E
Epätietoinen62
Vieras
Hei,
kaipaisin neuvoja seuraavanlaiseen ongelmaan.
Olen siis 47 v. mies, vaimoni vuotta nuorempi ja kohta 20 vuotta avioliitossa. Lapset jo täysi-ikäisiä, nuorin kuitenkin vielä kotona.
Seksielämä sujuu hyvin ja muutenkin asiat pääosin kunnossa.
Ongelma on se että vaimoni on hyvin sosiaalinen ja avoin luonne.
Itse olen vähän sulkeutuneempi mutta tykkään kuitenkin ihmisten seurasta.
Vaimoni flirttailee miehille aika avoimesti viihteellä ollessaan, koskettelee tuttavallisesti tanssiessa ja muutenkin ym. Tiedän myös että hän on muutaman kerran suudellut vierasta miestä ravintolassa ollessaan. Suoranaista pettämistä en tiedä tapahtuneen. Olen näistä asioista hänen kanssaan keskustellut ja kysynyt hyväksyisikö hän vastaavat jutut minulle.
Vastaus on että aivan eri asia. On kuulemma hyvin mustasukkainen minusta.
Ei voi avoimelle luonteelleen mitään.
Olen näitä juttuja tähän saakka sietänyt mutta nyt alkaa tulla mitta täyteen.
Huomenna hänellä on taas viihdeilta tiedossa ja vastaavaa todennäköisesti luvassa.
Mitäpä tällaisessa tilanteessa voisi tehdä?
Meilläkin pitkä liitto takana, eikä tässä nyt ihan eron aineksia taida olla kasassa.
Kaipaisin kuitenkin neuvoja kuinka tästä eteenpäin.
Jos jollakin on vastaavia kokemuksia, niin otan kaikki neuvot kiitollisuudella vastaan.
kaipaisin neuvoja seuraavanlaiseen ongelmaan.
Olen siis 47 v. mies, vaimoni vuotta nuorempi ja kohta 20 vuotta avioliitossa. Lapset jo täysi-ikäisiä, nuorin kuitenkin vielä kotona.
Seksielämä sujuu hyvin ja muutenkin asiat pääosin kunnossa.
Ongelma on se että vaimoni on hyvin sosiaalinen ja avoin luonne.
Itse olen vähän sulkeutuneempi mutta tykkään kuitenkin ihmisten seurasta.
Vaimoni flirttailee miehille aika avoimesti viihteellä ollessaan, koskettelee tuttavallisesti tanssiessa ja muutenkin ym. Tiedän myös että hän on muutaman kerran suudellut vierasta miestä ravintolassa ollessaan. Suoranaista pettämistä en tiedä tapahtuneen. Olen näistä asioista hänen kanssaan keskustellut ja kysynyt hyväksyisikö hän vastaavat jutut minulle.
Vastaus on että aivan eri asia. On kuulemma hyvin mustasukkainen minusta.
Ei voi avoimelle luonteelleen mitään.
Olen näitä juttuja tähän saakka sietänyt mutta nyt alkaa tulla mitta täyteen.
Huomenna hänellä on taas viihdeilta tiedossa ja vastaavaa todennäköisesti luvassa.
Mitäpä tällaisessa tilanteessa voisi tehdä?
Meilläkin pitkä liitto takana, eikä tässä nyt ihan eron aineksia taida olla kasassa.
Kaipaisin kuitenkin neuvoja kuinka tästä eteenpäin.
Jos jollakin on vastaavia kokemuksia, niin otan kaikki neuvot kiitollisuudella vastaan.