Pitkässä parisuhteessa, kiihottuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N30

Vieras
Olemme olleet yhdessä 15 vuotta ja seksielämämme on ihan ok, tyydyttävää molemmille . Harrastamme seksiä 1-3 kertaa viikossa, yleensä miehen aloitteesta. Itse mietin seksiä paljonkin päivisin, mutta kun olisi mahdollisuus seksiin, halut lopahtaa. En kiihotu mieheni suudelmista ja hyväilystä vaan enemmänki odotan, että mies menisi nuolemaan. Nuoleminen kyllä kiihottaa ja laukean joka kerta. Vaikka suutelisimme puoli tuntia, minä en kostu. Ja muutenkin koskettaminen tuntuu vastenmieliseltä.

Olen miettinyt, että onko tämä ihan normaalia pitkässä parisuhteessa vai onko jokin pielessä minun osaltani. Mieheni kyllä käy kuumana, kiihottamiseksi riittää jos kumarrun pelkät pikkuhousut jalassa. Haluaisin itsekkin tuntea samoin, mutta jostakin syystä en koe miestäni seksikkäänä ja haluttavana. En ole puhunut asiasta hänelle, sillä tiedän että hän loukkaantuisi siitä syvästi. Muutoin asiat ovat hyvin suhteessamme. Miten teillä muilla, käyttekö kuumana miehiänne kohtaan vielä vuosienkin jälkeen?

Onhan siinä parisuhteessa aina luonnollistakin vaihtelua. Myös parisuhteen ulkopuoliset asiat voivat vaikuttaa. Esimerkiksi jonkun muun läheisen ihmisen kuolema voi heijastua seksuaalihaluihin.

Sinä tiedät, että nuoleminen kiihottaa sinua. Oletko kertonut sen miehellesi? Oletteko viettäneet romanttista iltaa, viettäneet minilomaa tai ihan oikeaa seksilomaa?

Jos oma mielikuvitus ei riitä, niin olisiko seksuaaliterapiasta apua? Ei välttämättä tarvitse monta kertaa käydä, kun joku oivallus heräisi.

Onhan siinä parisuhteessa aina luonnollistakin vaihtelua. Myös parisuhteen ulkopuoliset asiat voivat vaikuttaa. Esimerkiksi jonkun muun läheisen ihmisen kuolema voi heijastua seksuaalihaluihin.

Sinä tiedät, että nuoleminen kiihottaa sinua. Oletko kertonut sen miehellesi? Oletteko viettäneet romanttista iltaa, viettäneet minilomaa tai ihan oikeaa seksilomaa?

Jos oma mielikuvitus ei riitä, niin olisiko seksuaaliterapiasta apua? Ei välttämättä tarvitse monta kertaa käydä, kun joku oivallus heräisi.

Mitään ihmeempiä mullistuksia elämässämme ei ole ollut. Keksimme kaikkea jännää seksiinkin, leluja, eroottisia elokuvia tai novelleja yms. Mutta jos muuta kiihoketta ei ole, en lämpene miehestäni. Mieheni kyllä nuolee minua joka kerta, sitä ei tarvitse erikseen pyytää. Mutta hän itse kiihottuu erityisen paljon, jos minä olen märkä jo ennen kuin hän minua nuolee. Valitettavasti en pysty tätä hänelle tarjoamaan kovin usein. Kuitenkin näin lapsiperheessä se perusseksi vällyjen alla tai sohvalla on pääosassa. Joka kerta ei voi viritellä tunnelmaa muilla keinoin. Tai miksei voisi..

Lähinnä minua kiinnostaa se, että onko muilla samanlaista ja mitään syytä huoleen ei ole.

Viimeksi muokattu:
me ollaan oltu naimisissa vasta pari vuotta, mutta voin sanoa että mieheni ihan itsenään ei minua kiihota. Kyllä joudun aina miettimään mielessäni muita kiihottavia ajatulksia että saan pyörät pyörimään..eli ihan normaalia on. Mies on muuten ihana ja rakas kaikin puolin enkä vaihtaisi ainakaan tässävaiheessa johonkin mega kiihottavaan urokseen joka muuten on täys kusipää tai keskenkasvuinen yms..

Mikä kummastuttaa? Aika viriiliä toimintaa teillä, kaikki ok . Tuossa iässä mies vain haluaa panna,panna ja panna. Itse kaipaan hellyyttä...saanko sitä? En mielestäni.
Mikä sua oikeestaan mietitytti?

Mikä kummastuttaa? Aika viriiliä toimintaa teillä, kaikki ok . Tuossa iässä mies vain haluaa panna,panna ja panna. Itse kaipaan hellyyttä...saanko sitä? En mielestäni.
Mikä sua oikeestaan mietitytti?

Melkoista sisälukutaitoa! Eihän tuossa ap. kirjoittanut miehestään mitään negatiivista, oli tyytyväinen, että tämä haluaa seksiä ja kiihottuu jo siitä kun näkee naisensa kumartumassa alusvaatteet päällä ja ap. lähinnä pohti, miksi ei itse pysty samaan eli kiihottumaan miehestään...

Jos kommunikaatiotasosi on tällaista myös suhteessasi, ei ihme, ettei oikein toimi... ;)

Viimeksi muokattu:
He,hee...! Sanoinko jotain negatiivista...? Tarkistappa oma lukutaitosi, mites Teillä menee ?? ;) Kerroin mitä haluan...kunhan heitin jotain, ehkei mitään syvällistä..

Ongelma oli ettei kiihotu miehestään...sai silti orkkuja! ;) Pohditaan lisää...