kahvi pysyvään pitkään kuumana, mutta kyllä se siitä onnettomasta kannen reiästä lipittäminen vie osan nautintoa, sekä se, kun koko kansi päättää irrota ja kahvit rinnuksilla.Nokkamukistakaan sitä ei mielellään.

Olisko 0,4l muki?

Aika isoltahan tuo tuntuisi, sais olla jotenkin eristetty ettei jäähdy kovin nopeasti, mikäli ei halua kylmää kahvia nauttia. Takeaway-kupissa tuntuu kahvi pysyvään pitkään kuumana, mutta kyllä se siitä onnettomasta kannen reiästä lipittäminen vie osan nautintoa, sekä se, kun koko kansi päättää irrota ja kahvit rinnuksilla.Nokkamukistakaan sitä ei mielellään.
Termosmuki :)

Ei jäähdy liian nopeasti

Mietiskelin tässä ku tuntuu tuo kahvikuppi liian pieneltä toisinaan eli saa olla jatkuvasti täyttämässä sitä, erityisesti aamuisin, että paljon olisi sopiva kupiin tilavuus?
Mulla on 0,4 l ja se on just täydellinen aamukupiksi. Pari sellaista niin ei tartte moneen kertaan pannulla juosta:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Mä olen kranttu. Kahvin, siis maitokahvin, pitää olla kuumaa. Eli noin neldän desin muki sopii mulle.

Miehellä sen sijaan on kuuden desin muki ja se tyytyväisenä hörppii siitä haaleaa kahvia vielä sata kilsaa matkaanlähdön jälkeen. :sick:

Yhteistyössä