K
Kisskiss
Vieras
Minä olen kohdallani analysoinut tämän jutun silloin kauan sitten perinpohjin ja tullut siihen tulokseen, että meillä on niin hyvä parisuhde, perhe ja elämä, että sitä on turha lähteä särkemään, kun tulevaisuudesta ei kuitenkaan tiedä. Ja nyt jälkikäteen voin sanoa, että minun on täysin mahdotonta kuvitella, että olisin elänyt parempaa elämää tekemällä toisenlaisen ratkaisun. Niin täyttä ja hyvää elämää nämä vuodet ovat olleet, rakastamme toisiamme edelleen ja lapsetkin oelmme jo kasvattaneet aikuisiksi.
Mietin vain sitä pettämistä, joku jo ottikin esille tuon ystävän vrt. pettäminen ja luottamuksen menettäminen. Ap mainitsi, että mies rakastaa häntä ja lasta, ja on hänen paras ystävänsä.Ja silti petti. Jos joku ystäväni tekisi noin minulle, kusettaisi, hän olisi entinen ystävä. Parisuhde perustuu samaan -luottamukseen. Minä kelaisin miksi hän petti, jos kerta on tyytyväinen parisuhteeseen. Tietyllä tavalla ymmärrän syrjähypyn jos suhteessa joku klikkaa, mies/nainen haluaa irrottautua, mutta ei osaa, tai sitä seksiä ei yksinkertaisesti ole. Mutta jos kaikki on ok parisuhteessa ja pettää niin silloin pettäjä tekee sen uudelleen.On ihan turha selittää sitä humalalla.
Viimeksi muokattu: