Vähemmän naiselliset naiset ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vasta nytkö sen tajusin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vasta nytkö sen tajusin?

Vieras
Aikaisemmissa parisuhteissani minulla on ollut vähemmän naisellisia tyttöjä ja myös pari hyvin naisellista. Pääsääntöisesti pidemmän päälle seksi on sujunut paljon paremmin reippaiden poikatyttöjen kanssa ja taas näitä naisellisempia neitejä seksi tuntui kiinnostavan vähemmän.

Otantani ei kuitenkaan ole kovin suuri. Voiko helposti vain yleistää, että vähemmän naiselliset tytöt ovat lähempänä miesten aaltopituutta seksissä kuin hyvin naiselliset naiset?

Jokaisessa meissä on jotain rumaa tai kaunista.Pääasia on että itse tykkää itsestään ja on tyytyväinen! Uskon että me kaikki osaamme omalla tavallamme nauttia seksistä!

Sehän on se kaikkein ihanin tilanne, että on joku jota rakastaa ja että sitä rakkautta myös saa, siltä ketä rakastaa! Silloin se seksikin saa aivan uudet mittasuhteet!!! =)

Ihme yleistyksiä taas kerran. Olen hyvin naisellinen nainen ulkomuodoltani (tiimalasivartalo) ja suurimmaksi osaksi myös luonteeltani ja kiinnostuksenkohteiltani. Kuitenkin nautin todella paljon seksistä ja harrastan sitä usein. Parilta entiseltäni sekä nykyiseltä seurustelukumppaniltani olen saanut kuulla olevani hyvä sängyssä. Ongelmani on lähinnä se, että vaikka seurustelen onnellisesti, mieleni tekee välillä vierasta. Koskaan en kuitenkaan ole pettänyt enkä sitä aiokaan. Kolmen kimppaa, siis minä + 2 miestä tahtoisin kovasti kokeilla, mutta siihen ei mieheni suostu...

En ihmettele jos miehesi ei suostu.Kyllä kolmen kimppa kiinnostava asia.Se sattuu paremmin sinkuille tai todella vapaamielisille ihmisille.En kyllä itse haluaisi jakaa kultaani muitten kanssa.

Olen varmaankin aika "epätyypillinen" nainen, "miehisistä" kiinnostuksenkohteista päätellen ainakin. Mutta huolehdin kyllä ulkonäöstäni, vaikken tuntikausia toki meikkaa joka päivä.

Taydellisen totta, itse olen nainen, ja uskon etta ravakka luonteeni johtuu juurikin siita etta testosteronia erittyy, ja seksissa olen aika villi ja rajuotteinen, ja nautin taysilla! En kuitenkaan nayta miehekkaalta, mutta ehka pikemminkin tyttomaisen sporttiselta (pienet rinnat ja timmi keho), kuin supernaiselliselta.

Kyllä me ns. poikatytötkin saamme miestä. Monista se on hyvinkin viehättävää. Meikkaamaton , moottorisahaa käyttävä nainen on jotain jännittävää aluksi, ja suhteen vakiintuessa mieskin kiittää että akka ei ole avuton eikä kanamainen. Ja tällaiset miehet jakavat myös kaikki kotityöt tasapuolisesti, ei sukupuolen mukaan. Vain henkisesti heikko mies vaatii elämäänsä ns. hellapoliisin. on se miestäkin kivaa kun nainen vaihtaa renkaat autoon ja saavat itse kokata ym. Sitten seksikin sujuu kun ei tule riitaa työnjaosta tai muista rooleista.

Nuorena kun ei löytänyt kunnon naista ravintolasta, meni sellaiseen paikkaan jossa vanhemmat naiset kävivät. Kyllä niitä tyylikkäitä lyylejä löyty varsinkin oli tarpeeksi kossua päässä, kyllä toiset olivat halukkaita etteivät olisi lopettaa ollenkaan sängyssä. Aamulla ei ollut aina tyylikäs pienessä aamutakissa mutta sitäkin halukkaampi pedisssä, ei ole paha vaihtoehto jos vaan pokka pitää antaa kunnon kyydit sängyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja vasta nytkö sen tajusin?;9282136:
Aikaisemmissa parisuhteissani minulla on ollut vähemmän naisellisia tyttöjä ja myös pari hyvin naisellista. Pääsääntöisesti pidemmän päälle seksi on sujunut paljon paremmin reippaiden poikatyttöjen kanssa ja taas näitä naisellisempia neitejä seksi tuntui kiinnostavan vähemmän.

Otantani ei kuitenkaan ole kovin suuri. Voiko helposti vain yleistää, että vähemmän naiselliset tytöt ovat lähempänä miesten aaltopituutta seksissä kuin hyvin naiselliset naiset?

Kyse voi olla siitä, että naiset jotka ylikorostavat naisellisuuttaan ovat epävermoja asian suhteen. Taas naisten, jotka ovat sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ei tarvitse käyttää hirveästi energiaa siihen, että he huutavat olemuksellaan, pukeutumisellaan, käytöksellään jne koko ajan, että "hei mä olen nainen. Ihan oikeesti!"

Ja seksihän on tietenkin lystimpää sellaisen kanssa, joka on oikeasti nainen eikä keskity esittämään sellaista.

Minulle estetiikka taitaa olla tärkeämpi. Naisellinen nainen joka makaa lahnana on siis kiihottavampi kuin poikatyttö joka on aktiivinen sängyssä. Huhhuh, mutta ajatelkaapa jos saisi kaikki ominaisuudet samassa paketissa!