M
Molly
Vieras
Hei. Olen 18 vuotias nainen ja mieheni on 22 vuotias. Olemme seurustelleet melkein 2 vuotta ja ongelma on seuraava. Mieheni on ruvennut kohtelemaan minua törkeästi eikä häntä myöskään seksi enää huvita yhtä paljon mitä ennen ja esimerkiksi kavereidensa seurassa alistaa minua, ei kunnioita ja puhuu minulle törkeästi, mutta omien sanojen mukaan kaikki ovat "vitsillä" ja jos en kuullut että hän on sanonut jonkun asian perään että "vitsi" (jota hän ei todellakaan ole koskaan tehnyt) niin olen kuuro. Hän ei yhtään huomaa kuinka minulle tulee siitä paha olo ja kun mainitsen asiasta niin hän laittaa kaiken minun syykseni. Hänen mukaansa minä _aina_ aloitan mm. pään aukomisen hänelle (jota en todellakaan tee, koska tiuskaisen heti takaisin jos hän sanoo mulle ensin törkeästi ja siitä se show vasta alkaakin) ja sanoo että "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" Hänen mukaansa minä _aina_ aloitan kaikki riidat, jatkan enkä osaa lopettaa ollenkaan vaikka asia ei ole näin. Hänen käytöksensä muuttuu heti kun mun kavereita ja miehen kavereita ilmaantuu seuraan, mutta sitä ennen hän on todella kultainen ja kiltti minulle. Ja aina kun haluan selvittää asiat ja sanoa kuinka minua häiritsee hänen paskamainen käytöksensä niin hän sanoo takaisin että olen itse syypää. Hän kääntää kaiken minun syykseni vaikka asia ei olisikaan niin. Monta kertaa hän on pahoittanut mieleni haukkumalla mm. idiootiksi, aivottamaksi ääliöksi ja kaikkea muuta niin ihanaa ja monesti saanut mut itkemäänkin, mutta ei välitä siitäkään. Mitään ei tuumaa siihen jos kysyn häneltä että onko kiinnostus loppunut, miksi hän on niin törkeä minua kohtaan. Monesti on vain hiljaa ja kun toistan kysymyksen niin ärähtää jonkun epämääräisen vastauksen takaisin. Kerran kun minulta meni hermot totaalisesti niin tokaisin hänelle että "näköjään haluat musta eroon niin voin lähteäkkin" niin hermostuksissaan vastasi takaisin että "joo tiedät kyllä missä ovi on" Sen jälkeen tuumasin hänelle että näimpä kuinka paljon hänkin minua rakasti, johon rupeaa raivoamaan että olen idiootti ja aloitan taas kaiken ja kuinka en ymmärrä mitään yms. Tämä mies osaa olla hyvin hellä, rakastavainen ja ihana, mutta viimeiset 2 viikkoa on ollut lähes koko ajan tälläinen. Mikä vaivaa?
Pahoittelen jos oli sekava.
Pahoittelen jos oli sekava.