2miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fantasia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen useammalta päiväunelta herännyt pikkuhousut märkänä seuraavasta fantasiasta. Teen kämppääni remonttia ja ole tilannut paikalle pari remonttimiestä auttamaan seinien tasoituksessa, päivä on kuuma ja ovikellon soidessa olen vain pukeutunut pitkään kauluspaitaan ja stringeihin kun avaan oven, remonttimiehet ovat tulleet paikalle odotettua aikaisemmin. He katselevat minua oviaukossa pieni hymy huulilla ja päästän heidät sisään. He ryhtyvät töihin remonttihommin ja minä tarjoudun auttamaan heitä, he ovat kummatkin varsin hyväkroppaisia päällään valkoiset t-paidat ja nikkarihousut. Kiusottelen heitä tavaroita nostellessani, eli nojaan sen verran eteenpäin että stringit painautuvat hyvin treenattujen pakaroitteni väliin, ja olen varma että miehet seuraavat katse liimattuna. Huomaan miten nikkarihousut alkavat pullistaa haarojen kohdalla. Nännini törröttävät kauluspaidan alla. Toinen miehistä kaivaa kovettuneen kalun esiin ja sanoo että toivottavasti rouvaa ei häiritse.. ei todellakaan häiritse ätähän olen odotanut jo pidemmän aikaa, nojaan tikkaita vasten kun yksi miehista povlistuu taakseni, vetää stringit nilkkoihin ja alkaa imemään pilluani, samalla kun toinen miehistä asettuu eteeni ja otan häneltä suihin, kummatkin miehet kourivat vahvoilla käsillään jokaista neliösenttiä kehollani. Kummallakin on varsin hyväkokoiset kullit toisella vaalea karvoitus ja toisella tumma, olen lähes laukeamassa kunnes toinen heistä lopultakin työnty sisään, inahdan kiimasta ja toine katsoo vierestä kalu täydessä seisokissa, he naivat minua vuorollaan ja saan useamman orgasmin.

En ollut suhteessa noihin kahteen mieheen. Olivat ennestään tuntemani kaverukset, jotka illanvieton jälkeen ehdottivat sitä minulle. Ensimmäisellä kerralla en lähtenyt, mutta seuraavaan ehdotukseen jo vastasin myöntävästi. Ja sitä seuraavaan...

Siihen jää koukkuun.

olen kieltämättä leikitellyt ajatuksella... olen kuvitellut hoitavani mieheni parasta ystävää samalla kun mieheni seuraisi vierestä tai sitten ottaisin ""kyytiin"" jonku vieraan baarista, iloinen ylläri olisi tietenkin jos kaveri olisi hieman isommalla varustettu jotta mieheni voisi vierestä katsella kun rouva saa maistaa isompaa halkoa joka venyttää huulia äärimmilleen.......en tosin ole varma jos olisin valmis toteuttamaan haaveen mutta ajatus sa housut kastumaan.

aika kova juttu

Viimeksi muokattu:
Luulin saavani kahta miestä kun tulivat sänkyyn, rupesivat naimaan toisiaan ja jäin katselemaan sivusta kun kundikaveria naidaan.

Kävi samoin, kundit rupesivat kolmen kimppaan ja sain vaaan katsell kun irstaiviat toistensa pyllyissä. Oli kyllä sen kokosia ja olisi kelvannut mullekkin, mutta olivat homoja. Oli tyydyttävä katselemaan.

Viimeksi muokattu:
Kävi samoin, kundit rupesivat kolmen kimppaan ja sain vaaan katsell kun irstaiviat toistensa pyllyissä. Oli kyllä sen kokosia ja olisi kelvannut mullekkin, mutta olivat homoja. Oli tyydyttävä katselemaan.

Käyn kylässä kahden homopojan luona, välillä innostuvat naimaan toisiaan ja katselen vierestä. Tykkäävät kun tälläinen vanhempi mamma katselee. Kiva katsella poikia munat paljaana pitkin iltaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä