Onko noloa 23v neitsyt ja ei ole koskaan seurustellut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko noloa olla 23v neitsyt joka ei ole koskaan seurustellut? Itse en koe olevani erityisen ruma mutta en myöskään erityisen kauniiksi. Käytän silmälaseja ja koen olevani ns. normaalin näköinen. Luonteeltani en myöskään ole inhottava, tosin ehkä hieman ujohko. Minulla on ystäviä, joiden kanssa käydään leffassa, ulkona...,käyn aina välillä baarissa yms. Välillä vaan tulee sellanen olo, että pitäisi olla jo kokemusta näistä asioista. Mitä mieltä ootte?

Ei.
Miksi sen pitäisi olla noloa?
Se, että "kaikki muut" ovat aloittaneet aikaisin seurustelun ja seksielämän, niin - mitä sitten?
Elä omaa elämääsi omaan tahtiisi. Älä määrittele tekemisiäsi muiden kautta vaan tee asioita itsesi haluamisen kautta. Olet nuori aikuinen vielä, joten ehdit kyllä halutessasi ihastua ja rakastua ja seurustella vaikka kuinka monta kertaa ja vaikka kuinka kauan.

joku vielä tulla tupsahtaa elämääsi joku päivä.Turha murehtia seurustelu asiaa sen kummemmin etukäteen.En myöskään usko että olet se viimeinen neitsyt vielä tuossa iässä joten ei mitään huolen aihetta silläkään saralla.

Ei ole noloa yhtään!
Kyllä sitä seksiä toisen osapuolen kanssa kerkiää harrastaa myöhemminkin. Olisi kuitenkin hyvä tutustua omaan kehoonsa ja kyetä tyydyttämään seksuaalisia tarpeitaan itse.(y)

On ihan omassa vallassasi tehdä sille jotain. Kyllä myös ikäisellesi miehelle löytyy joku lihava yh-mamma tai vastaava, kunhan aktiivisesti alat etsiä.
Okei. Elämä ei vain näin toimi. Noilla "lihavilla yh-mammoilla", joita ilmeisesti pidät alhaisimman tason naisina, on myös nykyään standardit eikä niihin kuulu kokematon keski-ikäinen mies. Olen tämän kyllä saanut huomata.

Kuulostaa enemmän sitoutumiskammolta kuin nololta. Sori, mut en ymmärrä tuota "nolous" juttua tässä yhteydessä.
Miten se voi olla kohdallani sitoutumiskammoa, kun kukaan ei ole halunnut kanssani sitoutua? Varmasti kun ikää on tullut lisää ja kokemattomuus säilynyt niin olen alkanut "kammoamaan" ihmisiä, koska en halua paljastua. Näin ei kuitenkaan ole aina ollut.

Nolous on sama kuin häpeä. Häpeää tunnen joka ikinen hetki.

• Tykkää
Reactions: Mustakettu
Okei. Elämä ei vain näin toimi. Noilla "lihavilla yh-mammoilla", joita ilmeisesti pidät alhaisimman tason naisina, on myös nykyään standardit eikä niihin kuulu kokematon keski-ikäinen mies. Olen tämän kyllä saanut huomata.
Itsekin olen lukenut netistä, ettei nykynaisille kelpaa muu kuin pankkiirilääkäri jolla on jykevä leuka. Kiitos netttideittien on myös jokaiselle naiselle tarjolla sadoittain näitä jykeväleukaisia pankkiirilääkäreitä, ja naisen ainoaksi hommaksi jää valita lukemattomien erinomaisten mieskandidaattien joukosta se paras.

• Vau!
Itsekin olen lukenut netistä, ettei nykynaisille kelpaa muu kuin pankkiirilääkäri jolla on jykevä leuka. Kiitos netttideittien on myös jokaiselle naiselle tarjolla sadoittain näitä jykeväleukaisia pankkiirilääkäreitä, ja naisen ainoaksi hommaksi jää valita lukemattomien erinomaisten mieskandidaattien joukosta se paras.
Ei se nyt ihan noin mene. Siltikin toive ja halu on normaalista miehestä. Siihen normaaliuden malliin ei kokematon keski-ikäinen mies sovi.

• Tykkää
Onko noloa olla 23v neitsyt joka ei ole koskaan seurustellut? Itse en koe olevani erityisen ruma mutta en myöskään erityisen kauniiksi. Käytän silmälaseja ja koen olevani ns. normaalin näköinen. Luonteeltani en myöskään ole inhottava, tosin ehkä hieman ujohko. Minulla on ystäviä, joiden kanssa käydään leffassa, ulkona...,käyn aina välillä baarissa yms. Välillä vaan tulee sellanen olo, että pitäisi olla jo kokemusta näistä asioista. Mitä mieltä ootte?

Älä tee mitään vain siksi, että muiden odotukset siihen ajavat. Tämä pätee jopa seksin harrastamiseen, joka kyllä on erittäin mukavaa puuhaa. Tärkeintä on kuitenkin se, että elät omaa elämääsi välttämättä siitä, mikä on "noloa". Neitsyys ei ole noloa, eikä myöskään se, että harrastaa seksiä joka ilta eri miehen kanssa julkisella paikalla (jos se tuntuu omalta).

eikä niihin kuulu kokematon keski-ikäinen mies.

Keski-ikäisyytesi huomaa siitä, että häpeät neitsyyttäsi. Nuorempia neitsyys ei kiinnosta, ja nuoremmissa ikäluokissa on myös täysin normaalia, että ei ole koskaan ollut sukupuolisuhteita.

Paneskelun kulttuuri on jäämässä historiaan, eikä paneskelu enää määritä kenenkään miehuutta. Myöskään miehuutta ei enää arvosteta ylipäätään. Tilalle tulee sukupuolineutraalius, muunsukupuolisuus, intersektionaalisuus.

Miten se voi olla kohdallani sitoutumiskammoa, kun kukaan ei ole halunnut kanssani sitoutua? Varmasti kun ikää on tullut lisää ja kokemattomuus säilynyt niin olen alkanut "kammoamaan" ihmisiä, koska en halua paljastua. Näin ei kuitenkaan ole aina ollut.

Nolous on sama kuin häpeä. Häpeää tunnen joka ikinen hetki.
No en silti ymmärrä, miksi pitäisi olla nolo/ tuntea häpeää parisuhteettomuudesta. Ehkä tunnet sitä kehosta tai elämäntilanteesa, tunnetko olevasi epäkelpo tai huonompi kuin muut? Sellaisesta ymmärtäisin paremmin.
Ehkä vaikka työttömät eivät häpeä, koska ovat työttömiä, vaan siksi, että eivät koe täyttävänsä yhteiskunnan vaatimuksia. Ehkä rumat ihmiset häpeävät, koska yhteiskunta on antanut kauneuden muotin, johon tulisi mahtua.. en tiedä, pohdin vain. Korjaa, jos olen väärässä.
Se on kuitenkin sinun elämäsi, jota elät. Jos tunnet häpeää ja et halua tuntea häpeää, niin se on niinsanotusti paksa juttu.
Mitä sanot, pysyiskö siitä häpeästä luopumaan ja katsomaan, olisiko maailmalla mitään muuta kivaa tarjottavana? Jos eläisikin sen radikaalisti jotenkin toisella tavalla, kuin mitä kaikki muut sanovat?

Yhteistyössä