Rodman

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poikakaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voe uatu uatu,

äiteestäskös oikein puhut?

ei taija olla kokemusta muusta naisesta lähipiirissäs kun äitee vaan

no, ainakin tiijät mistä puhut

olis se sunkin äitees pitäny pitää ne jalat ristissä kun sua tehtii

lol lol

Herää jo. Jos mun tyttöystävä lähtis vaahtoamaan (sillä sitä toi on) jostain muusta äijästä että se on ""lihaksikas, miehekäs, seksikäs, menestynyt, maailmanmies, eksoottinen"" (Rodman ei ole välttämättä mitään näistä kun ehkä lihaksikas), niin kyllä mä tekisin sen johtopäätöksen että minulle ns. vittuillaan. Saahan noin ajatella mutta ehkä kannattais pitää omana tietonaan eikä lähtee poikaystävällä tollasia houreita paljastamaan.

Lähinnä muuten olisin pettynyt, että näinkö idiootti mun tyttöystäväni sittenkin on... Jonkun Brad Pittin ihannoinnin voin ymmärtää, mutta tapaus Rodman on niin selkeetä roskasäkkimeininkiä että huh huh...

Viehättävää että tyttöystäväsi sa ihannoida sinun valitsemiasi tahoja. Taitaa mennä tytteli vaihtoon kun tulee esiin ristiriitoja luomasi kuvan ja itse ihmisen välillä....

Eikös jokainen päätä itse seksuaalisuutensa toteuttamisesta. Enkä ymmärrä miten kukaan ulkopuolinen voisi osata sanoa mikä tapa on ""oikea"" ja mikä on haaskausta tai tekee tyhmäksi.

Tuskin kenenkään elämän ainoa sisältö on saada Rodmanilta tai joltain muulta. Eihän muitakaan seksuaalisia käyttäytymismuotoja omaavan henkilönkään elämän sisältö rajoitu seksiin. Ja jos jonkun elämälle se tuo sisältöä, niin miten sekään tekisi hänestä tyhmän, korkeintaan pakkomielteisen.

Loppuosa ei ole enää nimim. naiselle

Nuo rasistiset kommentit... Tekee pahaa miten noin juntteja voi olla edes olemassa. Mikä teitä riivaa. Tekisitte yhteiskunnalle palveluksen ja eliminoisitte itsenne jos ette voi ajatusmallillenne mitään. Koska ihmiset oikein viisastuu..
SUOMALAISILLE NAISILLE, JOTKA OVAT TARJONNEET HUORAN VITTUANSA, AIDS-NEEKERIAPINOILLE, TULEE KAATAA TULIKUUMAA TERVAA NIIDEN HUORIEN LÖYHKÄÄVIIN PASKAVITTUIHIN!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä