Mieheni outo käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilah

Vieras
Olen alkanut ihmetellä mieheni outoa käytöstä. Hän on 35 vuotias ja minä olen 31. Olemme seurustelleet puoli vuotta ja pari viimeistä viikkoa on sujunut oudoissa merkeissä.

Ennen hän on aina pitänyt aktiivisesti minuun yhteyttä, halaillut paljon ja muutenkin olen tuntenut että hän olisi minuun täysin hulluna. Nyt kumminkin viimeiset kaksi viikkoa ovat menneet paljon viileämissä merkeissä. Kun suutelin häntä eilen niin hän sanoi ettei ole suutelu tuulella.. Outoa! Minun mieheni, joka haluaa paljon minua halata ja suudella ei yhtäkkiä haluakaan..

En voi käsittää mitä on käynyt koska meillä on mielestäni mennyt hyvin.

Pelkään ihan kauheasti että hän olisi minuun kyllästynyt ja harkitsisi suhteen lopettamista.

Onko teidän mielestänne " en halua suudella nyt" signaali siitä ettei hän minua rakasta ja aikoo jättää minut?

Parhaassa tapauksessa se, ettei ole suutelutuulella tarkoittaa vain sitä, että ei ole suutelutuulella. Syyt siihen voi olla monet, muita huolia ym. Sen tietää parhaiten miehesi itse.

Pahimmassa tapauksessa miehesi on narsisti, joka on kyllästynyt leikkimään unelmiesi miestä ja on aloittanut sen kujanjuoksun, jossa sinusta voi lopulta tulla tahdoton lattiarätti, uhri.

Hälyyttävää viestissäsi on oikeastaan vain huolestumisesi asiasta. Jos olisit miehestäsi varma, niin et kyselisi tuollaisia täällä.

narsistipa tietysti. Mikäpäs muukaan.

Minusta ihmisellä viiraa päässä, jos kuvittelee kaikkien ongelmien syyn olevan narsismi.Ihan yksinkertaisesti, ekös tullut mieleen, että ihastumisvaihe tuli ja meni. Ilman sen kummosempia kommervenkkeja.

Olen alkanut ihmetellä mieheni outoa käytöstä. Hän on 35 vuotias ja minä olen 31. Olemme seurustelleet puoli vuotta ja pari viimeistä viikkoa on sujunut oudoissa merkeissä.

Ennen hän on aina pitänyt aktiivisesti minuun yhteyttä, halaillut paljon ja muutenkin olen tuntenut että hän olisi minuun täysin hulluna. Nyt kumminkin viimeiset kaksi viikkoa ovat menneet paljon viileämissä merkeissä. Kun suutelin häntä eilen niin hän sanoi ettei ole suutelu tuulella.. Outoa! Minun mieheni, joka haluaa paljon minua halata ja suudella ei yhtäkkiä haluakaan..

En voi käsittää mitä on käynyt koska meillä on mielestäni mennyt hyvin.

Pelkään ihan kauheasti että hän olisi minuun kyllästynyt ja harkitsisi suhteen lopettamista.

Onko teidän mielestänne " en halua suudella nyt" signaali siitä ettei hän minua rakasta ja aikoo jättää minut?

onko oikeasti SINUN MIES, vai seurustelukumppani? minulla on mies, avioliiton kautta.

Viimeksi muokattu:
Onko hän mahdollisesti loukkaantunut tai suuttunut sinulle jostain? Muuten tuollainen heitto ei ole yhtään romanttinen, eikä kuulosta hyvältä. Sellaista ei saisi koskaan sanoa, tai ainakin sanoa hienovaraisesti tai huumorilla, ettei toiselle jää paha mieli.

Eiköhän nyt ole tämän suhteen ehtoopuoli meneillään. Ei olla enää alkuaikojen hurmostilassa, on tullut arki. Eikä se viehätä.

Kaveri on alkanut katsella ympärilleen taas, viehättnytkin ehkä jostain uudesta. Antaa sinulle armollisesti aikaa tai katselee itse takaovi raollaan, josko nappaisi uusi kala koukkuun. Jos ei nappaa, sinä olet varalla tarpeisiin.

Kovaa ja armotonta?

Ehkä mies vain on persoonaltaan sellainen, että hänelle tulee kausia, jolloin muiden seura ei kiinnosta ja hän siksi vetäytyy kuoreensa, mutta ei uskalla/kehtaa suoraan sanoa että haluaa pitää hieman etäisyyttä, koska pelkää sinun ajattelevan juuri niin kuin nyt ajattelet?
Minä ainakin tunnustan olevani ihminen, joka ehdottomasti vaatii usein omaa aikaa ja välimatkaa muista ihmisista. Lisäksi minulla on paha tapa kyllästyä helposti kaikkeen, tämä pätee valitettavasti myös ihmisiin. Kenties miesystävälläsi on hieman samanlaisia luonteenpiirteitä, ja nyt hänestä tuntuu että hän kaipaa hieman hengähdystaukoa.
Kysymyksessä saattaa olla myös sitoutumiskammoinen yksilö, joka on viime aikoina havahtunut omiin tunteisiinsa ja pelästynyt niitä ja siksi laittanut jarrut päälle. Onko sinulla tietoa hänen entisistä suhteistaan ja niiden kestosta? Niistä voisi päätellä ainakin tätä sitoutumiskammo-ongelmaa.

Paras olisi jos voisitte avoimesti keskustella keskenänne, ilman toistenne syyllistämistä tilanteestanne ja tunteistanne. Pelkkä villi arvailu kun ei tee hullua hurskaammaksi. Mielestäni tässä teidän tilanteessanne sinun kannattaa varoa tekemästä "vastaliikettä" eli tarraamista paniikissa mieheen entistä lujemmin, eli pakottamalla hänet läheisyyteen, koska silloin on suuri riski että ajat miehen entistä kauemmas.

Tiedätkö, että millainen on tämän sinun 35-vuotiaan poikaystäväsi seurusteluhistoria? Jos miehellä ei ole pitkäaikaisia suhteita paljon, vaan tyttöystävät vaihtuvat max 2 v välein tai jos miehen avioerosta on vain vähän aikaa, niin olisin tosi varovainen, koska ne voivat olla merkkejä siitä, että mies ei osaa eikä halua sitoutua vakavasti.

Tietenkin pitäisi pystyä keskustelemaan ongelmista esim. siten, että jos miehellä on työongelmia tms., niin hän pystyy purkamaan ne järkevällä tavalla. Minä itse saatan sanoa miehelle kun tulen kotiin, että olen pahalla tuulella työasioiden vuoksi, joten lähden sen vuoksi vähäksi aikaa hiihtämään tai kävelylle, että tulisin paremmalle tuulelle. Silloin mies tietää, että en välttämättä halua halailla eikä minua ainakaan kannata ärsyttää. Jotkut ihmiset ovat kuitenkin sellaisia, etteivät he osaa sanoa omia fiiliksiään, vaan kumppani saa olla varpaillaan ja yrittää ennakoida, ettei toinen vaan ärsyynny.

Jätä mies muutamaksi päiväksi vähemmälle huomiolle ja yritä halailla jne sitten vaikka uudelleen. Jos mies ei ota yhteyttä, vaan yhteydenpito on sinun käsissäsi, niin toivottavasti se ei tarkoita pahinta eli että mies on jo nettitreffejä tms. sopinut

Monet miehet eivät osaa puhua, saa sanottua, mistä kiikastaa. Siksi he alkavat käyttäytyä törpösti toivoen sen vievän jollain tavalla sen ongelman juurille, että tulisi riita, purkaus, nainen sanoisi, että nyt riittää. Tämä on valitettavasti tämä vanha tuttu kaava :(

Olettekos puhuneet siitä mitä on mielessä pitemmällä tähtäimellä? Ajatteleeko hän olevansa "sinun mies"? Puoli vuotta on kovin lyhyt aika. Minun mielestäni jos etsii pysyvää suhdetta niin se pitää kertoa heti aluksi. Tunteet on miehille joskus epäselvä juttu mutta aikomukset ja suunnitelmat ei.

Yhteistyössä