No ei todellakaan tule mitään uusintaa tai tarjousta antaa minulle orgasmia muuten. Mies laukeaa useimmiten muutamassa minuutissa. Jotenkin se menee niin, että molemmat kiihottuu nopeasti ja sitten ollaankin jo humpsahdettu yhdyntään ja sehän on ohi hetkessä ja mies takaisin netin ääressä. JOskus menee ehkä kymmenisesn työntöä ja siihen pitäis olla tyytyväinen!! Ja aikuinen yli 30-vee mies on kyseessä, joka hyvin tietää miten mut saa laukeamaan, eli kyse on vain ja ainoastaan itsekkyydestä ja laiskuudesta.
MIes sanoo joskus kun pyydän huomioimaan minutkin, että kai sä voit itse jollain dildolla hoidella orkut. Joo, tuon jälkeen onkin tosi kovasti fiilistä itsetyydytykseen. Ennen yhdyntää mies tekee muutaman minuutin sornuityötä tai joskus harvoin lipaisee, mutta eihän siinä ajassa ehdi edes keskittyä - varsinkin kun pelkää että kohta se lopettaa kesken. Ja mitä ihmettä mä teen sen kanssa sängyssä, jos ainoana pointtina on saada sen mällit irtoomaan?
Mikä h*lvetti siinä on, että mies on niin saamarin itsekäs p*ska, ettei välitä mun seksuaalisesta tyytyväisyydestä??! Onko se niin vaikeeta ja rasittavaa antaa vähän aikaa siihen että mäkin ehtisin laukeen? Ihan varmasti jätän sen, jos vielä kerrankin jään tyhjän päälle kun mies häipyy makkarista oman varvinsa jälkeen. Ja voi kettu sentään kun itse tarjoilen sille vaikka mitä herkkua mitä se vaan ikinä pyytää enkä pihtaa tai kiristä. P*ska mies ja saa seuraavan kerran kuulla suorat sanat ja levitän sanaa sen vätysmäisyydestä ympäriinsä.
Sekin v*tuttaa, kun miehellä on joku ihmeen panomiehen maine ystäviensä keksuudessa ja jotkut ovat olettaneet, että mut se on saanut "koukkuun" hyvällä seksillä! Ja itsekin pitää yllä sitä mielikuvaa esim. joskus vihjailemalla ja taputtelemalla perseelle kun sen ystäviä on paikalla ja jos ollaan oltu tutulla porukalla viettämässä iltaa niin kyllä oon kuullu vaikka mitä legendaa sen taidoista. Mua pidetään sille niin hyvännäköisenä naisena, että on ilmeisesti pitänyt keksiä joku syy miksi olisin sen kanssa. Taidankin joku kerta kertoa ihan suorat sanat ja isoon ääneen siitä, kuinka s**tanan surkea pano se on ja kuinka h*lvetin usein jään ilman orkkua. Mulle alkaa olla jo ihan sama jättäiskö se mut ton jälkeen, koska oon jo niin turhautunut.
Hah. Joo, nyt on kyllä niin p*ska fiilis, kun jo monta edellistä kertaa (joita on liian harvoin) jäänyt ilman ja suunnilleen kiehunut sisältä kun se on vaan sanonut ettei sen tee enää mieli tai ettei se jaksa hoidella mua kun itse jo sai!
Siis kyseessä on komea, itsevarma ja menestyvä mies, jolla on ns. naisten miehen maine ja jonka exätkin ovat tukeneet tätä legendaa, ilmeisesti kun ovat olleet haluttomia lahnoja niin se on ollut varmaan sitten niille tooosi hyvä pano. Ystäväpiiri on vapaamielistä ja kaikesta puhutaan avoimesti - tai ainakin melkein kaikesta..
Herkullista tässä on se, että se itsekin on kiintynyt siihen, että sitä pidetään oikeen kunnon oriina kavereittensa keskuudessa! Hyvä tilaisuus tuhota sen maine ja itseluottamus

Nimittäin kerran yhdessä illanvietossa, jossa keskustelut alkoivat olla aika villillä tasolla, niin viittasin hieman siihen, että sitä seksiä saisi olla useemmin, niin miehelle se oli ihan kauhea häpeä! Siis se ilme millä se katsoi mua kun mä sanoin haluavani useammin oli niin loistava! Ja se yritti heti vetää sen vitsiksi ja selittää ja vaijhtaa puheenaihetta

Kaikki muut valitti naisten haluttomuutta tai vähempää kiinnostusta seksiin, niin oli sitten varmaan liian noloa paljastaa, että meillä naisella olisi haluja, mutta mies on niin munaton ettei saa edes pidettyä naistaan tyytyväisenä. Ja se on varuillaan, koska tietää minulle olevan kysyntää ystäviensäkin keskuudessa, vahtii mustasukkaisena mitä kaverinsa minulle puhuvat
Heh, no, nyt tiedän että tostuus herra panomiehestä tulee olemaan makeaa kuultavaa ja miehen itsetunto toivottavasti musertuu. Vähällä olen erota, ellei tämä tästä muutu. Ja eihän se muutu, kun kaikki riippuu herra panomiehestä, joka tuntuu olevan luonteeltaan itsekäs sika.