Rodman

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poikakaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Poikakaveri

Vieras
Tere, Tyttökaverini osti yllättäen meille liput Rodman-peliin tai Topo-Honka matsiin ihan miten vaan. Tiesi minut urheilumieheksi ja päätti yllättää, olen kyllä enemmän jalkapallo ja kiekkofani kuin korisihminen. Mutta ihan ok anyway.

Olen seurannut tätä Rodman ja suomalaiset naiset keskustelua mm. suomi24-sivuilta ja iltasanomista. Päätinpä kysyä tyttökaverini mielipidettä. Tämä sanoi että onhan Rodman seksikäs mies ja epäsuorasti myönsi että oli ostanut liput koska halusi nähdä Rodmanin.

Ihmettelin vielä että mikä saa naisen sänkyyn tämän miehen kanssa. Taisin käyttää ilmaisua taudin siitä vaan saa. Vastine: Älä ole idiootti sitä varten on ehkäisyvälineet. Tyttökaverini sanoi kyllä ymmärtävänsä mistä on kyse jos nainen vaan on sinkku. Rodman vaan nyt on mielettömästi parempi saalis kuin keskivertokapakan kännierkki."" Kysyin vielä mikä siinä nyt niin viehättää ja sain vastukseksi ainakin seuraavat: lihaksikas, miehekäs, seksikäs, menestynyt, maailmanmies, eksoottinen.

Näinkö se sitten on? Olen jotenkin ymmälläni, en olisi kuvitellut tyttökaverini ajattelevan näin. Me olemme muuten 23 & 25.

No se kun muillakin viehättää. Suomen takapajuisimmat kanat on sisäistäneet jostain syystä ajatuksen, että tulemalla menestyvän ja kuuluisan miehen nussimaksi, se menestys ja kuuluisuus siirtyy kanaan itseensä.

Tästä voidaan olla montaa mieltä, että kuinka siinä oikeasti käy. Tuleeko pumpattavana barbarana toimineelle kanalle sitten soittoja iltalehdestä, yhteiskunnan arvostusta ja hyvää mainetta?

Rodmanilla ei ole hätä päivää. Vaikka onkin härski noissa naisasioissa, niin aina niitä kanoja jostain löytyy.

se onkin kumma, että miten ihmiselle yleensäkin tulee se johtopäätös, että kärkkymällä menestyvien ihmisten seuraa, saa itselleen jonkinlaisen osan loistosta. Oikeasti sekin aika kannattaisi käyttää siihen, että tekee jotain millä oikeasti edistää omaa menestystään. Lukisivat vaikka jotain sivistävää. Ja sivistävällä en tarkoita 7-päivää-lehteä.

Siitä tulikin mieleeni, että taidan lähteä kiitämään tästä, ja tehdä jotain järkevää sillä aikaa, kun kanat miettii kuinka laittaa tukka jotta Rodman bongaisi muiden kanojen joukosta.
Mutta kanojen iloksi, Rodman varmaan on valmis jakamaan kunnia paikan, eli kimppakiva kelpaa, ja useampi kana saa palkintonsa siitä, että kärkkyy Rodmania avokaulaisessa paidanrievussa. Eli ei mene siten niin monelta se huulikiillon levitys ihan hukkaan.

Mutta muistakaa kanat, teidän rumaa naamaanne ei huulikiilto muuta miksikään. Mutta Rodmanhan onneksi tietää että pillu teillä kiiltää kaikilla samalla tavalla.

Heti ollaan haukkumassa naisia, joita Rodman kiinnostaa. Ja ollaan et pilluu se teist vaan haluu. No joo, kyllä me se tiedetään mut ei mekään siltä haluttais kuin munaa. Ei sellasen miehen kanssa olla halua, mutta oishan siltä magee saada... Ei siinä ole mitään sellaista että kuvittelis saavansa mainetta ja menestystä. Ehei, ois vaan saanu munaa sellaselta mieheltä.

Eikö ittees hivelis jos saisit vaikka Britney Spearsilta? Vai oisko se sulle jotenkin yhteiskunnallinen juttu?

Tenna, joo tätä mäkin oon ihmetellyt. Mitä kanamaista tai huoramaista tunnetun miehen kanssa sekstaamisessa on? Ei kukaan nainen kuvittele saavansa muuta kuin hyvää seksiä upealta urokselta. Kyllä minä antaisin Rodmanille jos tilaisuus tulisi, ei tarvitsisi pitkään edes funtsia. Ja saman tekis kaikki päätään aukovat kundit jos Pamelan Anderson pyytäis hotellihuoneeseensa....So?

Jos Britney Spears antais mulle, niin se olis sen merkki että Britney Spears on hutsu. Johan mä siltä ottaisin, jos en olis varattu. Se kun on nainen. Ei ole multa pois.
Mies joka on saanut Britneytä, on eri asia kuin kana joka on ollut Rodmanin nussittavana.
Se Rodman vain höylää teitä sanan varsinaisessa merkityksessä, kun päästätte sen pukille niin se vain jyystää kuin viimeistä päivää. Sitten kana joutuu teeskentelemään orkun ettei tuntisi itseään häväistyksi.
Siksihän se Rodmani kuvitteleekin olevansa naisten mies, kun naiset teeskentelevät sille orkun. Kyllä minä pelimiehenä tiedän miten homma menee. Mutta minä huomaan, rodman huomaa jos huomaa. Todennäköisesti huomaa, ja nauttiii voiton riemusta.
Sitäpaitsi jos teillä yhtään sytyttää niin huomaatte, että se että olette antaneet Rodmanille ei ainakaan lisää teidän kiinnostavuuttanne parisuhdemarkkinoilla.
En tiedä yhtään kunnollista jamppaa joka haluaisi Rodmanin nussiman jämän vaimokseen.
Toivottavasti on nautinnollinen yö, hotellin vessassa pimpsoja pestään sitten aamukuudelta krapulassa. saatte taas lisätä päivittäisen pakkelikakun paksuutta nassuissanne, jotta ei paista eletty elämä kilsan päähän, silmät pussilla kun etsitte seuraavaa julkkista.
Osa teistä hankkiutuu paksuksi tai haastaa rodmania oikeuteen jostain raiskauksesta. sillähän tienaa nykyään hyvin, ei tarvi paljon kouluja käydä kun on muutama milli pankkitilillä sovittelurahoja, ja naama iltiksen kannessa.

Onpa harvinaisen osuvaa kritiikkiä! Kyllä meikätyttö ainakin juoksis karkuun mokomaa tursaketta jos jotain tulis ehdottelemaan. Kaikennäköstä kuppakonetta sitä onkaan...

Siinä on vain se, että nainen saa AINA jotain muutakin kuin seksiä upeelta urokselta.
Ei sut tarvi nähdä siellä Rodmanin kanssa kuin yksi tuttu, ja siitä tietää kaikki.

Sekö on sitten hienoa? Ongx se mageeta? IhQ?
Orgasmin ja hyvää seksiä saa ilman Rodmaniakin, todennäköisesti jopa parempaa.
Menetettyä itsekunnioitusta ja mainetta ei saa takaisin.

Rodmanillehan huvi on täysin ilmaista. Tehkää te naiset nyt hyvin, pelatkaa kotiinpäin ja antakaa Rodmanin edes maksaa teidän vieraanvaraisuudesta.

Ai nainen on hutsu mutta mies ei jos molemmat harrastaa seksiä... Voi että te pojat osaatte olla lapsellisia. Ite oisit sit ollu ihan samalla tavalla Spearsin nussittavana.

Ja mistä tiedät miten Rodman harrastaa seksiä? Vai onko se pannu sua perseeseen ja sä teeskentelit orkkua?

Ei nainen ""likaannu"" seksissä sen enempää kuin mieskään. Sulla on aika ahdasmieliset ja naisvastaiset käsitykset.

Ja tarviiko sitä tulevalle kumppanille kertoa että on saanu Rodmanin mustaa kullia? Ei tavallisen suomijampan itsetunto kuitenkaan kestäis sitä.

Suomen kielioppia 1.maskuliini: Minä nussin Britney Spearsia
Me nussimme Britney spearsia
He nussivat Britney spearsia

2. Feminiini. Minä olen Rodmanin nussittavana
Me olimme Rodmanin nussittavana.

3. Maskuliini. Britney Spears antoi minulle.
Britney Spears antoi meille.

4 Feminiini. Minä annoin Rodmanille, me annoimme Rodmanille

Anteeksi tytöt, mutta tämä ei ole minun eikä muidenkaan aikalaisteni poikien keksintöä. Olen pahoillani siitä, että näissä asioissa on eri meininki kuin normaalissa tasa-arvossa.Se on valitettavaa.
Varsinkin tyttöjen kannalta se on todella valitettavaa, Ymmärrän kyllä että se sapettaa.
Pojat saa pitää hauskaa ja tytöt ei.

Mutta se on vain niin, että käytännössä naista, joka on antanut yleiselle pukille, ei arvosteta eikä kunnioiteta kuten naista, joka ei ole näin tehnyt.

Ja mihinkö sitä kunnioitusta ja arvostusta tarvitsee? No ihan koko elämässä. Työelämässä, ihmissuhteissa. Vaikka missä.

Luulisi että naiset ovat fiksumpia kuin miehet..tyhmyyttään äijätkin hässii ympäriinsä, jää tyhjyys ja paskan maku.
sitä paskan makua tosin lievittää se, että maine ei mene, työyhteisön arvostus (huom.miehistä koostuva, miesten halllitsema) säilyy, ja kun katsoo teitä pissaliisoja niin huomaa että nussittavaksi tuleminen on teille ihan oikein.

Eihän se nainen seksistä likaannu, pimpsankin voi huuhtoa.
Mutta kyllä puheesta kuuluu ja naamasta näkyy kuka on antanut periksi.

Suomen kieliopissa ei ole maskuliini- ja feminiinimuotoja. Seksissä sekä mies että nainen antaa ja saa.

Nainen voi sanoa saaneensa munaa siinä missä mies voi sanoa saaneensa pillua.

Ja eipä se miestenkään kunnioitus siitä kasva että jakaa munaansa ympäriinsä. Harva nainen haluaa miestä joka on jaellut munaansa kaikille.

Miksi naiset olisivat sen fiksumpia kuin miehet? Luulisin, että fiksuudessa ei ole kovin suurta sukupuolista eroa. Eikä nussiminen ole älykkyysosamäärästä kiinni vaan seksuaalivietistä. Naisten seksuaalisuutta on rajoitettu kautta aikain. Nykyään nainen on jo lähes yhtä vapaa toteuttamaan seksuaalisuuttaan kuin mieskin.

Teidän ajatukset on kuin suoraan jostain muslimimaailmasta. Täytyy vain toivoa etten kohtaa teitä tai kaltaisianne. Mahdatte olla tosi huonoja seksissä jos nainen ei lainkaan saa teiltä.

en tiedä, todennäköisesti olisi. Väri ei ollut pointti vaan se että Rodman on kaksi kertaa meidän ikäisemme ""yleinen"" pukki. Hiukan shokkaa kuulla että tyttökaveri fanittaa sitä.

Mitä seksuaalisuuden toteuttamista se on että kärkkyy korispeleissä (joita ei muutoin harrasta yhtään)
ja palelee minihameissa jotta saa mahdollisesti illemmalla mulekkua joltain kahelilta?
Haaskausta se on.
Kyllä muut toteuttaa seksuaalisuutta ihan hyvällä menestyksellä
ilman että panee itsensä haaskuuseen. Oletta vain yhtenä osana jonkin limaskan itsetunnon pönkitystä.

Rodmani taitaa olla jotenkin vajakki, sen perusteella mitä puhuu tiedotusvälineille suomen naisien kanssa makaamisesta.
En tajua kellä kiinnostaa kehäraakki korispelaaja.
En usko että ne, joilla on kaikki kotona pääkopassa jaksaa pimujen jahtamiseen käyttää noin paljon ajatusta.
Pitäis ihmisellä olla muutakin saavutettavaa elämässä kuin mulkun ja pillunsaannit. Olkoon vaikka herra ukko ylijumala, turjake mikä turjake.

rodman steven thomas george kings jne..,Mistä johtuu että VÄHÄ-ÄLYISET PASKANVÄRISET AIDSIA SAIRASTAVAT jGORILLANTURPAISET neekerit. Saavat suomalaiset naiset, eläimellisen KIIMAN valtaan? Häveliäisyys, järki?, tautipelot haihtuvat. Kun suomitytöt VITUNREIKÄ kiimaeritteistä litimärkänä, tarjoilevat paljaita PERSEITÄÄN, AIDSIA sairastavan viidakkokoiraiden ASTUTTAVIKSI. .Olihan steven thomasin panopuista monet lääkiksen opiskelijattaria-joiden pitäisi tiedostaa AIDS riskit. Pääsyy em. tilanteeseen on Suomalaisen NYKYMIEHEN. Joka taitaa ihan oikeasti uskoa, että NAINEN tahtoo TASA-ARVO tossukan. Vaikka nainen kaipaakin ISÄNTÄÄ-VAHVAA, JÄNNITTÄVÄÄ, VÁARALLISTA UROSTA. Jolle nainen HALUAA, ALISTUA ja ANTAUTUA! Koska suom.TASA-arvoileva PEHMOMIES ei HERÄTÄ naisessa ALISTUMIS ja ANTAUTUMISFANTASIAA. Suomityttö etsii sitä muualta. Silloin, jopa tämä surkuhupaisa, ihmiskunnan pölkkypää NEEKERIPOIKA kelpaa! Mitä tehdä: Suom. Miehen on palautettava MIEHINEN toimintakoodi-MIEHINEN KOVUUS!. T.K.

rodman steven thomas george kings jne..,Mistä johtuu että VÄHÄ-ÄLYISET PASKANVÄRISET AIDSIA SAIRASTAVAT jGORILLANTURPAISET neekerit. Saavat suomalaiset naiset, eläimellisen KIIMAN valtaan? Häveliäisyys, järki?, tautipelot haihtuvat. Kun suomitytöt VITUNREIKÄ kiimaeritteistä litimärkänä, tarjoilevat paljaita PERSEITÄÄN, AIDSIA sairastavien viidakkokoiraiden ASTUTTAVIKSI. .Olihan steven thomasin panopuista monet lääkiksen opiskelijattaria-joiden pitäisi tiedostaa AIDS riskit. Pääsyy em. tilanteeseen on Suomalaisen NYKYMIEHEN. Joka taitaa ihan oikeasti uskoa, että NAINEN tahtoo TASA-ARVO tossukan. Vaikka nainen kaipaakin ISÄNTÄÄ-VAHVAA, JÄNNITTÄVÄÄ, VÁARALLISTA UROSTA. Jolle nainen HALUAA, SAADA ALISTUA ja ANTAUTUA! Koska suom.TASA-arvoileva PEHMOMIES ei HERÄTÄ naisessa ALISTUMIS ja ANTAUTUMISFANTASIAA. Suomityttö etsii sitä muualta. Silloin, jopa tämä surkuhupaisa, ihmiskunnan pölkkypää NEEKERIPOIKA kelpaa! Mitä tehdä: Suom. Miehen on palautettava MIEHINEN toimintakoodi-MIEHINEN KOVUUS!.

Eikös jokainen päätä itse seksuaalisuutensa toteuttamisesta. Enkä ymmärrä miten kukaan ulkopuolinen voisi osata sanoa mikä tapa on ""oikea"" ja mikä on haaskausta tai tekee tyhmäksi.

Tuskin kenenkään elämän ainoa sisältö on saada Rodmanilta tai joltain muulta. Eihän muitakaan seksuaalisia käyttäytymismuotoja omaavan henkilönkään elämän sisältö rajoitu seksiin. Ja jos jonkun elämälle se tuo sisältöä, niin miten sekään tekisi hänestä tyhmän, korkeintaan pakkomielteisen.

Loppuosa ei ole enää nimim. naiselle

Nuo rasistiset kommentit... Tekee pahaa miten noin juntteja voi olla edes olemassa. Mikä teitä riivaa. Tekisitte yhteiskunnalle palveluksen ja eliminoisitte itsenne jos ette voi ajatusmallillenne mitään. Koska ihmiset oikein viisastuu..

Mutta kun ei täällä ole mitään muutakaan tekemistä eikä ainakaan parempaa. Noita ihme nysvääjä-aatuja vaan, mistä ei oo kellekään mitään iloa. Happamia... :)

>>>Nuo rasistiset kommentit... Tekee pahaa miten noin juntteja voi olla edes olemassa.>>

No yhdstä asiasta sentään olemme yhtä mieltä. Siinä on taas ne kahelit jotka heittää synkän varjon kaikkiin keskusteluihin. Siellä missä puhutaan mustasta miehestä, sinne kyllä nuo sekopäät löytää sehän on varma.

Yhteistyössä