Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hienoa! oot sä vaan aikamoinenNäemmä rellu bugaa taas. Ratkaisu tuli kaikki sanat löytyi, mutta eipä näy etusivulla Patia eikä tullut lopuksi ratkaisuruutua.. 565/565 ja 100% näkyy kyllä pelissä ja 1/11. Joku siellä taas mättää.. mutta kiva ja sujuva rellu kuitenkin. Pati kiittää ja kumartaa.
Siinä tu:ssa jaetaan niitä tuo:taMikä ihmeen sana on 3.3 Herra -ruudussa rajasana oikealla alhaalla Tuo 8 Tup, ilmeisin sana ei käy
Olen yrittänyt Lak.Tu.., mutta se ei käy. Mikähän muu tulisi tähän, aivot on aivan jumissa : )Siinä tu:ssa jaetaan niitä tuo:ta
Voi hyvää päivää, keksinkin sen ihan itse .)Olen yrittänyt Lak.Tu.., mutta se ei käy. Mikähän muu tulisi tähän, aivot on aivan jumissa : )
Saatko noista?Steppis von Stubidon vähäinen äly lakkasi välähtelemästä
Elikkäs
1.1 Lordi AL - 11 oli ensimmäinen sellaisen kehittelijä - 9 varhainen supersellainen -At
2.1 Herttua vasen alalaita Pun - 8 - Ma mikä nyt ihan ekana tulee mieleen
2.3 Ruhtinas alhaalla Tul - 12 - Kor - So ammuskelua
3.2 Paroni vasen laita Ten 5 5 suomalainen näyttelijä
3.3 oikea ala Met - Met - 11 tukkijätkien asumus
Steppis von Stubidon vähäinen äly lakkasi välähtelemästä
Elikkäs
1.1 Lordi AL - 11 - 9 -At 9 löytyy At:n Wikistä kohta Tieteessä ja Tekniikassa ja Al 11 on yleissana ei ammatti
1.2 Herttua vasen alalaita Pun - 8 - Ma Ei mustikka vaan
2.3 Ruhtinas alhaalla Tul - 12 - Kor - So Löytyy Tul:n Wikisanakirjasta, liittyy sotimiseen
3.2 Paroni vasen laita Ten 5 5 Suomalainen näyttelijä, joka näytteli Ressua Helsingin kaupunginteatterissa 1970, näytteli myös Raid -elokuvassa
3.3 oikea ala Met - Met - 11 Löytyy met:n Wikisanakirjasta, asustelivat siellä
Löytyy tu:n WikisanakirjastaTäältäkin voi hyvää päivää ja pun ma:t, juuri oli rasiallinen edessä kun täytin rellua Kiitti tuplavinkeistä, nyt vielä pähkäilen viimeistä sanaa eli 3.3 Herra-ruudun oikeassa laidassa Tu - 9 - Kä.....
Mun wikisanakirja oli eilen varmaan rikkiLöytyy tu:n Wikisanakirjasta
No vinkkaa nyt minullekin, aivot minulla edelleen jäässä...Voi hyvää päivää, keksinkin sen ihan itse .)
Sinne joutuu rikkeistä, kansankielinen nimitys.No vinkkaa nyt minullekin, aivot minulla edelleen jäässä...
Ei soita mitään kelloa tuollainen... olen siis idiootti.Sinne joutuu rikkeistä, kansankielinen nimitys.
Laita ratkojiin käräjäsaliEi soita mitään kelloa tuollainen... olen siis idiootti.
Synonyymi tuomioistuimelleEi soita mitään kelloa tuollainen... olen siis idiootti.
Ei löydä muuta kuin se lak tup eikä se mene.Synonyymi tuomioistuimelle
No nyt välähti. Kiitos,Ei löydä muuta kuin se lak tup eikä se mene.
Monta päivää jo hakenut noita pääsanoista löhteviä, vaan eipä löydy
Lordi alas 5+9 apinoiden kasvattama
Markiisi vasemmalle 4+9+9 romaani
Ruhtinas oikealle 6+2+8 kirjailija
Tässä joitan vinkkejäNoloa kysellä vihjettä,mutta olen hakenut näitä pitkään vaan ei löydy..
Lordi:
tie 10 osoittaa suuntaa
Ritari:
per -ritper 11 Luokka
vai- kang 9 materiaali, ohut sellainen
vaat 5 oikea ?
vaat 6 alas harteilla (ja mm Batmanilla)
Ruhtinas:
jal-kul 5+6+6+2+9
muokuv - pim-ma au välinen 5+9 (vinkki sanalla ei löytynyt) suomenruotsalainen kuuluisa naisrunoilija
Paroni:
hote 8 yleissana
Herra:
pääsana ylös 9 wikisanakirjasta löytyy
pääsana 11 oikea pienen huoneen hra
tulpal-pal 11 oikea wikisanakirjassa tämäkin
ven 10 kuin myös
mars 13 oikea tämä myös
Markiisi:
pääsanasta 5+8 alas armas sellainen
pääsanasta 9 vasen jos oike, taiteilijanimi
mur 11+7 eka