Nalkutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valittaja

Vieras
Apua, nalkutan monista asioista nykyiselle poikaystävälleni. Pyrin luomaan seurustelu suhteestamme täydellisen. Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja olemme kummatkin vielä melko nuoria minä 25 ja poikaystäväni 28. Riitoja/sanomista tulee päivittäin mm. kun poikaystäväni ei vastaa viestiin mikä on aamulla lähetty ja soittaa joskus illalla kuulemma kun asiani ei ollut sen verran kiireellinen, että siitä ei voisi keskustella illalla! Ihan mitättömistä asioista. Tulee vaan tunne että poikaystävääni ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Olen sanonut ja pyytänyt tekemään toisella tavalla ja kertonut että tuollainen käytös loukkaa. Pelottaa että tuhoan suhteemme nalkutuksella? Poikaystäväni kumminkin rakastaa ja välittää minusta..

Apua, nalkutan monista asioista nykyiselle poikaystävälleni. Pyrin luomaan seurustelu suhteestamme täydellisen. Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja olemme kummatkin vielä melko nuoria minä 25 ja poikaystäväni 28. Riitoja/sanomista tulee päivittäin mm. kun poikaystäväni ei vastaa viestiin mikä on aamulla lähetty ja soittaa joskus illalla kuulemma kun asiani ei ollut sen verran kiireellinen, että siitä ei voisi keskustella illalla! Ihan mitättömistä asioista. Tulee vaan tunne että poikaystävääni ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Olen sanonut ja pyytänyt tekemään toisella tavalla ja kertonut että tuollainen käytös loukkaa. Pelottaa että tuhoan suhteemme nalkutuksella? Poikaystäväni kumminkin rakastaa ja välittää minusta..

Miehet priorisoivat asiat eri tavalla kuin naiset. Mies nähtävästi katsoo että hänestä asia ei ole niin kiireellinen kuin sinusta, ja saattaa ihmetellä miksi pitäisi vastata saman tien.

Onko poikaystävä töissä/koulussa päivisin? Moni ei silloin pääsekään vastaamaan heti, työasiat menevät edelle.

Jos viestisi on kiireellinen, laita siihen että vastaa heti kun ehdit, jolloinka ei tule suoraa vaatimusta välittömään vastaukseen. En minäkään saa viesteihin heti paikalla vastausta, odottelen enkä rupea tivaamaan vastausta. Eri asia jos on sattunut jotain odottamatonta, silloin saan vastauksen aika pian.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä