Munaton nillittäjä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AivanSama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Ihan turhaa munatonta nillittämistä ja resurssien haaskaamista!
TAPONEN kertoo STT:lle, että hänen twiittinsä liittyi poliisin viime viikolla aloittamaan kampanjaan somehäiriköinnistä.

Eihän sillä ollut muuta vaihtoehtoa! Se on ennaltaehkäisevän ryhmän jäsen ja puhuu somehäiriköinnistä. Sit tulee joku iddiootti sitä haukkumaan. Millaisen viestin olisi koulukiusaajille ja -kiusatuille antanu, jos olisi jättänyt jutun siihen?
 
TAPONEN kertoo STT:lle, että hänen twiittinsä liittyi poliisin viime viikolla aloittamaan kampanjaan somehäiriköinnistä.

Eihän sillä ollut muuta vaihtoehtoa! Se on ennaltaehkäisevän ryhmän jäsen ja puhuu somehäiriköinnistä. Sit tulee joku iddiootti sitä haukkumaan. Millaisen viestin olisi koulukiusaajille ja -kiusatuille antanu, jos olisi jättänyt jutun siihen?
Sellaisen, että mieltä ei kannata pahoittaa mitättömistä asioista?

Ei me voida olla näin herkkänahkaisia, ihan oikeasti! Joku kuittaus takaisin olisi riittänyt vallan hyvin. Tämä on mielestäni resurssien väärinkäyttöä poliisilta.
 
Ihan turhaa munatonta nillittämistä ja resurssien haaskaamista!

Näin olisi, jos kyseessä olisi kaksi yksityishenkilöä, mutta kansanedustaja ei edustustehtävässään voi kirjoitella yhtä tyhmiä kuin mitä päässä liikkuu. Taponen kirjoitti nimenomaisesti sananvapaudesta ja Turtiainen ei tuhlannut yhtään aikaa käyttääkseen omaansa väärin. Kyseessä siis demokraattisilla vaaleilla valittu kansanedustaja, joka solvaa lakia valvovaa viranomaista julkisesti. Ei lähihuoltsikan Rane heittämässä vähän jerryä. Ja kuten aiemmin jo kirjoitin, Taponen ei edusta virassaan vain itseään, vaan myös osaa lakia valvovasta instituutiosta. Rikosilmoituksella ei ole mitään tekemistä herkkänahkaisuuden, vaan velvollisuuden kanssa.

Eipä siinä. Tiedän kyllä kirjoittavani kuuroille korville.
 
Äsken kun kirjauduin, hra prskärpänen oli antanut 46!!! alapeukkua :ROFLMAO::LOL:

Täytyykin aktivoitua kirjoittamaan, niin hepulla on askarreltavaa, aina kun osastolla jaetaan läppärit potilaille :D

Siis tämä ao.

= D
Uusi jäsen
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Näin olisi, jos kyseessä olisi kaksi yksityishenkilöä, mutta kansanedustaja ei edustustehtävässään voi kirjoitella yhtä tyhmiä kuin mitä päässä liikkuu. Taponen kirjoitti nimenomaisesti sananvapaudesta ja Turtiainen ei tuhlannut yhtään aikaa käyttääkseen omaansa väärin. Kyseessä siis demokraattisilla vaaleilla valittu kansanedustaja, joka solvaa lakia valvovaa viranomaista julkisesti. Ei lähihuoltsikan Rane heittämässä vähän jerryä. Ja kuten aiemmin jo kirjoitin, Taponen ei edusta virassaan vain itseään, vaan myös osaa lakia valvovasta instituutiosta. Rikosilmoituksella ei ole mitään tekemistä herkkänahkaisuuden, vaan velvollisuuden kanssa.

Eipä siinä. Tiedän kyllä kirjoittavani kuuroille korville.

Asiaa!
Kerrankin joku ymmärtää missä mättää.
 
Se on jännä kun persut ja niiden kannattajat pitävät huonoa käytöstä täysin hyväksyttävänä. Samastumista kenties.

Onko tuo heppu itse sitten kovakin jätkä, kun on nuoren pojan pahoinpidellyt ja mitä kaikkea "miehekästä" vielä?
 
Kun puhumme populistipuolueiden kannattajien edustajista, mikään ei ole selvää. Argumentitkin voivat vaihdella sitä mukaa, kun näppäimistö kolisee. Tämä on valitettavaa niiden kannalta, jotka keskusteluun osallistuvat.
Esimerkkeinä on hirveän hyvä, kun solvausten kohteena on joku persupuolueesta, silloin nousee kamala melu solvauksesta. Mutta jos kyseessä on muun puolueen edustaja, niin melu nouseekin siitä edustajasta.

Just näin.
 
Se on jännä kun persut ja niiden kannattajat pitävät huonoa käytöstä täysin hyväksyttävänä. Samastumista kenties.

Onko tuo heppu itse sitten kovakin jätkä, kun on nuoren pojan pahoinpidellyt ja mitä kaikkea "miehekästä" vielä?
Ei vaan persut eivät hyväksy huonon käytöksen kriminalisointia. Siinä on vissi ero. Kusipäisyys ei ole rikos eikä siitä pidä sellaista väen väkisin tehdä. Nykyajan herkkähipiäisyys on yksinkertaisesti vastenmielistä eikä mikään hyve!
 
Näin olisi, jos kyseessä olisi kaksi yksityishenkilöä, mutta kansanedustaja ei edustustehtävässään voi kirjoitella yhtä tyhmiä kuin mitä päässä liikkuu. Taponen kirjoitti nimenomaisesti sananvapaudesta ja Turtiainen ei tuhlannut yhtään aikaa käyttääkseen omaansa väärin. Kyseessä siis demokraattisilla vaaleilla valittu kansanedustaja, joka solvaa lakia valvovaa viranomaista julkisesti. Ei lähihuoltsikan Rane heittämässä vähän jerryä. Ja kuten aiemmin jo kirjoitin, Taponen ei edusta virassaan vain itseään, vaan myös osaa lakia valvovasta instituutiosta. Rikosilmoituksella ei ole mitään tekemistä herkkänahkaisuuden, vaan velvollisuuden kanssa.

Eipä siinä. Tiedän kyllä kirjoittavani kuuroille korville.
Jos olisit kirjoittanut ”kuuroille korville”, tuskin kukaan olisi lainannut viestiäsi ja kirjoittanut omaa mielipidettään.;)

Mun mielestä poliisi ei voi toimia niin hövelisti, että käyttää resursseja tyhjänpäiväisiin asioihin.
Millaisen esimerkin hän tässä antaa? Tiedä vaikka saisi aikaan rikosilmosuman? Muistaakseni niitä on jo nyt tehty turhaan koska puolet menee mappiööhön - aikaa vievää tuo ilmoitusten läpikäyminen silti on=vie aikaa niiltä oikeasti tärkeiltä asioilta.
Ei siis ainakaan lisää luottamusta poliisia kohtaan kun viimeaikoina ovat puhuttaneet muun muassa poliisin kyky priorisoida jotta resurssit riittävät asioiden hoitamiseen.



 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Ei vaan persut eivät hyväksy huonon käytöksen kriminalisointia. Siinä on vissi ero. Kusipäisyys ei ole rikos eikä siitä pidä sellaista väen väkisin tehdä. Nykyajan herkkähipiäisyys on yksinkertaisesti vastenmielistä eikä mikään hyve!
Juuri näin.
 
Kansanedustajan sananvapaus on itse asiassa laajempi kuin yksityishenkilön sananvapaus.
 
Tein tästä ahterikärpäsestäni, eli = D -sankarista oman ketjun, mutta se on ollut moden napin alla jo tunteja :D

Aletaan olla jo Vauvan tasolla ja alkaa mittari täyttymään täälläkin :(
 
Näin olisi, jos kyseessä olisi kaksi yksityishenkilöä, mutta kansanedustaja ei edustustehtävässään voi kirjoitella yhtä tyhmiä kuin mitä päässä liikkuu. Taponen kirjoitti nimenomaisesti sananvapaudesta ja Turtiainen ei tuhlannut yhtään aikaa käyttääkseen omaansa väärin. Kyseessä siis demokraattisilla vaaleilla valittu kansanedustaja, joka solvaa lakia valvovaa viranomaista julkisesti. Ei lähihuoltsikan Rane heittämässä vähän jerryä. Ja kuten aiemmin jo kirjoitin, Taponen ei edusta virassaan vain itseään, vaan myös osaa lakia valvovasta instituutiosta. Rikosilmoituksella ei ole mitään tekemistä herkkänahkaisuuden, vaan velvollisuuden kanssa.

Eipä siinä. Tiedän kyllä kirjoittavani kuuroille korville.
Juuh, ei ne kuuntele, ne vaan "keskustelee". niillä on sananvapaus, ei muilla.
 
Kansanedustajan sananvapaus on itse asiassa laajempi kuin yksityishenkilön sananvapaus.
Näin on.

Tietenkin voidaan keskustella siitä mikä on yleisellä tasolla korrektia, mutta se riittänee. Rikosilmoitus tällaisesta on ihan naurettava!
 
Kannattaa muistaa miksi poliisi on olemassa: kansan kurissa pitäminen vaikka äärimmäistä väkivaltaa käyttäen.

Tällä hetkellä valtiovalta käyttää oikeuslaitosta kitkemään "väärin" ajattelevia ihmisiä ja jos se ei tehoa, niin sen jälkeen astuu väkivalta kuvaan.
 

Yhteistyössä