Oikeus saattaa toteutua Isis-äideille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko Unkarissa ja Puolassa kuolemantuomiot käytössä?

Kyse on vain ja ainoastaan kuolemantuomioista, ei muista asioista jotka liittyy oikeudenkäynteihin.

Miksi kuolemantuomiolle pitäisi nyt sanoa ehdoton ei. Allekirjoitatko adressin, jossa vaaditaan anteeksipyyntöä liittoutuneilta kaikilta kuolemaan tuomittujen natsien omaisille?

Loppuko argumentit kun piti aborttikortti ottaa esiin?

mitä logiikkaa on paheksua jonkun maan lakia (sharia ) ja yhtäkkiä vaatia sen käyttöä? Mä vastustan sharialakia kokoajan, entäs sinä?

Al-holin leirillä elävät muslimit haluavat elää sharian mukaisesti. Siksi he hyväksyvät myös sharian mukaisen rangaistuksen.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Al-holin leirillä elävät muslimit haluavat elää sharian mukaisesti. Siksi he hyväksyvät myös sharian mukaisen rangaistuksen.

Mut me ei ollakkaan he. Enkä mä ainakaan halua sellaiseksi koskaan muuttua, siksi en luovu periaatteistani.
Mun mielipide ei muutu ihmisen uskonnon, ihonvärin, kansalaisuuden, poliittisen näkemyksen tai minkään muunkaan takia. Ihan samalla lailla taistelisin sinunkin puolesta.

Ihminen, joka hyväksyy sosiaalisin perustein tehdyn abortin mutta vastustaa kuolemantuomiota, ei ole looginen. Mutta tunteilla nykyään perustellaan kaikki...
En nyt ymmärrä, mistä tämä kommentti tähän keskusteluun yhtäkkiä hyppäsi, mutta .. Mitenniin? Elämästähän siinä puhutaan. Oikeudesta elää ja oikeudesta elää haluamallaan tavalla. Jos on tehnyt rikoksen, voi odottaa, että sellissä joutuu istumaan. Silti voi elää.
Mitä järkeä vapaan ihmisen on tinkiä elämisen laadustaan (rehellinen, lainkuuliainen) eikä laittaa itseään keinotekoiseen selliin, elää, niinkuin muut haluavat?

Jos siis tehnyt rikoksen, ei voi odottaa, että saa elää kuin haluaa, mutta oikeus elämiseen silti on. Jos ei ole tehnyt rikosta, niin pitäisi elää niin kuin muut haluavat? Minusta tuntuu, että sinun logiikkasi on nyt vähän pintapuolinen.

(Ja ei, en ole abortteja puolesta taikka vastaan, ei kiinnosta.)

Syytön se raiskauksen tuloksena syntynyt lapsi on raiskaukseen, eli haluat murhata syyttömän...
Miksi muissa rikoksissa ei niin kovaan ääneen vaadita, että rikoksen seurauksen kanssa "tulee vain elää". Jos joku katkaisee toiselta sormet, ei ole kansanliikettä, joka vaatisi, että uhri ei saisi käyttää apuvälineitä pystyäkseen elämään normaalisti.
Joskus koirillakin on paremmat ihmisoikeudet, kuin naisilla.
https://yle.fi/uutiset/3-6529742

Mut me ei ollakkaan he. Enkä mä ainakaan halua sellaiseksi koskaan muuttua, siksi en luovu periaatteistani.
Mun mielipide ei muutu ihmisen uskonnon, ihonvärin, kansalaisuuden, poliittisen näkemyksen tai minkään muunkaan takia. Ihan samalla lailla taistelisin sinunkin puolesta.
Mikä sinä olet estämään muslimia saamasta rangaistusta kannattamansa sharian mukaisesti?

Miksi muissa rikoksissa ei niin kovaan ääneen vaadita, että rikoksen seurauksen kanssa "tulee vain elää". Jos joku katkaisee toiselta sormet, ei ole kansanliikettä, joka vaatisi, että uhri ei saisi käyttää apuvälineitä pystyäkseen elämään normaalisti.
Joskus koirillakin on paremmat ihmisoikeudet, kuin naisilla.
https://yle.fi/uutiset/3-6529742
Miten raiskauksesta syntynyt lapsi estää äitiä elämästä normaalisti? Voihan sen lapsen antaa adoptioon ja jatkaa elämäänsä kuin ei olisi koskaan synnyttänyt.

Muslimit tuntuvat kannattavan shariaa niin pitkään kun heitä itseään ei sen mukaan tuomita.
Isiksen suomi leidit haluaa kipin kapin tulla Suomeen, kun ovat itse kohta tuomioistuimessa.

Ei tietenkään olla. Me olemme tarpeeksi fiksuja, ettemme lähde sota-alueelle tekemään sotarikoksia.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Muslimit tuntuvat kannattavan shariaa niin pitkään kun heitä itseään ei sen mukaan tuomita.
Isiksen suomi leidit haluaa kipin kapin tulla Suomeen, kun ovat itse kohta tuomioistuimessa.

On ihan oikeus ja kohtuus, että nämä Isisin kalifaattia rakentamaan lähteneet naiset, jotka kannattavat shariaa henkeen ja vereen tuomitaan muslimimaassa.

Sharian mukaan ja islamilaisessa maassa paikan päällä, ei vääräuskoisten (länsimaisten) ihmisten asuttamassa Suomessa.

Johan se oisi rasismia pahimmillaan kieltää heiltä oikeudenkäynti, joka käytäisiin heidän kannattamillaan islamilaisilla arvoilla.

Minun tiedossani ei ole yhtään. Olennaista on se, että tasa-arvoisessa maailmassa Suomi kunnioittaa muiden maiden päätöksiä silloinkin, kun ne ovat omaa arvomaailmaa vastaan. Nyt haiskahtaa Haaviston puheessa piilokolonialismi. Oikeassa monikulttuurissa eri maissa toteutetaan erilaista lainsäädäntöä.

Mitä mieltä olisit siitä, että jokin arabimaa ilmoittaisi, ettei hyväksy kansalaiselleen Suomessa langetettavaa seksuaalirikostuomiota jos tuomio perustuu naisen tai naisten kertomaan?

Haavisto ei taida olla tunnettu loogisuudestaan.

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä