tämä sukupuoli neutraali suomi

Lissun jakama video oli oikein hyvä ja professori varmasti fiksu.
Sitten voisi kysäistä vielä, että onko ihminen muuttumaton? Kun tiedostetaan, että ympäristö muuttuu.. aiheuttaako sikiöaikana naisen altistuminen saasteille ylivilkkautta lapsessa kouluiässä.. niin miten ihminen pysyisi muuttumattomana?
Ja miksi meillä pitää olla vain kaksi kategoriaa? Jos ihminen itse määrittelee kategoriat, niin kai meillä on vähän enemmän mielikuvitusta? Ja ennenkuin joku väittää, että tiede sen määrittelee: tiede on kanssa ihmisen keksintö.

Mihin se vaikuttaa, kuinka monta heitä on?
Tarkoitatko, että ensimmäinen transseksuaali oli feikki ja vasta, kun heitä oli tuhat, niin niistä tuli oikeita?
Siihen, että on ihan turha hössöttää viidestätoista eri sukupuolesta ja seksuaalisuudesta kun heitä todellisuudessa on miljardeja! Jokainen on uniikki.

Trendit muokkaavat ja muodostavat ihmisiä ryhmiksi. Ovat siis ohimeneviä juttuja.

Ei voi olettaa, että koko yhteiskunta alkaa elämään joidenkin mariginaaliryhmien mielipiteiden mukaan. Esim. kun vien POIKANI päiväkotiin hän on poika päiväkodissa! Ei tyyppi eikä henkilö vaan ihan POIKA, munineen kaikkineen!:coffee:

Samoin kasvissyönnin kanssa! On väärin, että kouluissa ei ole lihavaihtoehtoa kasvisruoan rinnalle vain sen vuoksi, että joku mariginaaliryhmä on päättänyt että nyt purraan porkkanaa ja palsternakkaa!:rolleyes:

Ei voi olettaa, että koko yhteiskunta alkaa elämään joidenkin mariginaaliryhmien mielipiteiden mukaan. Esim. kun vien POIKANI päiväkotiin hän on poika päiväkodissa! Ei tyyppi eikä henkilö vaan ihan POIKA, munineen kaikkineen!:coffee:

Samoin kasvissyönnin kanssa! On väärin, että kouluissa ei ole lihavaihtoehtoa kasvisruoan rinnalle vain sen vuoksi, että joku mariginaaliryhmä on päättänyt että nyt purraan porkkanaa ja palsternakkaa!:rolleyes:
Pakkoko se on elää marginaaliryhmän mukaan? Kasvisvaihtoehtokin tuli jakeluun kouluihin vasta kymmeniä vuosia ensimmäisen kasvissyöjän jälkeen, kun niitä alkoi olla jo paljon ja lihan hinta vaan nousi..

Voi kuule, vaikka oravana. Niin kauan, kun et ole vahingoksi itsellesi taikka muille, niin mulle on ihan sama.
Mitä me ihmisistä tiedämme, on oikeastaan aika vähän. Kromosomit kertoo jotain ja ajatukset lisää. Mistä ajatukset ja tuntemukset tulevat, ulkoavaruudesta, niinkuin esikuvasi?:sneaky:

No koska lupauduit kohtelemaan minua ja kaltaisiani yli-ihmisenä ja/tai oravana, esitän muutamia tasa-arvoa edistaviä parannuksia otettavaksi heti käyttöön, jotta minun ei tarvitse tuntea itseäni syrjityksi:

Kouluruokailuihin siemen- ja käpyvaihtoehto. Jos käpyjä tai siemeniä ei ole saatavilla, sopivat elävät linnunpoikaset korvikkeeksi.

Kaikkiin julkisiin tiloihin oravawc, eli wc jossa tarpeet tehdään oksalta.

Kaikkeen opetusmateriaaliin pitää sisällyttää yli-ihmisidentiteettiä esittelevä osa, jotta yli-ihmislapset voivat löytää itsensä. Tavalliseksi (ali)ihmiseksi kasvattaminen on hyvin vahingollista yli-ihmisen psyykelle.

Yli-ihmisen puhuttelu miehenä, naisena tai ihmisenä on loukkaavaa. Oikea tapa on kumartua yli-ihmisen edessä ja huudahtaa, "oi yli-ihminen, toteutukoon tahtosi!"

Yhteistyössä