Tyydyttääkö mies naisensa jos laukeaa liian nopeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TurhautuNut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TurhautuNut

Vieras
Kuinka moni teistä yli 30-vuotiaista miehistä jaksaa oikeasti pitkäaikaisen kumppanin kanssa uudestaan samana iltana, jos ekalla kerralla laukeatte tosi nopeasti? Kuinka usein uusitte yhdynnän saman session aikana noin arviolta, esim. 8/10 vai 1/20 kerroista, vai ehkä joskus nuorena viimeksi..?

Toinen kysymys miehille:

Jos laukeatte mielestänne nopeasti ja huomaatte, että nainen jäi ilman, tarjoudutteko aina oma-aloitteisesti avittamaan naisenne huipulle? Vai pyytääkö naisenne sitä? Vai oliko se sitten siinä?

Ja sama kysymyspari naisille, joiden miehet laukeavat turhan pikaisesti:

kuinka usein saatte uusinnan? tai miten teillä tuolloin menetellään? Tarjoutuvatko miehenne tyydyttämään teidätkin vai jäättekö ilman? Vai pyydättekö & miten pyyntöön yleensä reagoidaan?

Nimimerkkini viittaa siihen, että en ole tällä hetkellä kovin tyytyväinen mieheni seksuaaliseen huomaavaisuuteen.

Miehen kannattaa tuottaa orgasmi alkuverryttelyssä. Hiplata, raplata, hyväillä, käyttää vaikka sauvaa, kaikkea mukavaa. Kun nainen saa orgasmin, saa itsekin ihastella naisen nautintoa. Samalla hellästi hyväilee naista, kunnes nainen alkaa olla valmis uuteen nautintoon saamalla munaa kiimaiseen pimppiinsä. Sitten mies voi nauttia vuorostaan. Kannattaa kuitenkin pitkittää omaa syöksyään, jospa nainen myös saisi sen niin kaivatun samanaikaisen.
Rakastelu on namia.

Uusinta ei heti onnistu. Joskus nuorena yritetty.

Tuosta syystä tyydytän vaimon aina ensin kädellä.

Tuon jälkeen voisin yhtyäkin häneen ihan oikeesti, mutta kun hän on myös yhteen orgasmiin tyytyväinen, niin hän ei kovin innostu siitä yhdynnästä. Siksi hän mieluummin tyydyttää minut myös kädellä. Tuo on riittänyt meille hyvin.

Joskus on yritetty sitä yhtäaikaista laukeamista yhdynnän kautta, mutta se ei ole oikein onnistunut. Kun minä laukean kuitenkin aiemmin. Ja kun olen lauennut, niin se vaimon tyydyttäminen kädelläkin tuntuu tosi työläältä. Siksi olemme päätynyt tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon.

Sitä en tiedä miten työlästä naiselle on miehen tyydyttäminen kädellä, kun on itse jo tyytyväinen. Mutta kyllä hän ainakin joutuu kärsimään lyhyemmän ajan sitä työlästä aikaa. Hän kun saa yleensä muutamalla edestakaisella kädenliikkeellä siemensyöksyn aikaan. Vastaavassa tapauksessa minun pitäisi houkutella sitä orgasmia ainakin 15 minuuttia.

No ei todellakaan tule mitään uusintaa tai tarjousta antaa minulle orgasmia muuten. Mies laukeaa useimmiten muutamassa minuutissa. Jotenkin se menee niin, että molemmat kiihottuu nopeasti ja sitten ollaankin jo humpsahdettu yhdyntään ja sehän on ohi hetkessä ja mies takaisin netin ääressä. JOskus menee ehkä kymmenisesn työntöä ja siihen pitäis olla tyytyväinen!! Ja aikuinen yli 30-vee mies on kyseessä, joka hyvin tietää miten mut saa laukeamaan, eli kyse on vain ja ainoastaan itsekkyydestä ja laiskuudesta.

MIes sanoo joskus kun pyydän huomioimaan minutkin, että kai sä voit itse jollain dildolla hoidella orkut. Joo, tuon jälkeen onkin tosi kovasti fiilistä itsetyydytykseen. Ennen yhdyntää mies tekee muutaman minuutin sornuityötä tai joskus harvoin lipaisee, mutta eihän siinä ajassa ehdi edes keskittyä - varsinkin kun pelkää että kohta se lopettaa kesken. Ja mitä ihmettä mä teen sen kanssa sängyssä, jos ainoana pointtina on saada sen mällit irtoomaan?

Mikä h*lvetti siinä on, että mies on niin saamarin itsekäs p*ska, ettei välitä mun seksuaalisesta tyytyväisyydestä??! Onko se niin vaikeeta ja rasittavaa antaa vähän aikaa siihen että mäkin ehtisin laukeen? Ihan varmasti jätän sen, jos vielä kerrankin jään tyhjän päälle kun mies häipyy makkarista oman varvinsa jälkeen. Ja voi kettu sentään kun itse tarjoilen sille vaikka mitä herkkua mitä se vaan ikinä pyytää enkä pihtaa tai kiristä. P*ska mies ja saa seuraavan kerran kuulla suorat sanat ja levitän sanaa sen vätysmäisyydestä ympäriinsä.

Sekin v*tuttaa, kun miehellä on joku ihmeen panomiehen maine ystäviensä keksuudessa ja jotkut ovat olettaneet, että mut se on saanut "koukkuun" hyvällä seksillä! Ja itsekin pitää yllä sitä mielikuvaa esim. joskus vihjailemalla ja taputtelemalla perseelle kun sen ystäviä on paikalla ja jos ollaan oltu tutulla porukalla viettämässä iltaa niin kyllä oon kuullu vaikka mitä legendaa sen taidoista. Mua pidetään sille niin hyvännäköisenä naisena, että on ilmeisesti pitänyt keksiä joku syy miksi olisin sen kanssa. Taidankin joku kerta kertoa ihan suorat sanat ja isoon ääneen siitä, kuinka s**tanan surkea pano se on ja kuinka h*lvetin usein jään ilman orkkua. Mulle alkaa olla jo ihan sama jättäiskö se mut ton jälkeen, koska oon jo niin turhautunut.

Hah. Joo, nyt on kyllä niin p*ska fiilis, kun jo monta edellistä kertaa (joita on liian harvoin) jäänyt ilman ja suunnilleen kiehunut sisältä kun se on vaan sanonut ettei sen tee enää mieli tai ettei se jaksa hoidella mua kun itse jo sai!

Siis kyseessä on komea, itsevarma ja menestyvä mies, jolla on ns. naisten miehen maine ja jonka exätkin ovat tukeneet tätä legendaa, ilmeisesti kun ovat olleet haluttomia lahnoja niin se on ollut varmaan sitten niille tooosi hyvä pano. Ystäväpiiri on vapaamielistä ja kaikesta puhutaan avoimesti - tai ainakin melkein kaikesta..

Herkullista tässä on se, että se itsekin on kiintynyt siihen, että sitä pidetään oikeen kunnon oriina kavereittensa keskuudessa! Hyvä tilaisuus tuhota sen maine ja itseluottamus :D Nimittäin kerran yhdessä illanvietossa, jossa keskustelut alkoivat olla aika villillä tasolla, niin viittasin hieman siihen, että sitä seksiä saisi olla useemmin, niin miehelle se oli ihan kauhea häpeä! Siis se ilme millä se katsoi mua kun mä sanoin haluavani useammin oli niin loistava! Ja se yritti heti vetää sen vitsiksi ja selittää ja vaijhtaa puheenaihetta :D Kaikki muut valitti naisten haluttomuutta tai vähempää kiinnostusta seksiin, niin oli sitten varmaan liian noloa paljastaa, että meillä naisella olisi haluja, mutta mies on niin munaton ettei saa edes pidettyä naistaan tyytyväisenä. Ja se on varuillaan, koska tietää minulle olevan kysyntää ystäviensäkin keskuudessa, vahtii mustasukkaisena mitä kaverinsa minulle puhuvat :)

Heh, no, nyt tiedän että tostuus herra panomiehestä tulee olemaan makeaa kuultavaa ja miehen itsetunto toivottavasti musertuu. Vähällä olen erota, ellei tämä tästä muutu. Ja eihän se muutu, kun kaikki riippuu herra panomiehestä, joka tuntuu olevan luonteeltaan itsekäs sika.

Onko se ylivoimainen tehtävä vaatia miehen tekevän sen orgasmin vaikka sormella ensin teille, kun ei jälkikäteenkään pysty.

Kylläkai tuonverran vaatimuksia voi nainen esittää.

Joo, siis olen miehelle tästä kymmeniä kertoja maininnut, että voitaisko tehdä seksissä niin, että hän tekisi minulle ensin orgasmin, mutta ei vaan sitten käytännössä onnistu kuin ehkä 1/20, kun herralla on niin halvatun kiire. Siis juuri kiire on se fiilis, joka seksistä nykyään tulee mieleen.

Ensin saa odottaa viikko- tai päivätolkulla, että mies ylipäänsä kykenee seksiin, eli on halukas, ja sitten kun hän yhtäkkiä kiihottuukin, niin asiat menee kauhealla vauhdilla. Siinä kun alkaa jarruttelemaan, niin mieheltä menee kuulemma fiilis. Se ei vaan jaksa keskittyä sitä kymmentä minuuttia tai varttia antamaan minulle nautintoa, kun haluaa jo heppinsä sisään.

Ja sitten jos valitan, etten ole tyytyväinen, niin mies sanoo että justhan me naitiin - kerran se on sanonut, että kumpikin on vastuussa omista orgasmiestaan! Siis tuo on ehkä p*skin juttu ikinä, ainakin silloin jos sen sanoo joku minuuttimuna, joka ei jaksa naiseensa keskittuä ollenkaan! Siis mitä seksi on, jos molemmat on vastuussa vain omista orgasmeistaan, eikö se ole silloin lähinnä yhteistä masturbointia toistensa kehoilla? Miten ihmeessä naisen pitäisi sitten huolehtia omasta orgasmistaan tuossa tilanteessa, kun sitä seksiä on se muutama hikinen minuutti?!! Kertokaa te hemmetin miehet, jhotka tuota slogania joka paikassa hoette!!!

Tässä ei todellakaan ole kyse siitä, etten osaisi tai uskaltaisi kertoa miehelle mistä kiikastaa. Sillä ei vain ole käytännössä mitään merkitystä. Ja kun en ole vieraisiinkaan lähtenyt, niin on sitä aina sen verran halukas, ettei sitten tajua itse kieltäytyä kun panettaa niin kovasti.

Nyt olen kyllä 100 prosenttisesti puolellanne.

Tekis vähän mieli kouluttaa miestänne. Johan hän pilaa kaikkien miesten maineen.

Kyllä miehen tehtävä on toimia sillälailla, että nainenkin sen orgasminsa saa. Ja kaikenlisäksi naisen antamin ohjein.

Seksissä ei pidä olla mihinkään kiire. Seksistä pitää osata nauttia, joka alkaa halauksin suukotuksin ja hyväilyin.

En tuota kiirettäkään oikein ymmärrä. Sehän on kuin sen pitäisi saada loppumaan mahdollisimman nopeasti.

Mitä hän tarkoittaa tuolla fiiliksen menettämisellä?
Jos se on sitä, että erektio katoaa, niin tuleehan se helposti takaisinkin. Katoaahan minultakin moneen kertaan, ja löytyy uudelleen.

Se kiihottumisen alkuhetkihän on myös tosimiellyttävä. Sitä voisi verrata vaikka humalaan. Ja jos tuon kiihottumisen kokee montakertaa, niin ei kai se huonoasia ole.

Eikun mies koulunpenkille opiskelemaan, miten nainen tyydytetään viimesenpäälle oikein.

Sympatiat on puolellanne.

Alkuperäinen kirjoittaja No EI tyydytä!;10362439:
Siis juuri kiire on se fiilis, joka seksistä nykyään tulee mieleen.

Jos ei lapsia vielä ole, etkä ole millään tavalla riippuvainen miehestäsi, niin nosta kytkintä. Huono seksi saman ihmisen kanssa ei muutu ikäpäivänä hyväksi seksiksi, sanoi äitiammanit mitä tahansa.

Itse olen oppinut tämän kantapään kautta ja tein sen virheen että uskoin asioiden muuttuvan. Olin väärässä ja nyt on myöhäistä nostaa kytkintä.

Samaa mieltä edellisen kanssa; -jos arvostaa seksiä suhteessa, niin kannattaa se pitää myöskin yhtenä suhteen arvoista.

Täytyy tunnustaa. Yhden kerran olen jättänyt muuten ihan ok miehen muutamien treffien jälkeen. Sänkykokemus oli niin turhauttava. Ensimmäisen kerran ymmärtää, toista ihmettelee ja kolmas sai 'nostamaan kytkinä'. Kyse siitä, että mies tuli ns. reisille. Ja se siitä seksistä.

Kyllä miehestä täytyy sitä vanhanajan herrasmiestä sen verran löytyä.että omaa jo ihan luonnostaan naisen kanssa seksiä harrastaessaan sellaisen ajatusmallin.että sinulle ensin ja sitten vasta minulle...Ja osata lukea naisen tarpeita seksissä ja suhteessa muutenkin,vaikka se ei aivan helppoa joka hetki olisikaan,kun kyseessä on kuitenkin nainen,tämän luomakunnan ihastuttavin,vihastuttavin ja rakastettavin olento... Ainahan nainen ei sitä huippua,orgasmia seksissä edes kaipaa,toisille naisille riittää jo se,että saavat kumppaniltaan lämpöä,läheisyyttä,lempiä ja rakastella,he saavat nautintonsa ja tyydytyksesä jo siitä.Vaimoni haluaa seksiä monestikkin niin,yleensä tosin kaipaa kunnon kyytiäkin,suuseksiä ym,haluten montakin orgasmia lemmiskelyn aikana.

Olen se kusipää joka saa hyvää seksiä ilman mitään sitoumuksia.
Käytän hyväkseni naimisissa olevia naisia jotka eivät saa kotona kunnolla.
Ja niitä naisia muuten riittää.
Eivät halua rikkoa muuten hyvää avioliittoaan ja kun ovat törmänneet mieheen joka ei halua heiltä mitään muuta kuin molemmin puolin tyydyttävää seksiä ovat elämäänsä todella tyytyväisiä.
Kotona mies joka pitää huolen muista tarpeista ja sitten minä joka pidän huolen kunnon panosta silloin tällöin, jossa molemmat nauttivat täysillä.
Joskus vuosia sitten mietin mitä nämä miehet ajattelevat kun nousevat pukille ja äkkiä pois.
Nykyisin ei edes kiinnosta. Kiitän vain luojaa niistä miehistä, kun itse olen kai niinsanotusti sitoutumiskammoinen. Vuosien varrella on tarvinnut vain pari kertaa selventää naiselle että minulle on turha tulla tarjottelemaan mitään yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia.
Hyvä pojat älkää nyt missään ihmeessä ajatelko sitä muijjaanne sängyssä.
Se kun on niin hiton vaikeetakin.
Paras/pahin juttu jonka olen kuullut on miehestä jota alkaa oksettamaan jos joutuu sormilla koskemaan naista sieltä ja se pelkkä akti kestää tasan minúutin ja äkkiä suihkuun pesemään munat inhottavasta limasta :)
Ja nainen oikea orgasmikone joka kykenee saamaan 10-20 orgasmia parin tunnin sessiossa. :)
Vaan kun mies muuten ihana ja rakastava ja kaikkea muuta sitä mitä nainen haluaa niin minä saan sen mitä haluan. Mieletöntä seksiä ilman pelkoa että nainen alkaisi tunkea asumaan.

[QUOTE=Tykkään;10364253
Tuossakin varmasti totta toinen puoli...
Melkoinen macho mies tosin taidat ajatustesi perusteella olla...?
Ihan järkeäkin puhut mutta oletko koskaan ajatellut,jos se onkin niin että ne ns.hyväksi käyttämäsi naiset ovatkin siinä asemassa sinuun nähden että käyttävätkin sinua hyväkseen ja kun ovat haluamansa saaneet,heittävät sinut roskiin,kuin kertakäyttö astian ,käyttökelvottomana ja todellinen syy siihen sitoutumiskammoosi onkin siellä,roskapöntössä?
Nainen kun nyt kuitenkin on ihan omilla aivoillaan ajatteleva olento,niinkuin osa meistä miehistäkin ja vieläpä monissa asioissa meitä miehiä etevämpiäkin siinä hartioidensa yläpuolella olevassa,meitä miehiä kauniimmassa tuotantolaitoksessa työskennellessään...

Alkuperäinen kirjoittaja Tykkään;10364253 Tuossakin varmasti totta toinen puoli... Melkoinen macho mies tosin taidat ajatustesi perusteella olla...? Ihan järkeäkin puhut mutta oletko koskaan ajatellut:
Totta hemmetissä ne käyttävät minua hyväkseen. Ja entä sitten. Minä käytän heitä.
Molemmat saa mitä haluaa. Kaikki hyvin.
Totta sekin että kunhan ikä rupeaa painamaan ja ei enää jaksakkaan niin yksin jään.
Ja niillä naisilla on yhä ne miehet jotka huolehtii siitä muusta.
Vaan kun viihdyn yksin nytkin. Tuo pikkuveli vaan ei viihdy yksikseen ja sittenhän se on jo unessa.
Ja tottahan naiset ajattelevat omilla aivoillaan ja kanssani olleet naiset ovat niillä omilla aivoillaan ajatelleet juuri niin että heillä on hyvät ja turvalliset miehet jotka eivät vaan osaa sänkyhommia. Minulta he saavat täydennyksen sille osa alueelle. Luotettavasti ilman pelkoa että olisin soittelemassa tai hätyyttelemässä.
Ja voivat heittää halutessaan sinne roskikseen ilman tunnontuskia.
Ja minä voin tehdä samoin.
Sen verran että en todellakaan ole mikaan macho enkä edes mikään maailman mahtavin panokone. On vain tullut opeteltua sen verran naisen fysikkaa ja tunneelämää että osaa senverran kuiskia korvaan pitää hyvänä ja löytää ne herkkupaikat.
Ehkä sen verran luoja antanut että en ole se minuuttikello vaan tuntikortti.
no tuntikortti on kyllä liiottelua. :)
Niin ihmetteln vaan miksi jotkut miehet eivät viitsi nähdä sitä pientä vaivaa joka naisen tyydyttämiseen tarvitaan. joidenkin naisen kohdalla kun siihen ei tarvita välttämättä kuin se 5-10 minuuttia. Enemmistön kanssa menee se puoli tuntia. Muutama harva vaatii sitten pitemmän ajan. Niin miksi sitä aikaa ei voi antaa naiselle jota olevinaan rakastaa. Kumma juttu.
Vaan eipä oikeastan kuulu minulle.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tykkään;10364253:
Olen se kusipää joka saa hyvää seksiä ilman mitään sitoumuksia.
Käytän hyväkseni naimisissa olevia naisia jotka eivät saa kotona kunnolla.
Ja niitä naisia muuten riittää.
Eivät halua rikkoa muuten hyvää avioliittoaan ja kun ovat törmänneet mieheen joka ei halua heiltä mitään muuta kuin molemmin puolin tyydyttävää seksiä ovat elämäänsä todella tyytyväisiä.
Kotona mies joka pitää huolen muista tarpeista ja sitten minä joka pidän huolen kunnon panosta silloin tällöin, jossa molemmat nauttivat täysillä.
Joskus vuosia sitten mietin mitä nämä miehet ajattelevat kun nousevat pukille ja äkkiä pois.
Nykyisin ei edes kiinnosta. Kiitän vain luojaa niistä miehistä, kun itse olen kai niinsanotusti sitoutumiskammoinen. Vuosien varrella on tarvinnut vain pari kertaa selventää naiselle että minulle on turha tulla tarjottelemaan mitään yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia.
Hyvä pojat älkää nyt missään ihmeessä ajatelko sitä muijjaanne sängyssä.
Se kun on niin hiton vaikeetakin.
Paras/pahin juttu jonka olen kuullut on miehestä jota alkaa oksettamaan jos joutuu sormilla koskemaan naista sieltä ja se pelkkä akti kestää tasan minúutin ja äkkiä suihkuun pesemään munat inhottavasta limasta :)
Ja nainen oikea orgasmikone joka kykenee saamaan 10-20 orgasmia parin tunnin sessiossa. :)
Vaan kun mies muuten ihana ja rakastava ja kaikkea muuta sitä mitä nainen haluaa niin minä saan sen mitä haluan. Mieletöntä seksiä ilman pelkoa että nainen alkaisi tunkea asumaan.

Mitä ihmeen kusipäistä siinä on kun hyvää seksiä saa? Pahus vain kun en kelpaa sulle kun en ole varattu... Kaipaa ne sinkutkin seksiä ilman sitoutumista!

Ja sama kysymyspari naisille, joiden miehet laukeavat turhan pikaisesti:

kuinka usein saatte uusinnan? tai miten teillä tuolloin menetellään? Tarjoutuvatko miehenne tyydyttämään teidätkin vai jäättekö ilman? Vai pyydättekö & miten pyyntöön yleensä reagoidaan?

Minä olen ihan sanonut, että ensin hoidetaan orgasmi minulle ja vasta sen jälkeen pääsee mies hommiin. En saa yhdynnässä, vaan hyväilyjen kautta. Joskus hyväilen itseni huipulle yhdynnässä, mutta se on lähes sama, kuin harrastaisi itsetyydytystä. Eli ei niin kiva.

En itse asiassa ole oikeastaan edes miettinyt tätä asiaa pahemmin. Miehille on alusta asti ollut selvää, että minua ei jätetä ilman. Kai se sitten huokuu jotenkin ympärilleni. En harrastaisi seksiä, ellen saisi orgasmia.

Viimeksi muokattu:
Meidän tilanne samanlainen kuin varmaan monella muullakin eli minä laukean helpommin ja nopeammin kuin vaimoni. Mutta monesti onnistumme silti tulemaan yhtä aikaa :)

Meillä seksi on muutakin kuin yhdyntää eli homma alkaa yleensä erilaisilla käsileikeillä ja minä tyydytän aluksi vaimoani enemmän kuin hän minua. Varsinaisen yhdynnän aikana käytän myös käsiä ja jos homma meinaa loppua liian nopeasti, otetaan tauko ja minä jatkan vähän aikaa käsin. Ajan myötä kun on oppinut tuntemaan toisen, niin tietää miten asiat kannattaa hoitaa. En ole kuitenkaan ihan minuuttimies, joten meillä ehditään kyllä olla ihan oikeassa yhdynnässäkin jonkin aikaa, mutta se ei pelkästää riittäisi vaimolle.

Kyllähän sitä jaksaa useammankin kerran jonkinlaisella aikahaarukalla jos tilanne ja kiima on kohdallaan. Minua enemmänkin ajatuttaa oma kestoni, pitää olla mukana reippaasti ja monin konstein. Iän karttuessa pitää ärsykkeet olla sitä luokkaa että naiset pakkaa jo väsähtämään koko menoon.
Noh, nainenhan saa miehen laukeamaan niin halutessaan aika nopsaan. Pitää vaan tarttua asiaan kunnolla eikä vaan silitellä.

Tuo toinen kysymyshän on jo turha. Kyllähän miehen pitää naiselle orkku tehdä, pyytämättä.
Sehän on meille miehille kunnia-asia että nainen laukeaa. Naista kohtaan epäkohteliasta jos nainen joutuu sitä oikein pyytämään, on mies sitten lauennut tai ei.

Meillä ainakin minulle numero yksi on naisen tyytyväisyys. Ensin lämmitellään vaimo kunnolla kunnes haluaa minut leikkiin mukaan. Yleensä vaimo tulee 2-5 kertaa kunnes minä tulen, ellei hän ole hirveän humalassa jolloin kädellä hoidellaan homma kunniakkaasti loppuun :). 3 kertaa pystyn tulemaan itse heti putkeen, mutta viimeinen kerta kestää yleensä niin kauan ettei vaimon paikat enään kestä. Joskus on hoidettu ensin vaimo ja itse jääty ilman kun ei paikat kestä. Minua tietysti tuo ei haittaa, tyytyväinen vaimo on kaiken A ja O.

Jos ei lapsia vielä ole, etkä ole millään tavalla riippuvainen miehestäsi, niin nosta kytkintä. Huono seksi saman ihmisen kanssa ei muutu ikäpäivänä hyväksi seksiksi, sanoi äitiammanit mitä tahansa.

Itse olen oppinut tämän kantapään kautta ja tein sen virheen että uskoin asioiden muuttuvan. Olin väärässä ja nyt on myöhäistä nostaa kytkintä.

Olen myös naimisissa. Oltu jo 6 vuotta. 9kk ikäinen lapsonen oma talo / omaisuus. Olen ensimmäinen nainen mieheni elämässä ja annoin vaan sallia 3 min sessiot sillä, että kyllä hän kehittyy ja oppii kun hyvin opetan. Ihan turhaan voin sanoa. Olen 25 ja ukko 26. Tuntuu, että olen vain hänen oikean käden korvike. Voin ihmiset sanoa ett seksiä saan kyllä (n10 min viikossa) ILMAN ORGASMIA, koska on kuulemma LIIAN hyvä pillu. Just ett se on hänen selitys siihe ett saa mut jotenki niin vitun tyytyväiseksi (hyvästä pillusta)ett suljen silmäni ja lakaisen orgasmini maton alle. En ole saanut sitä NAUTINTOA mitä kaipaisin. Pitääköhän odottaa vielä se 6 vuotta ni ehkä saan sitte sen intohimoisen / kiihkeän nautinnon?? Oon ollu vitun hyvä vaimo / äiti ja teen KAIKKI helevetin TIP TOP ett miellyttäisin miestäni. En vittu tiiä saatana alkoi nyt taas ni vituttaan koko paska helevetti, ett kävýpi kyllä joskus mielessä ett vois pongata baarista jonku miehen joka varmasti ottais minut kiihkeästi / intohimoisesti VARMIN ottein niinku MIES. Olen nyt päättänyt ett rankaisen miestäni yksinkertaisesti EN anna sille PISTE.

Viimeksi muokattu:
Olen myös naimisissa. Oltu jo 6 vuotta. 9kk ikäinen lapsonen oma talo / omaisuus. Olen ensimmäinen nainen mieheni elämässä ja annoin vaan sallia 3 min sessiot sillä, että kyllä hän kehittyy ja oppii kun hyvin opetan. Ihan turhaan voin sanoa. Olen 25 ja ukko 26. Tuntuu, että olen vain hänen oikean käden korvike. Voin ihmiset sanoa ett seksiä saan kyllä (n10 min viikossa) ILMAN ORGASMIA, koska on kuulemma LIIAN hyvä pillu. Just ett se on hänen selitys siihe ett saa mut jotenki niin vitun tyytyväiseksi (hyvästä pillusta)ett suljen silmäni ja lakaisen orgasmini maton alle. En ole saanut sitä NAUTINTOA mitä kaipaisin. Pitääköhän odottaa vielä se 6 vuotta ni ehkä saan sitte sen intohimoisen / kiihkeän nautinnon?? Oon ollu vitun hyvä vaimo / äiti ja teen KAIKKI helevetin TIP TOP ett miellyttäisin miestäni. En vittu tiiä saatana alkoi nyt taas ni vituttaan koko paska helevetti, ett kävýpi kyllä joskus mielessä ett vois pongata baarista jonku miehen joka varmasti ottais minut kiihkeästi / intohimoisesti VARMIN ottein niinku MIES. Olen nyt päättänyt ett rankaisen miestäni yksinkertaisesti EN anna sille PISTE.

Anteeksi, täydennän ja tarkennan. Siis sitä en tosiaankaan kadu että meillä on lapsi. Lapseni on tärkein ja kallisarvoisin ihminen/ asia mun elämässä ja olen luojalle kiitollinen siit lahjasta jonka minulle soi. Avioliitto on nyt mitä on.

Viimeksi muokattu:
Tyydytän kyllä lähes aina naiseni ennen varsinaista yhdyntää. Sehän on helppoa ja aah niin mukavaakin käsiä ja kieltä käyttäen. Se on vain niin upeaa nähdä, kun nainen saa orgasmin.
Sen jälkeen voikin hyvällä omalla tunnolla astua pukille.
Joskus jos tuntuu, että olen laukeamassa liian nopeasti, niin alan ajatella aktin aikana muita mukavia asioita. Esimerkiksi suosikkijoukkueen edesottamuksia tjms..Ainakin omalla kohdalla se toimii niin, että yhdyntää voi hyvinkin pitkittää 3-6 minuuttia päivästä riippuen. Mitään veroilmoituksen täyttöä tai muuta vastaava ei varmaankaan kannata ajatella, ettei kalu lerpsahda.

Se, että kuinka monta kertaa illan aikana jaksaa, vaihtelee suuresti. Jos on himoittava nainen, joka myös satsaa ulkonäköönsä petihommissa,niin varmasti jaksan enemmän kuin kerran. Rumempikin yksilö muuttuu herkulliseksi viettelijäksi, jos vain haluaa satsata esim. stay upeihin jne..

Kyllä tyydyttää.
Minulle on aina tärkeää, että naiseni saa (seksissäkin) mitä ja miten haluaa. Jos laukean ensin, niin vaimokin orgasminsa saa, yleensä nuolen ja sormetan hänet huipulle tällaisissa tapauksissa.
Viimeksi meni silleen, että oltiin jo pitkään siinä hiplailtu toisiamme, nuoleskeltu ja runkkailtu ja katseltu yhdessä aikuisten ohjelmia.
Vaimo sitten otti siinä hanakasti suihin, ja kysyi nautiskellessani, että haluatko tulla tähän.
Ei siitä voinut kieltäytyä, ja kohta annoin lastin lentää.
Vedin hetken henkeä, ja nuolin sitten hänet huipulle, dildolla jeesaten.
-Monesti laukeamme yhtä aikaa, tai minä pidättelen sen verran, että vaimo saa ensin ja sitten minä annan tulla minne milloinkin; tisseille, pyllylle, sisälle, kasvoille...
Seksissä on minusta oleellista myös VAIHTELU. Ei aina samalla tavalla, samassa paikassa ja samassa asennossa.

Se on kyllä niin että jos lähdet harrastamaan sitä seksiä, ja useimmiten kun saat housut jalasta, niin tyttö kysyy epäilevästi haaraväliäni silmäillen: Kenetkös ajattelit tuolla tyydyttää? Johon olen aina vastannut: Itseni vain, ja siihen se riittää varsin hyvin. Johon tyttö tuskin vastaa mitään , eikä varmasti soita tämän jälkeen, (3 ASIAA YHDELLÄ KERRALLA).

Yhteistyössä