Poikaystäväni ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arka soturi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arka soturi

Vieras
Kirjoitan tai ylipäätään tuon tämän itselleni vaikean aiheen ensimmäistä kertaa ulos. Toivoisin neuvoja miten selvitä tilanteesta tai ylipäätään kenties saman kokeneiden neuvoja.

Seuraa pitkä teksti, kiitos, jos jaksat lukea:

Olen 25-vuotias nainen ja seurustellut poikaystäväni kanssa nyt reilut kolme vuotta. Emme asu saman katon alla, mutta koska asuntoni on isompi kuin hänen, vietämme paljon aikaa minun luonani. Olemme molemmat viimeistä vuotta opiskelevia korkeakouluopiskelijoita.

Poikaystäväni on parhaimmillaan hyvin huomaavainen, empaattinen, rehellinen, luotettava ja huumorintajuinen. Meillä on hyvin erilainen perhetausta, mikä joskus näkyy näkemys-ja kokemuseroina, mutta toistaiseksi ei ole ollut mitään niin isoa eroavaisuutta, etteikö siitä oltaisi selvitty. Meillä on melko paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita, samantyyppinen huumorintaju ja pidämme samanlaisia asioita elämässä tärkeinä.

Suhteessamme on kuitenkin yksi iso, syvältä nakertava möykky: seksi.

Olen seurustellut aiemmin sanan varsinaisessa merkityksessä kaksi kertaa, joista kumpikin suhde päättyi n. 1,5 v jälkeen. Asuin toisen näistä poikaystävistäni kanssa yhdessä kymmenen kuukautta, joskin opiskelija-asuntolassa, eli varsinaisesta yhteenmuutosta ei ollut kyse.
Kumpikin suhde päättyi muista kuin seksielämään liittyvistä syistä. Aiemmissa suhteissani seksi ei näytellyt isoa numeroa; sitä oli silloin kun oli, kumpikin saattoi tehdä aloitteen ja toisella oli oikeus kieltäytyä.

Nykyiselle poikaystävälleni seksi on äärimmäisen tärkeä asia. Minulle riittäisi kerran tai kaksi viikossa, joskin vastustan sellaista ajattelua, että pitäisi olla joku tietty kiveenhakattu sääntö asiasta. Minusta kulloinkin vallitseva tilanne ratkaisee.
Minulla on ollut paljon gynekologisia vaivoja viimeisten vuosien aikana. Sopivan ehkäisyvalmisteen löytämisessä on ollut ongelmia ja sairastan erästä kroonista gynekologista sairautta. Lisäksi kärsin vestibuliitista, joskin lievähköstä, mutta sairauteni vuoksi en voi lopettaa e-pillereiden käyttöä. Nämä syyt ovat aiheuttaneet omat ongelmansa seksiasioissa.

Kun poikaystäväni haluaa seksiä, hän ei pysty ajattelemaan mitään muuta. Hän lähentelee minua usein mielestäni melko karkeillakin tavoilla, jopa huomioonottaen sen että seurustelemme. Jos esimerkiksi menen suihkuun tai vaihdan vaatteita, hän ryntää heti katsomaan. Hän puristelee minua takapuolesta ja rinnoista, vaatii saada suudella minua intiimeihin paikkoihin ja hänen puheensa on seksuaalista. Vaikka olisimmekin vain kahden kotona, minusta ei ole mukavaa että kanssakäymisemme on jatkuvasti seksuaalisesti sävyttynyttä ja että ylipäätään suurin osa siitä huomiosta jonka hän minulle antaa on sellaista. En myöskään pidä siitä että minua jatkuvasti kosketellaan. Siitä tulee jotenkin häiritty olo. Vaikka olemmekin yhdessä, pitää minusta silti kunnioittaa toisen oikeutta koskemattomuuteen.

Jos en sillä kyseisellä hetkellä kun hän haluaa seksiä pysty tai suostu, hän heittäytyy minua kohtaan kylmäksi, tylyksi ja puhumattomaksi. Tätä kestää tasan niin kauan kunnes hän saa haluamansa.
Tällaisen käytöksen ollessa päällä hän välttää kaikkea kontaktia minuun ja sanoo yrittävänsä ajatella muita asioita. Hän saattaa esimerkiksi istua tietokoneellaan tuntikausia tai alkaa raivoisasti tekemään jotain, kuten siivoamaan. Hän ei tuona aikana pysty keskustelemaan mistään, ei edes akuuteista arkisista asioista, kuten siitä mitä ostetaan kaupasta tai laitetaanko ruokaa.
Minä liikun kuin varjo omassa asunnossani kun tällainen käytös on meneillään enkä saa häiritä häntä mitenkään. Hän syyllistää itseään omista haluistaan, mutta samalla epäsuorasti syyttää minua ymmärtämättömyydestä.

Hänelle ei riitä seksistä kieltäytymiseni syyksi tavallisesti ymmärrettävät asiat, kuten sairaana oleminen, naisten vaivat, valtava määrä koulutöitä joiden deadline on lähellä, tappoväsymys tai epäinhimillinen vuorokaudenaika. Jos hän haluaa seksiä minun ollessani + 39 asteen kuumeessa tai kello yksi yöllä, minun on suostuttava tai hän aloittaa kylmän käytöksen.

En ole koskaan aiemmin ollut parisuhteessa, jossa varsinainen yhdyntä voi kestää kaksi tuntia. Nolottaa kysyä, mutta onko tämä normaalia tai yleistä?
Yksi asia mikä on saanut minut kaiken edellämainitun lisäksi jotenkin kammoamaan seksiä hänen kanssaan on se, että jokainen rakastelukerta kestää 2-4 h. Saattaa kuulostaa arkiselta ja tylsältä, mutta koska olen työssäkäyvä opiskelija, en yksinkertaisesti ehdi ja jaksa harjoittaa näin pitkiä rakastelusessioita. Jos hän alkaa vaatia seksiä klo 22 illalla, tiedän homman olevan ohi aikaisintaan kahdeltatoista ja seuraavana aamuna on herätys kello 6.30.
Hänellä vain kestää niin kauan.

Ja sitten on vielä se, että hän toisaalta välittää minun mieltymyksistäni ja hyvinvoinnistani, toisaalta ei. Hän on usein jatkanut seksiä siitä huolimatta että minuun sattuu. Jos vaadin häntä lopettamaan, hän aloittaa saman kylmän puhumattomuuden. Olen usein huutanut ääneen kivusta seksin aikana. Hän ei välitä tästä keskeyttääkseen homman, mutta jälkeenpäin syyllistää itseään ja hyvittelee minua. Tosin tämäkin tapahtuu aina sen jälkeen kun hän on saanut haluamansa.
Hän myös vaatii minua harrastamaan kanssaan sellaisia asentoja ja muita mieltymyksiä joista minä en pidä. Jos kieltäydyn, hän sanoo ymmärtävänsä, mutta samalla jatkaa hienovaraista painostustaan.

Jos hän saa kaiken haluamansa ilman vastarintaa, hän kohtelee minua kuin kuningatarta siihen asti kunnes alkaa taas haluta seksiä.

Kaiken tämän sopan jälkeen on varmaankin luonnollista, että kaikki kiinnostukseni seksiin on lähes tyystin lakannut?

Moni varmasti sanoo tässä vaiheessa, että "hyvänen aika, jätä se!" Mutta kuitenkin olen kiintynyt ja jotenkin kasvanut tähän ihmiseen kiinni, ja irrottautuminen ei ole helppoa. Hänessä on kuitenkin paljon myös hienoja ominaisuuksia, joita edellä luettelin. Varmasti jokainen parisuhteessa elänyt tietää, että eroaminen on helpommin sanottu kuin tehty.

Samalla minusta kuitenkin tuntuu, että tämä kaikki musertaa minua ihmisenä ja nakertaa seksuaalisuuttani pikkuhiljaa palasiksi. Seksinhän pitäisi olla iloa ja onnea tuottava asia, eikä mikään musta mörkö!

Hei!

Ymmärrän että on vaikea erota, mutta näin et voi jatkaa. Neuvoisin sinua puhumaan vielä kerran asiasta poikaystäväsi kanssa ja jos asiat eivät muutu ihan lähiaikoina niin sinun on jätettävä hänet. Kirjoituksesi perusteella huomaa että et voi hyvin ja että olet miettinyt tätä pitkään, joten sinun on tehtävä asialle jotain. Poikaystävästäsi saa sellaisen kuvan että hän on tottunut saamaan tahtonsa läpi, joten mahtaakohan hän muuttua kun mainitsit että olet jo aikaisemmin puhunut asiasta hänen kanssaan... Lisäksi tulee mieleen että pystyisitkö edes luottamaan häneen jatkossa jos hän tähän asti on satuttanut sinua vaikka olet ottanut asian puheeksi hänen kanssaan? Minun mielestäni poikaystäväsi ei ansaitse sinua. Voisin vielä mainita että Tukinaisella on nykyään palvelua myös netissä (nettitukinainen.fi), joten jos ongelmasi jatkuvat voit meilata sinne ihan anonyymisti ja he vastaavat sinulle. He ovat kaikki ammattilaisia ja osaavat varmasti auttaa sinua...

Viimeksi muokattu:
Siis teidän ongelmanne on mm. se, että sinulla ei sen seksin kanssa ole niin väliä, mutta poikaystäväsi taas haluaisi suunnilleen kaiken aikaa. Kun teillä molemmilla on noin erilaiset seksuaaliset tarpeet, niin huonolta ja vaikealta näyttää. Poikaystäväsi halukkuus seksiin ei tule vähenemään, ja jos hän ei saa sinulta seksiä siinä määrin kuin katsoo tarvitsevansa, hän luultavasti tulee hakemaan sitä sitten joltain muulta. Ongelma on myös se, ettei poikaystäväsi ilmeisesti ymmärrä sitä, että kaikkien ei vaan tee yhtä lailla aina mieli.

Valitettavasti en näe teidän suhteellanne kovin pitkää ja ruusuista tulevaisuutta. Teidän kannattaa toki vielä yrittää keskustella vakavasti asiasta. Mutta silti. Seksuaalisuus on tärkeä osa parisuhdetta, ja noin erilaiset tarpeet voivat olla ylitsepääsemätön ongelma.

Lukiessani kirjoitustasi, en voinut välttyä ajatukselta, että poikaystäväsi on todella itsekäs nimenomaan seksin alueella. Mielestäni pikkulapset käyttäytyvät kuvailemallasi tavalla, jos eivät saa mitä haluavat.
Eihän seksin aikana saa satuttaa toista. Eikä toisen kehoa saa koskettaa epäkunnioittavasti. Jotenkin yritän olla asettelematta tähän sovinisti/ feministi asetelmaa, mutta poikaystäväsi käytös on kyllä naista alistavaa ja siis sovinistista, siitä ei pääse mihinkään.
Toivon, että osaat suojellä itseäsi ja asettaa rajasi, ettet anna alistaa itseäsi liiaksi, tai et tietenkään ollenkaan, sillä siinä ei ole kyse rakkaudesta, vaan toisen ihmisen hyväksikäytöstä.
En kerro tässä omaa tarinaani, mutta sen voin sanoa, että se ei tule muuttumaan.

En yhtään ihmettele että olet kyllästynyt seksiin, jos poikakaveri jyystää 2-4 tuntia kerrallaan.

Tuo mököttäminen ym -saat aivan varmasti suhteen missä olet onnellisempi kuin nyt. Älä jatka tuota pidempään.

Parisuhteessa rakastellaan tai harrastetaan seksiä. Teidän sukupuolielämänne ei ole kumpaakaan, vaan täyttää "sukupuoliyhteyteen pakottaminen" nimisen rikoksen tunnusmerkit. Lähellä ollaan jo raiskaustakin. Mies siis käyttää sinua hyväkseen henkisen väkivallan keinoin, pakottamalla sinut toistuvasti sekstiaktiin johon et ole suostuvainen ja jota et itse haluaisi.

Et haluaisi ajatella eroa, mutta voitko ajatella olevasi loppuelämäsi raiskattavana useita kertoja viikossa?

3 §. Pakottaminen sukupuoliyhteyteen. Jos raiskaus, huomioon ottaen väkivallan tai uhkauksen vähäisyys taikka muut rikokseen liittyvät seikat, on kokonaisuutena arvostellen lieventävien asianhaarojen vallitessa tehty, rikoksentekijä on tuomittava pakottamisesta sukupuoliyhteyteen vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.

Pakottamisesta sukupuoliyhteyteen tuomitaan myös se, joka muulla kuin 1.§:n 1. momentissa mainitulla uhkauksella pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen.

Yritys on rangaistava.

1 §. Raiskaus. Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.

Yritys on rangaistava.

Raiskaus ? Wikipedia

Mä oon niin pahoillani sun puolesta! Kunnioittaako poikaystäväsi muissa asioissa sinua? Onko suhteenne muuten tasa-arvoinen vai mököttääkö hän muutenkin?

Rakas ystävä, tuo käytös on oikeasti kamalaa ja sen pitäisi loppua heti! Olen kokenut samanlaista ja pohtinut samoja asioita. Ja kaiken jälkeen, loppuen lopuksi, olen ikionnellinen, että en ole enää siinä suhteessa. Ja mä olen loppuen lopuksi hyvin seksuaalinen ihminen, kerran päivässä yleensä maistui ja maistuu, mutta jos joskus ei, niin sitä täytyy kunnioittaa. Niin kuin toista ihmistä ja toisen ihmisen kehoa. Poikaystäväsi käytös ylittää sen rajan kirkkaasti, mikä on sallittua, jopa laissa.

Ja seksi on nykyisen kanssa ihanampaa kuin ikinä.

Minä liikun kuin varjo omassa asunnossani kun tällainen käytös on meneillään enkä saa häiritä häntä mitenkään. Hän syyllistää itseään omista haluistaan, mutta samalla epäsuorasti syyttää minua ymmärtämättömyydestä.

Minun silmiini pisti tämä lause. Sinun mielenterveydellesi ei ole hyvä, jos joudut varomaan toista ihmistä, etkä voi olla rennosti omassa kodissasi. Sinun ei pidä alistua kumppanisi oikkuihin, varsinkin jos ne tuntuvat vastenmielisiltä. Valitettavasti en näe suhteellanne tulevaisuutta. Tästä seksipuolesta muut kommentoijat sanoivat sen mitä itsekkin olisin sanonut.

Viimeksi muokattu:
Sana raiskaus merkitsi alun perin pilaamista ja turmelua. Raiska tarkoitti erilaisia pilalle menneitä esineitä ja ihmisiä (vrt. raiskio). Sanat raihnas, roju ja raju lienevät samaa kantaa.
Aiemmissa suhteissani seksi ei näytellyt isoa numeroa; sitä oli silloin kun oli, kumpikin saattoi tehdä aloitteen ja toisella oli oikeus kieltäytyä.
Rikoslain 20. luku, 1 §. Raiskaus. Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Minulla on ollut paljon gynekologisia vaivoja… kroonista gynekologista sairautta. Lisäksi kärsin vestibuliitista…
Emättimen eteisen tulehdus, jolle ovat ominaisia mm. eteisrauhasten aristus ja niiden ympäristön punoitus sekä yhdyntäkivut.

Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.
Sukupuoliyhteyteen pakottaminen ei välttämättä edellytä väkivaltaa, vaan voi perustua esimerkiksi kiristykseen ja täten muistuttaa joskus enemmän seksuaalista hyväksikäyttöä, kuin varsinaista raiskausta. (käytetään toisinaan harhaanjohtavaa nimitystä lievä raiskaus)

Vuosina 2000–2002 tuomittiin pakottamisesta sukupuoliyhteyteen yhteensä 24 tuomiota. 2 näistä oli ehdottomia ja 22 ehdollisia. Ehdottomien keskipituus oli 14 kuukautta ja ehdollisten 8,3 kuukautta. (Wikipedia)

Hän on usein jatkanut seksiä siitä huolimatta että minuun sattuu.
Raiskauksen fyysiset seuraukset uhrille voivat olla vakavat: Hän voi saada sukupuolielinten vaurioita, kuten anuksen ja emättimen repeämiä, jotka voivat vaatia joissakin tapauksissa hoitotoimenpiteitä.

2 §. Törkeä raiskaus. Jos raiskauksessa

1. aiheutetaan tahallisesti toiselle vaikea ruumiinvamma…
("yhdyntä voi kestää kaksi tuntia")

2. siinä aiheutetaan erityisen tuntuvaa henkistä tai ruumiillista kärsimystä,…
("Hänelle ei riitä seksistä kieltäytymiseni syyksi tavallisesti ymmärrettävät asiat, kuten sairaana oleminen" - "minun ollessani + 39 asteen kuumeessa")

3. rikos tehdään erityisen raa'alla, julmalla tai nöyryyttävällä tavalla…
("Olen usein huutanut ääneen kivusta seksin aikana. Hän ei välitä tästä keskeyttääkseen")
("Hän myös vaatii minua harrastamaan kanssaan sellaisia asentoja ja muita mieltymyksiä joista minä en pidä.")

ja raiskaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä raiskauksesta vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi. Yritys on rangaistava.

Hän lähentelee minua usein mielestäni melko karkeillakin tavoilla, jopa huomioonottaen sen että seurustelemme.
Nykyaikana raiskauksesta voidaan tuomita, vaikkei kyseiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen, johon tekijä on uhrinsa pakottanut, olisi sisältynyt nimenomaan yhdyntää.
Vuosina 2000–2002 yhteensä 45 tuomiota. Näistä 9 oli ehdottomia, 1 yhdyskuntapalvelua, 22 ehdollisia ja 13 sakkoja. Ehdollisten keskimääräinen pituus oli 4,9 kuukautta ja ehdottomien 9,4 kuukautta.

Jos esimerkiksi menen suihkuun tai vaihdan vaatteita, hän ryntää heti katsomaan. Hän puristelee minua takapuolesta ja rinnoista, vaatii saada suudella minua intiimeihin paikkoihin ja hänen puheensa on seksuaalista.
4 §. Pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Joka väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen ryhtymään muuhun kuin 1.§:ssä tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava pakottamisesta seksuaaliseen tekoon sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi. Yritys on rangaistava.

Viimeksi muokattu:
2-4 tuntia joka kerta!!!!Jessus. Tyyppihän on sairas. Valitettavasti kuitenkin sen verran fiksu, että osaa pitää sinut otteessaaan.

Kuten "Nainen Hämeestä" totesi, et tule selviämään suhteesta terveenä jos jatkat.

Anteeksi, olen nainen mutta jollain tapaa minulla on sympatiaa myös poikaystävääsi kohtaan. En usko, että hän haluaa jyystää pari tuntia (ehkä haluaa, ehkä ei?), tai siis että tuo harrastamanne seksi on sitten sitä kuuminta hottia hänellekään.

Minusta tuosta teidän kuviostanne puuttuu tyystin se, että sinä joskus hoitelet hänet, imet, vedät käteen, silloin kun sinua ei nappaa ja hän tarvitsee sen päiväannoksen. Se ihan oikeasti on huomaavaista toista kohtaan. (En tarkoita että pitäisi alkaa kello 23 tähän hommaan jos pitää nousta kuudelta aamulla mutta idea tuli varmaan selväksi.)

No en oikeastaan usko, että tuo teidän juttu kestää, kahdesta syystä: a) sinä kärsit
b) miehen pitää olla aikamoinen negrofiili jotta voi saada tyydytystä seksistä sellaisen kanssa, joka jatkuvasti ei nauti ja ole mukana

Onko asioista puhuttu, entä oletko selvitellyt, voiko yhdyntää jotenkin helpottaa gynekologisista vaivoista huolimatta (en siis itse ymmärtänyt, minkälaisia ne ovat ja onko jotain helpotusta oikeasti tarjolla). Minusta sinun pitää olla toisaalta ehdoton, pitää huoli omasta hyvinvoinnistasi. Sen jälkeen vasta voisi miettiä, voitko jotenkin tulla poikaystävääsi vastaan (kuten tuolla yllä jo selitin). Tilanne vaan on niin pitkällä, että jos fiiliksesi ovat jo täysin menneet niin sitä on todella vaikea korjata.:(
Kun tulee haava tuolle seksuaalisuuden alueelle niin siinä ei mitkään pikkuniksit auta. Olen jotenkin pahoillani puolestasi että tilanne on näin pitkällä. Kaikkea hyvää kuitenkin.

Vanhassa kielenkäytössä avioliiton ulkopuolinen naisen makaaminen oli naisen pilaamista eli raiskaus riippumatta siitä, tehtiinkö se väkisin.
Suhteessamme on kuitenkin yksi iso, syvältä nakertava möykky: seksi.
Seksi ei nakerra sisuksia. Tämä on henkistä ja ruumiillista väkivaltaa. Täyttää helposti mm. pahoinpitelyn tunnusmerkistön, selkeästi rikollista.

Pahoinpitelyn virallinen määritelmä Suomen rikoslaissa kuuluu seuraavasti:
5 § Pahoinpitely. Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä, aiheuttaa toiselle kipua tai saattaa toisen tiedottomaan tai muuhun vastaavaan tilaan, on tuomittava pahoinpitelystä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. Yritys on rangaistava.

…tappoväsymys tai epäinhimillinen vuorokaudenaika. Jos hän haluaa seksiä kello yksi yöllä, minun on suostuttava tai hän aloittaa kylmän käytöksen.
Rikoslaissa on määritelty raiskaus sukupuoliyhdynnäksi, johon uhri pakotetaan.
Ennen vuoden 1998 lainmuutosta lakiteksteissä käytettiin termiä väkisinmakaaminen termin raiskaus sijasta. 2/3 ilmi tulleesta läheissuhdeväkivallasta tapahtuu parisuhteessa. Pahoinpitelyksi voidaan määritellä myös vaikkapa se, että HIV-positiivinen harrastaa seksiä kertomatta tartunnastaan.

Minä liikun kuin varjo omassa asunnossani kun tällainen käytös on meneillään enkä saa häiritä häntä mitenkään.
»1 § (21.4.1995/578) Vapaudenriisto. Joka sulkemalla sisään, sitomalla, kuljettamalla johonkin tai muulla tavoin oikeudettomasti riistää toiselta liikkumisvapauden tai eristää toisen tämän ympäristöstä, on tuomittava vapaudenriistosta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.»

Ennen vuotta 1994 avioliiton sisäinen raiskaus ei ollut rikos Suomessa. Raiskaajien motiiveista vallitsee erilaisia näkemyksiä. Erityisesti feministiset tutkijat ovat väittäneet raiskauksessa olevan kyse ennen kaikkea vallankäytöstä ja uhrin kiduttamisesta ja nöyryyttämisestä.

En myöskään pidä siitä että minua jatkuvasti kosketellaan. Siitä tulee jotenkin häiritty olo. Vaikka olemmekin yhdessä, pitää minusta silti kunnioittaa toisen oikeutta koskemattomuuteen.
Kotirauha on Suomessa henkilölle laissa taattu oikeus olla toisten häiritsemättä siinä piirissä, joka voidaan katsoa hänen kodikseen.
Kotirauhan rikkoja on tuomittava kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. Jos tapaus on kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Vaikka olisimmekin vain kahden kotona, minusta ei ole mukavaa että kanssakäymisemme on jatkuvasti seksuaalisesti sävyttynyttä ja että ylipäätään suurin osa siitä huomiosta jonka hän minulle antaa on sellaista.
7 § Lievä pahoinpitely. Jos pahoinpitely, huomioon ottaen väkivallan, ruumiillisen koskemattomuuden loukkauksen tai terveyden vahingoittamisen vähäisyys taikka muut rikokseen liittyvät seikat, on kokonaisuutena arvostellen vähäinen, rikoksentekijä on tuomittava lievästä pahoinpitelystä sakkoon."

Lievästä pahoinpitelystä tuomitaan yleensä 5—20 päiväsakkoa, keskimäärin noin 15 päiväsakkoa (v.1999).

Joissakin kulttuureissa raiskatut saatetaan syyllistää ja syrjäyttää yhteisöstä, koska heidän katsotaan syyllistyneen aviorikokseen. Näin esimerkiksi arabimaissa, joissa raiskattu nainen saatetaan jopa surmata suvun kunnian nimissä. Koraanin mukaan raiskattu nainen on kivitettävä, ellei ole riittävän monta todistajaa, jotka kertovat, että kyseessä ei ollut aviorikos vaan raiskaus.

Kesällä 2008 YK:n turvallisuusneuvosto määritteli yksimielisesti päätöksellä raiskaukset konfliktialueilla sotarikokseksi.

Viimeksi muokattu:
Ei nuorella miehellä pitäisi kestää 2-4 tuntia saada siemensyöksy. Ei naisen paikat kestä sellaista jyystämistä.

Älä alistu enää. Jätä se mies. Varmaan omat vaivasikin helpottuvat.

Omassa kodissaan pitää voida olla rento.

Mielestäni teidän kannattaisi erota. Näin isot näkemyserot seksissä tarkoittavat sitä, että pelkäät ja varot miestäsi suurimman osan jokaisesta viikosta!!! Mitä enemmän pakotat itseäsi, sitä enemmän loittonet miehestä ja alat vihaamaan seksiä.

Minusta tuntuu, että jokaisessa parisuhteessa on ainakin silloin tällöin puolisot haluavat seksiä eri määrän, eri aikaan ja eri tavoilla toteutettuna. Nyt asiat tehdään aika lailla miehen halujen mukaan. Entä sinun haluamiset määrän, ajan ja tavan suhteen??? Fiksu mies tajuaa, että kun asioita tehdään nimenomaan naisen halujen mukaan, niin nainen on aina halukas ja innolla mukana touhussa, jolloin tarjolla on hyvää seksiä.

Jos haluat jatkaa suhdetta miehen kanssa, sinun täytyy kyetä puhumaan asiasta miehen kanssa. Hänen vastuunsa on se, että hänen pitää kuunnella aikuismaisesti eikä aloittaa lapsellista mykkäkoulua tai paikaltapoistumista. Näinkö aiotte jatkossakin hoitaa ongelmien ratkaisut, että mies mököttää ja sinä annat periksi?

Jos haluat joskus lapsia, niin mietipä itse, millaista elämä olisi, kun sinä heräilet pienen vauvan kanssa alussa 1,5 - 3 h välein ja mies vaatimalla vaatii esim. joka toinen päivä 2-4 tunnin seksisessioita ja jos et anna periksi, hän ei suostu auttamaan vauvanhoidossa yms??? Kauhea ajatus!

Ylipäätään jäi mietityttämään, että eikö mies kykene laukeamaan siten kuin normaali mies? Googletin huvikseni vähän taustatietoa muistini tueksi. Erään tutkimuksen mukaan yhdynnän kesto (yhdynnän aloittamisesta miehen orgasmiin) kestää keskimäärin 9 minuuttia mediaanin ollessa noin 7 minuuttia. Jos yhdyntä kestää alle 2 minuuttia puhutaan ennen aikaisesta siemensyöksystä ja siitä puolestaan kärsii yllättävän iso osa miehistä jopa 30 %. Sen sijaan viivästyneestä tai estyneestä siemensyöksystä kärsiviä on vain muutamia prosentteja ja niissä on erilaisia syitä (päihteiden käyttö, ikä, hormonaaliset syyt jne). Käyttääkö miehesi esim. Viagraa, jolloin hän saa valtavan määrän suorituskykyä? Olen kuullut, että jotkut nuoret terveet miehet hankkivat Viagraa siksi, että ovat seksiaddikteja ja haluavat seksiä lisää ja lisää.

Olen itse ollut suhteessa, jossa en kauheasti nauttinut seksistä. Syy nauttimattomuuteeni johtui miehen nopeasta laukeamisesta. Toisaalta oli helppo myöntyä seksiin, vaikkei kauheasti huvittanutkaan, koska koko touhu (ns. housut jalasta - housut jalkaan) oli ohi kaikkinensa n. 2 minuutissa. Ei siis mennyt kauheasti aikaa hukkaan. En pysty kuvittelemaan, että minä harrastaisin seksiä puoliväkisin tuntikausia, kun ei yhtään huvita. Johan siinä on limakalvotkin aivan riekaleina ja taatusti kärsisin koko ajan hiivatulehduksista ja virtsatietulehduksista jatkuvan hankaamisen tuloksena.

Joku ehdotti, että yhdynnän sijasta nainen tyydyttäisi miestä suulla tai kädellä. Voin vannoa, että kyllä siinäkin olisi poskilihakset totaalisen uupuneet ja ranteessa jännetuppitulehdus, jos neljäkin tuntia pitäisi vatkata.

Keskustele asiasta miehen kanssa aikuismaisesti. Jos mitään parannusta ei tapahdu nykytilanteeseen, niin vedä itse siitä johtopäätökset, että onko miehesi valmis tasa-arvoiseen suhteeseen.

Nykyiselle poikaystävälleni seksi on äärimmäisen tärkeä asia. Kun poikaystäväni haluaa seksiä, hän ei pysty ajattelemaan mitään muuta.
Seksiaddiktio- seksiriippuvuus on verrattavissa päihde, tai huumeriippuvuuteen. Seksiä on pakko saada, jotta mieli ja keho rauhoittuisi.

Ja sitten on vielä se, että hän toisaalta välittää minun mieltymyksistäni ja hyvinvoinnistani, toisaalta ei.
Riippuvainen on usein näennäisesti kinnostunut muista ihmisistä ja heidän hyvinvoinnistaan.

Tällaisen käytöksen ollessa päällä hän välttää kaikkea kontaktia minuun ja sanoo yrittävänsä ajatella muita asioita.
Epäterve seksuaalisuus on mekaaninen suljettu ympyrä. Seksuaaliriippuvuus on toisen persoonallisuudesta irrallaan oleva ilmiö. Se ei ole missään suhteessa toiseen ihmiseen.

Jos en sillä kyseisellä hetkellä kun hän haluaa seksiä pysty tai suostu, hän heittäytyy minua kohtaan kylmäksi, tylyksi ja puhumattomaksi. Tätä kestää tasan niin kauan kunnes hän saa haluamansa.
Seksuaaliriippuvaiselle toinen ihminen on vain objekti, jonka ainoana tarkoituksena on toimia tyydytyksen antajana.

Hän syyllistää itseään omista haluistaan, mutta samalla epäsuorasti syyttää minua ymmärtämättömyydestä.
Hän ei kykene näkemään totuutta itsessään joten kaikki niin hyvässä kuin pahassakin selitellään mielellään muiden kautta.

Jos vaadin häntä lopettamaan, hän aloittaa saman kylmän puhumattomuuden. Olen usein huutanut ääneen kivusta seksin aikana. Hän ei välitä tästä keskeyttääkseen homman, mutta jälkeenpäin syyllistää itseään ja hyvittelee minua. Tosin tämäkin tapahtuu aina sen jälkeen kun hän on saanut haluamansa.
Riippuvaisen henkilön keskeisin piirre on itsekeskeisyys. Minän rajat ovat hämärtyneet ja tälläinen henkilö pyrkii sulauttamaan kaikki ympärillään olevat ihmiset ja asiat osaksi itseään.

Jos kieltäydyn, hän sanoo ymmärtävänsä, mutta samalla jatkaa hienovaraista painostustaan.
Itsekeskeisyydestä seuraa epärehellisyys ja valehtelu.

En ole koskaan aiemmin ollut parisuhteessa, jossa varsinainen yhdyntä voi kestää kaksi tuntia. Hänellä vain kestää niin kauan. Nolottaa kysyä, mutta onko tämä normaalia tai yleistä?
Turha syyllistyä - ° ´¯ ` ><((((º> <º))))><´¯ ` ° - oppia ikä kaikki!
AA-päihdeklinikka hoitaa myös seksiaddiktiosta kärsiviä ihmisiä. http://www.paihdelinkki.fi/tietopankki/500_riippuvuuslinja/

Viimeksi muokattu:
Seksihalut on kummallakin erilaiset. Ymmärrän kyllä, että sairauksistasi johtuen ei seksi sinua kiinnosta. Kun ajatelen itseäni sinun ikäisenä niin silloinhan nainenkin on yleensä erittäin halukas ja minä ainakin harrastin tai ainakin halusin seksiä 4.kymppisenäkin aamulla ja illalla, eikä se ollut mielestäni paljon. 5-kymmpisenä tahti harveni eikä sekään johtunut minusta vaan partneriin vähäisestä kiinnostuksesta, mutta kyllä silloinkin ainakin muutama kerta viikossa tuli sekstailtua. Yritä hoitaa sairautesi kuntoon , niin alkaa seuirustelukin menemään paremmin. Ei ehkä tämän henkilön kanssa, hänen otteensa ovat minunkin mielestäni liian rankat.Muitten naisten keskustelujen perusteella seksistä kiinnostumattomia miehiä on yllin kyllin tarjolla.

Poikaystäväni puhuu usein asiasta kuin minulla olisi joku ongelma ja että minun pitäisi hakeutua seksuaaliterapiaan käsittelemään asiaa.

Mutta jos kuvittelen tilannetta jossa olisin sellaisessa suhteessa jossa seksi ei olisi koko ajan tapetilla, luulisin haluavani sitä keskimäärin kerran tai kaksi viikossa, mikä on käsittääkseni hyvin yleinen määrä. Nyt on tietenkin vaikea tehdä mitä jos-tyylisiä ajatusleikkejä, kun kaikki ajatukseni asiasta suodattuvat enemmän tai vähemmän nyt kokemani läpi.
Nyt minusta tuntuu kuin en oikein enää tietäisi mikä on normaalia ja mitä ylipäätään saa vaatia. Pelkään ettei tilanne enää koskaa palaisi entiselleen.

Luulen tämän kaiken aiheuttavan kierteen joka estää fyysisiä vaivojani parantumasta. Joskus jos olen lääkekuurilla ja siksi halunnut pidättäytyä seksistä, hän suurinpiirtein laskee minuutteja kuurin päättymiseen (tämä ei suinkaan estä häntä vonkaamasta kuurinkin aikana) ja heti sen päätyttyä alkaa sama meno. Olen yrittänyt selittää hänelle, etten voi ikinä parantua esimerkiksi hiivatulehduksesta, jos lääkkeen ei anneta vaikuttaa rauhassa, mutta hän näkee asian siten että kondomi kyllä suojaa häntä lääkkeen imeytymiseltä. Olen siis joutunut seksiin myös toipilasaikana.
Kuukautiset tuntuvat aina lomalta ja usein valehtelen hänelle niiden kestävän kauemmin kuin ne oikeasti kestävät, jotta saisin olla vähän pidempään rauhassa. Joudun kyllä kuukautistenkin aikana tyydyttämään häntä muilla keinoilla eikä hän ymmärrä miksi tuona aikana pitäisi ylipäätään kieltäytyä seksistä. Hän vetoaa tässä asiassa entiseen tyttöystäväänsä joka kuulemma oli suostunut. Minä olen aina inhonnut ajatusta siitä että tuona aikana, jolloin keho on muutenkin herkkä, tapahtuisi vielä jotakin "ylimääräistä."

Tyydytän hänet siis muillakin keinoin, varsinainen yhdyntä ei ole ainoa tapa. Mutta koska homma kestää yhtä kauan kaikilla metodeilla, tilanne on silti sama.

Olen usein miettinyt syytä hänen kestävyydelleen. Hän itse pitää sitä tavoittelemisen arvoisena ominaisuutena ja merkkinä mieskunnosta. Mutta mistä ihmeestä löytyy nainen joka jaksaa neljän tunnin mittaisia sessioita ja vielä nauttii niistä?
Olen saanut hänen puheistaan käsityksen, että hän olisi ollut jo koulupoikana todella kiinnostunut seksistä, lukenut alan tietokirjoja ja harrastanut kaikenlaisia miehisiä harjoitteita joiden tarkoituksena olisi ollut parantaa suorituskykyä.

Hänen seksuaalisuutensa ilmenee sellaisillakin tavoilla, että hän kuljeskelee usein asunnossa alasti. Sinänsä ihan viehättävää, että on niin avoin suhtautuminen omaan kehoon, mutta kun hän alkoi vaatia minulta samaa, asiaan tuli häiritsevä taustasävy. Kun kieltäydyin, hän alkoi puolitosissaan moittia minua tosikoksi.

Toivoisin vielä joskus eläväni suhteessa jossa toiveitani ja halujani kunnioitettaisiin ja että seksi olisi kuin jokin kaunis ja arvokas esine jota ei pidetä koko ajan esillä, mutta jonka olemassaolo tiedostetaan ja joka voidaan halutessa ottaa esiin.
Nyt minusta tuntuu kuin olisin jonkinlainen seisova pöytä, jonka pitäisi olla aina katettuna ja valmis.

Mutta sitten ovat ne hyvät hetket. Hän saattaa olla hyvin hauska ja huomaavainen pitkiäkin aikoja, kunnes taas mörkö alkaa nostaa päätään. Jotenkin nämä hyvät hetket lumoavat minut ja saavat ajattelemaan, että josko sittenkin...

Toi on täysin sairasta! Halut voi toki olla erilaiset, mutta jos mies ei lopeta kun naiseen sattuu niin minusta se on jo riittävä syy katkaista välit heti paikalla. Vaikka olisi kuinka vaikeaa. Älä anna tämän miehen pilata loppuelämääsi, pääset kyllä ihan varmasti jaloillesi kunhan vaan pääset tästä narsistista eroon. Aivan kammottavaa ajatellakin elämäänne! Pelasta itsesi kun vielä ehdit. Yritän muistaa käydä tällä palstalla ja auttaa sinua miten vain kykenen ja antaa sinulle uskoa epätoivon hetkillä, mitä on aina edessä kun itse haluaa erota ja toinen ei. Tämä on nyt todella tärkeää, sinun on päästävä eroon tuollaisesta miehestä. Älä koskaan anna toisen satuttaa sinua seksuaalisesti!! Avaimet pois mieheltä kun seuraavan kerran leikkii mielenosoituksellisesti 6-vuotiaan tasoista jos sinua ei huvita. Lupaa meille kaikille, että otat itseäsi niskasta kiinni ja lopetat tuon sairaan suhteen.

Sairaaloista käytöstä, jos ei ymmärrä antaa toisen olla rauhassa, vaikka toinen ei halua ja/tai on sairas. Alastomana oleminen ei kyllä minun mielestäni ole mikään seksijuttu. Toisilla henkilöillä esim. minulla on tapana oleskella alasti ilman mitään seksuaalisia viitteitä. Olen ihan yksinkin alasti. Varsinkin kesällä ja ulkonankin, en tosin vieraiden nähden, mutta perhepiirissä. Meillä kaikki ovat mökillä aina kauniilla ilmalla alasti paitsi ruokapöydässä koskee sekä lapsia, että aikuisia. Jos tulee vieraita niin laitetaan uimapuvut päälle. En kyllä tutussa seurassa laita bikinien yläosaa päälle.

Jos poikaystävälläsi olisi alkoholiongelma, eroaminen olisi helpompaa, koska se olisi kunnollinen syy erolle, sillä yleensä se käy ilmi kaveriporukassakin, kun sellainen henkilö juo aina itseltään jalat alta jne. Tässä tapauksessa eroaminen seksiaddiktiuden vuoksi on vaikeampaa, koska se ei näy ulospäin eikä vaikuta elämään sillä tavalla kuin esim. alkoholiriippuvuus. Seksiriippuvuuskin on kuitenkin sairaus.

Kun näitä palautteita lukee, niin eipä juuri myötätuntoa löydy miestä kohtaan eikä kukaan koe, että 2-4 tunnin "jyystöt" olisivat nautinnollisia ja haluttavia juttuja. Onko miehelläsi mitään muuta mielenkiinnon aihetta kuin seksi? Eikö hän voi ns. vetää käteen silloin, kun sinä et halua? Minusta on ihan normaalia, että enemmän haluava tasoittaa tilannetta hoitamalla paineet itseltään ihan ominpäin.

Minusta hän kuulostaa aikamoiselta tyrannilta ja keskenkasvuiselta ihmiseltä. Mikä hän on määräämään sinun kehoasi ja elämääsi? Sinulla on ihan itse oikeus päättää kehostasi. Vaikka hän on poikaystäväsi, et ole silti hänen omaisuutta.

Olen usein miettinyt syytä hänen kestävyydelleen. Hän itse pitää sitä tavoittelemisen arvoisena ominaisuutena ja merkkinä mieskunnosta. Mutta mistä ihmeestä löytyy nainen joka jaksaa neljän tunnin mittaisia sessioita ja vielä nauttii niistä?
Olen saanut hänen puheistaan käsityksen, että hän olisi ollut jo koulupoikana todella kiinnostunut seksistä, lukenut alan tietokirjoja ja harrastanut kaikenlaisia miehisiä harjoitteita joiden tarkoituksena olisi ollut parantaa suorituskykyä.

Hän siis luulee että seksi on urheilua, hän varmaan on pidemmän ajan kuluessa kehittänyt tuon idean, että kilpailee jonkun joko todellisen henkilön tai itsensä kanssa tuosta kestävyydestä. Ja se on samanlaista kuin minkä tahansa urheilusuorituksen voitontavoittelu. Jos hän on vielä rakentanut seksuaali-identiteettiään juuri tuon kestävyyden kautta niin en tiedä, miten siihen voi puuttua..Hänen kohdallaan ilmeisesti kyse on kunniasta.

Tuosta ensimmäisestä tekstistä sain vähän erilaisen tulkinnan koko jutusta mutta niin kuin tuossa jo sanoin aiemmin niin ensin tulee oma hyvinvointi ja sitten voi katsoa, että kaverikin nauttii. Tuli itselleni sentään mieleen että se neljä tuntia on sen verran jyystämistä, että mies tulisi nopeammin jos vain hänet hoitelisi. En ole siis mitenkään sitä mieltä, että jonkun pitäisi vetää käteen ja ottaa suihin neljä tuntia, en sentään.

Viimeksi muokattu:
Poikaystäväni puhuu usein asiasta kuin minulla olisi joku ongelma ja että minun pitäisi hakeutua seksuaaliterapiaan käsittelemään asiaa.
Onhan se ymmärrettävästi aivan sietämätön ongelma kun joka kerta värkki menossa het'alkuunsa tuhannen pillun pienemmiks päreiks! Joku medical-kitti täytys kekkaa tohonki ja mielellään äkkiä sitteki.

Nyt minusta tuntuu kuin en oikein enää tietäisi mikä on normaalia ja mitä ylipäätään saa vaatia. Pelkään ettei tilanne enää koskaa palaisi entiselleen.
EI MITÄÄN! Kun kellään ei ensimmäistäkään velvollisuuden esiasteen puolikastakaan ole, niin ei tosiaan koskaan ole ollenkaan vaadittavissa ikinä yhtikäs mitään. Omasta halustas teet mitä tykkäät, eikä muuta. That's it forever, no any question!

Luulen tämän kaiken aiheuttavan kierteen joka estää fyysisiä vaivojani parantumasta.
Niinpä tietenkin. Tosi epäreiluu! Ihmettelinkin miten känsänen norsunnahkamuna sillä itellään voiskaan olla. Täytyshän ilmanmuuta sunki saada pinnottaa, ajankohtasesti talvikuviolla tietty ja vaikka nastoilla kans.

Olen yrittänyt selittää hänelle, etten voi ikinä parantua esimerkiksi hiivatulehduksesta, jos lääkkeen ei anneta vaikuttaa rauhassa, mutta hän näkee asian siten että kondomi kyllä suojaa häntä lääkkeen imeytymiseltä.
Häh? Pelkääkös että se olis sellastakin myrkkyä että sen omaki kroppa olis jo jotenkin vaarassa???

Mutta mistä ihmeestä löytyy nainen joka jaksaa neljän tunnin mittaisia sessioita ja vielä nauttii niistä?
Sanopa muuta… rengillähän minäkin mieluummin semmoset työt tietysti teettäisin. Very smart!

Joudun kyllä kuukautistenkin aikana tyydyttämään häntä muilla keinoilla eikä hän ymmärrä miksi tuona aikana pitäisi ylipäätään kieltäytyä seksistä.
No ei kai sitte, mutta eiköhän se olis uudella asenteella vaan järjestelykysymys. Voisithan yllättäen löytääkin kappaleen matkaa 'modernimpaa omaa sisäistä ladylovea'!!!
Käsirautoihin vaan ja straponilla pari tuntia aluks, vaikka yrittäis vastustellakin. Ei mitään syytä kieltäytyä reippaammistakaan panoista vaikka tuplasti päivässä.

Hän vetoaa tässä asiassa entiseen tyttöystäväänsä joka kuulemma oli suostunut.
Ehtisköhän tuo tuuraamaan kiireapulaisena pitkää dildovuoroo?? Jos muutaman kaverinsakin ottaa mukaan. Sais ehkä poikaystävänkin jotenkuten pärjäämään nahoissaan.
Aina estoitta energisesti ja pallo jalkaan. Muistahan ruoska!

Viimeksi muokattu:
En yhtään ihmettele että olet kyllästynyt seksiin, jos poikakaveri jyystää 2-4 tuntia kerrallaan.

Tuo mököttäminen ym -saat aivan varmasti suhteen missä olet onnellisempi kuin nyt. Älä jatka tuota pidempään.

Kyllä minuakin risoo nämä tuntikausien hinkkaajat. Menee kaikki nautinto kyllä kelloa salaa vilkuillessa ja toivoessa että tulis pönttö jo että pääsis tästä nukkumaan.

Ei ole muutenkaan mikään aikuinen suhtautuminen seksiin tällä pojulla. Olisko syytä jättää se kotiin kasvamaan vielä muutamaksi vuodeksi ja jatkat yksin - vastaan voi tulla hyvällä tuurilla joku henkisesti omalla tasollasi olevakin mies.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä