P
parisuhteessa
Vieras
Luin äsken toista ketjua jossa käskettiin naista puhumaan miehelleen haluistaan, joten päätinpä aloittaa uuden keskustelun parisuhteen seksielämän taantumisesta ja siitä kuinka mies ei tunnu ymmärtävän puhetta, huolimatta siitä kuinka selvästi yritin itseäni ilmaista. Takana on pitkä suhde (melken kahdeksan vuotta yhdessä). Ensimmäiset vuodet olivat ihania seksielämän kannalta, mies oli alusta asti innokas antamaan pitkiä esileikkejä, nuoli, hyväili, sormetti, tiesi että nautin ja tykkäsin tästä kovasti! Vähitellen ensimmäisten vuosien jälkeen alkoi miehen innostus esileikkiin hupenemaan, esileikki lyheni ja lyheni. Minua kiinnosti seksi tämän takia yhä vain vähemmän, ja voisin kuvitella että mies on tiennyt mistä tämä johtuu. Hän ei kertaakaan valittanut mistään, ei toivonut itse mitään tehtävän erilailla, ja sanoi että rakastaa itse nuolemista yms. Joka kerta hän puhui siitä kuinka haluaisi nuolla ja mitä kaikkea haluaisikaan tehdä minulle, mutta kun sitten olin virittäytynyt oikeaan tunnelmaan, niin itse akti oli lyhyt ja esileikki kerta kerran jälkeen lyhyempi ja huonompi. Pari kertaa toivoin pidempää esileikkiä ja mies vaikutti innostuneelta. Kerta kerran jälkeen petyttyäni seksiin, ei seksi enää kiinnostanut. Meni melkein vuosi ennen kuin seksi taas kiinnosti ja päätin vielä kerran kokeilla. Ennen viimeistä kertaamme keskustelimme seksistä avoimesta. Mies oli tyytyväinen, ei löytänyt mitään parannettavaa. Itse toivoin jälleen kerran pitempää esileikkiä ja sanoin että se on lyhentynyt olemattomiin. Mies oli samaa mieltä ja halusi itsekkin pitkää esileikkiä. Vihdoin pitkän odotuksen jälkeen olin taas innostunut seksistä ja päätimme vielä yrittää. Esileikkiä ei ollut OLLENKAAN, mies hyökkäsi suoraan kimppuun ja kävi itse asiaan. En ehtinyt saada koko jutusta itse MITÄÄN ja olin todella pettynyt. Sanoin etten halua enää harrastaa seksiä hänen kanssaan, jos se on tällaista ja ehdotin eroa. Mies ei halunnut erota, mutta itse olin niin katkera ja surullinen tästä kaikesta, että vihdoin halusin kuitenkin erota. Tuskin seksitön suhde olisi pidemmän päälle toiminut ja en halua seksielämää, jossa en saa itse mitään. Nyt erosta on joitakin viikkoja ja mies haluaisi palata takaisin yhteen. Itseäni ei kiinnosta enää. Edelleen on niin huono maku kaikesta, ettei kiinnosta edes nähdä. En voi ymmärtää mitä miehen mielessä tapahtui, mihin katosi esileikki, miksei edes suora puhe tehonnut??? Harmittaahan se ero kuitenkin, kun suhde oli muuten hyvä. En voi käsittää mitä miehen päässä tapahtui. Miksei puheet ja teot enää kohdanneet.