laivalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna

Vieras
Ollaan lähdössä naisporukalla laivalle ja tarkoitus olisi saada vierasta.
Meillä on vaan kahden hengen hytit ja kaverillani on samat ajatukset kuin minulla vieraasta.
Miten olette toimineet kun ei ole omaa hyttiä jos miehen hyttiin ei voi mennä?
Ja molemmat sattuisivat löytämään yhtäaikaa seuraa

No mutta. Jos bongaatte kaverukset, voitte tehdä vaihtarit lennosta, tai sitten jos toinen vaan löytää panon, voitte jakaa saman miehen. Eli ei olla niiin häveliäitä siellä!

Ps. Muista sitten se helvetin ehkäisy. Taudin kantaminen himaan on pahempi munaus kuin vieraissa juokseminen.

T: ukkomies

Meillä on vaan kahden hengen hytit ja kaverillani on samat ajatukset kuin minulla vieraasta.

Tuskin se ketään haittaa, jos toiset köyrii samaan aikaan siinä viereisellä sängyllä, itseasiassa se voi jopa kiihottaakin, ja varsinkin jos seuraavalle varville vaihdetaan pareja, niin uskoisin, että tuskin se ketään miestä haittaisi...
Ja lisäksi, jos löytyy vain se yksi sopiva mies, niin uskoisin hänen kyllä suostuvan harrastamaan seksiä kahdenkin naisen kanssa (ainakin minä suostuisin) ;)

ps. Ja sitten ihan vaan pienenä käytännön vinkkinä, niin se ahtaan vessan lattia on sitten jotain sellaista materiaalia, että siinä hankaa todella helposti polvet ruvelle...
-> enhän minä, mutta kaverit on kertoneet... ;)

Viimeksi muokattu:

Menkää kaikki samaan hyttiin ja ottakaa naapuritkin mukaan, jos sattuu olemaan sopivaa porukkaa. Kunnon ryhmäorgiat tekee gutaa, ja kiihottaa vielä parinkin vuoden päästä.

Miehesikin on tyytyväinen kun olet kestokiimassa laivapanojen jälkeen.

Viimeksi muokattu:
Menkää kaikki samaan hyttiin ja ottakaa naapuritkin mukaan, jos sattuu olemaan sopivaa porukkaa. Kunnon ryhmäorgiat tekee gutaa, ja kiihottaa vielä parinkin vuoden päästä.

Miehesikin on tyytyväinen kun olet kestokiimassa laivapanojen jälkeen.

edes hyttin mahtua.
Käytävillä on kokolattiamatot, joten lämmittelyn voi ainakin hoitaa jo siinä kynnyksellä. Hyvin nussittu pillu tosiaan maistuu miehellekin kun sitten aikanaan rantaudut.

Viimeksi muokattu:

Tuskin sille muijalles siellä kukaan ukko antaa, ole huoleti, olet ihan ainut joka sille haluaa antaa..(turha näitä provoja sillä verukkeella on rustata että olet tyhmän muijan ottanut, nauti vaan hedelmistä).

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Eikä tartte kaikkien;10681659:
edes hyttin mahtua.
Käytävillä on kokolattiamatot, joten lämmittelyn voi ainakin hoitaa jo siinä kynnyksellä. Hyvin nussittu pillu tosiaan maistuu miehellekin kun sitten aikanaan rantaudut.

Jopa valvontakameran kuviin jos käytävillä könyätte. Voidaan sitten Youtubessa katsella panosessioitanne.

Nam Minna!

Meitä oli kolme rouvaa ja saatiin yksi poika hyttiin paukulle. Homma meni siihen että satseltiin sitä alasti ja sitten hormoonit hyrräs vuoron perään. Kyllä kundi jakso aamuun asti olla vuorollaan vaikka välillä innostukkin. Oli kiva katsoa kun nuoren kullia naidaan.

Viimeksi muokattu:

Jopas on ongelma c", Kyllä se tila aina jotenkin on järjestynyt, sitä on pienessä humalassa yllättävän järjestelykykyinen. Yleensä se menee niin että käyn ilmoittamassa kaverille että hytti on sitten hetken varattuna ja menoksi, ovi kannattaa tietysti laittaa takalukkoon että ei tule ikäviä yllätyksiä parhaalla hetkellä.

Hauskoja noi hyttijärjestelyt esim. ison työporukan kanssa. Kun laivalle ollaan lähdössä niin ilmoitustaululla on ennakkoon listat hyttijärjestyksestä. Lopullinen sijoitus ristelyn jälkeisenä aamuna näyttää yleensä ihan erilaiselta. Sellaista pientä vaihtorumbaa käydään yön kuumina tunteina.

Eli, kannattaa iskeä yksin matkustava mies tai sitten bongaatte miehet jotka jakavat hytin ja laitatte hyttijärjestyksen uusiksi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä