Anne B

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiljami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Anne todella naista parhaimmillaan.Sitä vaan ihmettelen,hänen hiusten pituutta.Noin paksut ja pitkät hiukset,eikö ole aika hankala juttu?Etenkin kun nuo pitkät hiukset ei vaikuta hänen ulkonäköön millään lailla.Sitten vielä,ne kun roikkuvat selässä.Joutuu niitä ihastelemaan peilien avulla.Taitaa olla äitien pakkomielteen tulosta,tytöllä on oltava pitkät hiukset.Olen huomannut sellaista olevan liikkeellä.Jos olisin Anne,sipasisin saksilla liiat pois ja sillä siisti.Todennäköisesti hänen kokonaisuus naisena kohenisi huomattavasti lyhyempihiuksisena.

Alkuperäinen kirjoittaja anne b:
Alkuperäinen kirjoittaja L S:
Mut niinhän se Annellakin, ja hiuksetkin komiat

Onhan minulla hiuksia, mutta ne ovat yläpäässsä, alapäässä ei ole, hih.

Hih hihhhh.Minulla on hiuskia molemmissa päissä,jopa kainaloissakin ja nenän alla.Jostain kumman syystä päässäni olevat karvat alkavat vierastamaan olinpaikkaansa ja alkavat häippästä muille maille.Menkööt.

Telkkarista tuli ohjelma äskettäin.Aidot blondit ovat parinsadan vuoden päästä muisto vain.Taidan perustaa vetysuperoksiditehtaan.Uskon että kysyntää on riittämiin.Blondihaaveilijat maksavat maltaita saadakseen itsestään blondin.Susan Ruusunenkin paikkailee kolhujaan muuntumalla blondiksi.Ei se häntä pelasta.Hän on merkattu nainen lopun ikäänsä.Ei senpuoleen,hänelle sopii parhaiten oman väriset hiukset.Muutenkin,ihan nätti nainen hän on.Ei siinä mittäääää.

Mutta Annea on mahdotonta monistaa! Mahtava Anne oli taas vkloppuna semmosissa vaaleissa farkuissa, että meinasin...vielä kun kameramiehet olisivat ajan tasalla ja näyttäisivät persettäkin koko ajan.

Ärsyttää kun se meni leikkaamaan hiuksensa huomattavasti lyhyemmiks. Suurin osa hohdosta katos sen myötä. Nyt se on melkein ku kuka muu meteorologi tahansa.

Katsokaa Annen kasvoja. Ikä tehnyt tehtävänsä. Ei pitkät hiukset naamaa kaunista. Toisaalta, mitä järkeä pitää noin pitkiä hiuksia? Ei hän niitä edes näe sinne selkäpuolelle.
Kyllä tuollainen pitkien hiusten ihannointi, sen täytyy olla lähtöisin äidin aivoista, kun lapsi oli snadi skidi.

Katsokaa Annen kasvoja. Ikä tehnyt tehtävänsä. Ei pitkät hiukset naamaa kaunista. Toisaalta, mitä järkeä pitää noin pitkiä hiuksia? Ei hän niitä edes näe sinne selkäpuolelle.
Kyllä tuollainen pitkien hiusten ihannointi, sen täytyy olla lähtöisin äidin aivoista, kun lapsi oli snadi skidi.

Ei ole ikä mikään vika.
Annen kasvoilta näkyy ne elämisen ilot ja surut.
Kaunistunutkin kun on muutama liikakilo jonnekin kadonnut.

Aah voisin vaikka antautua

Viimeksi muokattu:
Anne on upee nainen, siitä tuskin kukaan eri mieltä. Mutta ihmettelen noita pitkiä hiuksia. Kokonaisuus tuskin muuttuisi, vaikka leikkaisi hiuksensa johonkin olkapään tasolle.
Voisi hänen naisellisuus jopa lisääntyä.
Olen ehtottomasti tätä mieltä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä