piristystä esileikkiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideoita

Vieras
Olen kyllästynyt seksiimme, kun esileikki ja koko seksi kerta on aina hyvin samaa kaavaa noudattava. Sinänsä huolestuttavaa, sillä olemme olleet yhdessä vasta vajaan vuoden. :/
Olisiko kellään mitään ideoita, miten voisi piristää makuuhuone touhuja tai esileikkiä?
Olen puhunut avomieheni kanssa asiasta, mutta hän on ihan tyytyväinen yleensä, mutta ei pistä vastaan uusille ideoille. :)

Ei kannata alkaa mitään väkisin keksimään, teette sitä mitä päähän pälkähtää. Pikässä suhteessa erikoisinkin juttu muuttuu ennen pitkää tavalliseksi koska tapahtumia kertyy mittariin ajan saatossa niin paljon.

Parempi tottua ajatukseen että samat asiat toistuu uudelleen ja uudelleen.

Mä suosittelisin sitä, että päätätte olla harrastamatta seksiä ollenkaan kahteen viikkoon. Ja sen kaks viikkoa mietitte suhteenne alkuaikaa, sitä, missä toisissanne pidätte - parina ekana päivänä ette saa koskettaa, ja siitä sit pikkuhiljaa etenette kohti makkaria - mutta kaks viikkoa siihen, että voitte hommailla kunnolla.
Tolla tavalla mun pitkänpitkä parisuhteeni löysi vaikka mitä uutta esileikkiin ja seksielämään, kun ei voinut mennä "itse asiaan" niin sitä vaan keksi uusia tapoja koskettaa ja helliä. Ja kun ei ollut seksiä, niin puhuttiin muutenkin enemmän, vietettiin tuo kaks viikkoa kuten oltais seurusteltu, ja se teki hyvää suhteelle kokonaisuutena.