Tämän takia uskovaiset tykkää Trumpista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valitettavasti Trump hävinnee tulevat vaalit. Sen vallassaolo on tuonut lukemattomia hykerryttäviä hetkiä kun trumpvihaajat ovat purkaneet pahaa oloaan.
Ja meissä tervepäisissä ”ei voi olla totta” -shokin. Moppitukan sanomisista 90% on valehtelua, sylki tuo suuhun mitä vaan, kiistää tutkimustiedot, antaa hengenvaarallisia lääkinnällisiä ohjeita, joihin on kuollut paljon ihmisiä. Kaikki päätökset se tekee oman edun kannalta, ajatellen uudelleenvalintaa.

Hullu maa kun umpihullu voi toimia noin tärkeällä ja vaativalla paikalla :o

Ja meissä tervepäisissä ”ei voi olla totta” -shokin. Moppitukan sanomisista 90% on valehtelua, sylki tuo suuhun mitä vaan, kiistää tutkimustiedot, antaa hengenvaarallisia lääkinnällisiä ohjeita, joihin on kuollut paljon ihmisiä. Kaikki päätökset se tekee oman edun kannalta, ajatellen uudelleenvalintaa.

Hullu maa kun umpihullu voi toimia noin tärkeällä ja vaativalla paikalla

Se on uskomatonta, miten pitkälle ihmiset ovat valmiit uskomaan ties mitä valheita eivätkä tajua, miten paljon tuolla ukolla viiraa päässä. Jopa oma suku on sitä mieltä.

Trumpista pidetään luultavasti siitä syystä että lupaukset ja teot kohtaavat. Tämä on melko erikoista poliittisessa maailmassa.

• Tykkää
Reactions: Echo ja Palstapesu
Kuten mitkä lupaukset?
Kun otat itse selvää niin et voi muuta kuin uskoa. Tuskin uskot jos minä tähän kaikki Trumpin toteuttamat asiat kirjailen.

Mun mielestä Trump aloitti hyvin vahvasti muun muassa puuttumalla pedofiilirinkien toimintaan!(y) Oletko kuullut?

Hullu maa kun umpihullu voi toimia noin tärkeällä ja vaativalla paikalla :o
Valehtelusta puheenollen, lähdetään nyt esimerkiksi siitä, että Trump ei ole antanut mitään lääkinnällisiä ohjeita. Tuo on vain esimerkki valheesta, jota Trumpin vastustajat levittävät. Ensin mediat tietoisesti vääristelemällä ja sitten kaltaisesi ihmiset ilmeisesti ihan vain tyhmyyttään.

Yhteistyössä