N
N30
Vieras
Olemme olleet yhdessä 15 vuotta ja seksielämämme on ihan ok, tyydyttävää molemmille . Harrastamme seksiä 1-3 kertaa viikossa, yleensä miehen aloitteesta. Itse mietin seksiä paljonkin päivisin, mutta kun olisi mahdollisuus seksiin, halut lopahtaa. En kiihotu mieheni suudelmista ja hyväilystä vaan enemmänki odotan, että mies menisi nuolemaan. Nuoleminen kyllä kiihottaa ja laukean joka kerta. Vaikka suutelisimme puoli tuntia, minä en kostu. Ja muutenkin koskettaminen tuntuu vastenmieliseltä.
Olen miettinyt, että onko tämä ihan normaalia pitkässä parisuhteessa vai onko jokin pielessä minun osaltani. Mieheni kyllä käy kuumana, kiihottamiseksi riittää jos kumarrun pelkät pikkuhousut jalassa. Haluaisin itsekkin tuntea samoin, mutta jostakin syystä en koe miestäni seksikkäänä ja haluttavana. En ole puhunut asiasta hänelle, sillä tiedän että hän loukkaantuisi siitä syvästi. Muutoin asiat ovat hyvin suhteessamme. Miten teillä muilla, käyttekö kuumana miehiänne kohtaan vielä vuosienkin jälkeen?
Olen miettinyt, että onko tämä ihan normaalia pitkässä parisuhteessa vai onko jokin pielessä minun osaltani. Mieheni kyllä käy kuumana, kiihottamiseksi riittää jos kumarrun pelkät pikkuhousut jalassa. Haluaisin itsekkin tuntea samoin, mutta jostakin syystä en koe miestäni seksikkäänä ja haluttavana. En ole puhunut asiasta hänelle, sillä tiedän että hän loukkaantuisi siitä syvästi. Muutoin asiat ovat hyvin suhteessamme. Miten teillä muilla, käyttekö kuumana miehiänne kohtaan vielä vuosienkin jälkeen?