Kauniita ja rohkeita draaman alkuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On sekin kummallista, että joku aikuinen jahtaa toista aikuista NETISSÄ.Kateutta katkeruutta vai mitä kummaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Järjen ääni;10925321:
On se kumma, kun aikuiset ihmiset eivät osaa painaa punaista luuria puhelimessaan ja sitten NETISSÄ pitää ihmetellä seurauksia.

Kyllä suhdesotkuillekin voi olla kateellinen, jossei itsellä ole suhteita laisinkaan. Näennäissuhteita parisuhdepalstan kirjoittajiin ei lasketa, ja kyllä minustakin tuo sinun epätoivoinen perässäroikkumisesi on säälittävää.

Niin. Kaikilla on oma mielipiteensä. Vanhan kansan diagnoosinhan mukaan se säälikin on sairautta. :)

Minun ihmissuhteeni voivat oikein hyvin. Käytän sekä järkeä että tunteita, kun arvioin, mihin ihmissuhteeseen kannattaa panostaa ja mistä hankkiutua eroon. Järjenkäyttö on useimmiten ihan terveellistä, ja kun ihmiseloa miettii taaksepäin, näkee sen punaisen langan, joka toiminnassa on ollut, kun on koettanut loogisesti elämäänsä rakentaa. Tunteita silti unohtamatta.

Tunteet ovat tunteita. Ne voivat pettää ja ohjata väärään. Hyvältä tuntuva asia voi olla sillä hetkellä totta, mutta se "hyvältä tuntuva ihminen" voi olla seuraavan nurkan takana susi. Vaikka miten luotettava lähde kertoisi sen susi-totuuden, tunnepuoli ihmisessä ei tätä asiaa haluaisi huomioon ottaa - vaikka ehkä kannattaisi. Lopulta tarpeeksi kauan päätä kiveen hakattuaan USEIMMILLA se järki voittaa. Ei kuitenkaan kaikilla. Pahimpia tapauksia varten on olemassa turvakoteja ym. Ei riitä, että nyrkki puhuu kerran, sen pitää antaa puhua henkeä uhkaavasti, eikä silti ymmärretä lähteä.

Joten onko suhdesotkuille oltava kateellinen? :/

Olisko tympääntymistä toisen sairaalloiseen itsetuntoon (narsisti, joka väheksyy usein muita ja muiden ongelmia). Ps. Kuka muuten jahtaa? En ole huomannut sellaista.
Mulle on ainakin hippasen yhdentekevää mitä joku Wiltsu tai kukaan muukaan netissä tuntemattomana ajattelee ongelmistani. Täytyy ollla pahasti sairas (läheisriippuvainen) että täytyy kerjätä netissä hyväksyntää.

Viimeksi muokattu:
Minun ja mieheni suhde on avoin ja rehellinen, luotamme toisiimme täysin, joten meidän välillemme ei siis syntynyt mitään ongelmaa tästäkään. Muutamaksi illaksi hauskaa kylläkin. Mutta nyt en tiedä, mitä minun pitäisi tehdä. Kertoa Hannalle, että hänen avokkinsa panettelee häntä selän takana melko rajusti? Vai olla puolustelematta itseäni yhtään mitenkään? Ja antaa itseni olla se syntipukki? Koska tajuan, että, jos kerron Hannalle, mitä Erkki oikeasti tekee kaiken aikaa hänen selkänsä takana minusta tulee se syntipukki joka tapauksessa. Ja Hannakin on minulle ihan läheinen työkaveri enkä halua loukata häntäkään.

Ihanaa, kun ootte niin avoimia. Miehes varmaan nautti kun kuuli sun ja karvakäden seikkailusta. Ja nää työkaverit tästä peen jauhannasta jota netissä harrastat :)

Viimeksi muokattu:
Mitäköhän se Hanne tykkäsi tästä ketjusta? "Erkistä" puhumattakaan...

No se selviää pian.

Juttu nyt vaan on niin, että lähettelet näitä ketjuja ihan vääriin osoitteisiin. Tarinani saattavat olla totta, mutta ajankohdat ja asiat sotken niin sekaisin, että sinulla ei ole oikeista ihmisistä mitään hajua.

En tiedä, mitä saat aikaiseksi, mutta siinähän kokeilet. Ehkä saat aikaan sotkua ihmisten elämään, mutta mitä sinä siitä saat?

Viimeksi muokattu:
Mitä sinä saat näiden tarinoiden kertomisesta?

Minä tykkään kirjoittaa. Lisäksi haluan viihdyttää ja minusta on hauskaa saada välitöntä palautetta kirjoituksilleni. Olen kyllä kyhäillyt kirjaakin ja saan siihen välillä nostetta täällä käymistäni keskusteluista. Tämä on inspiraationi lähde ja ajankulua sekä viihdykettä myös minulle.

Viimeksi muokattu:
Minä tykkään kirjoittaa. Lisäksi haluan viihdyttää ja minusta on hauskaa saada välitöntä palautetta kirjoituksilleni. Olen kyllä kyhäillyt kirjaakin ja saan siihen välillä nostetta täällä käymistäni keskusteluista. Tämä on inspiraationi lähde ja ajankulua sekä viihdykettä myös minulle.
Yhdessä dialogina, eroottista novellia täällä?

Viimeksi muokattu:

Sinulle on siis tärkentä viihdyttää ja kirjoittaa. Perheesi, ystäviesi tai työkaveriesi luottamuksen pettäminen on sivuseikka.

Perheesi on tunnistettu, työkaverisi on tunnistettu. Mutta tärkeintähän oli suuren yleisön viihdyttäminen.

Ehkä kannattaisi keskittyä vain sen kirjan kirjoittamiseen,

Viimeksi muokattu:
Sinulle on siis tärkentä viihdyttää ja kirjoittaa. Perheesi, ystäviesi tai työkaveriesi luottamuksen pettäminen on sivuseikka.

Perheesi on tunnistettu, työkaverisi on tunnistettu. Mutta tärkeintähän oli suuren yleisön viihdyttäminen.

Ehkä kannattaisi keskittyä vain sen kirjan kirjoittamiseen,

Minut on tunnistettu monessa eri yhteydessä. Naamani on joka viikko lehdessä ja kirjoittelen omalla nimelläni lehtiin silloin tällöin tarinoita.

Kirjoittamisistani en ole tilivelvollinen kenellekään. Jos loukkaan jonkun kunniaa, minusta voi tehdä tutkintapyynnön poliisille kunnianloukkauksesta.

Joten, vaikka sinua kuinka pännisi, että kirjoittelen täällä kaikista hauskoista - ja vähemmän hauskoistakin - kokemuksistani elämässä, jatkan kirjoittelua täällä.

Hanki sinä ihan oma elämä.

Viimeksi muokattu:
Minut on tunnistettu monessa eri yhteydessä. Naamani on joka viikko lehdessä ja kirjoittelen omalla nimelläni lehtiin silloin tällöin tarinoita.

Kirjoittamisistani en ole tilivelvollinen kenellekään. Jos loukkaan jonkun kunniaa, minusta voi tehdä tutkintapyynnön poliisille kunnianloukkauksesta.

Joten, vaikka sinua kuinka pännisi, että kirjoittelen täällä kaikista hauskoista - ja vähemmän hauskoistakin - kokemuksistani elämässä, jatkan kirjoittelua täällä.

Minulle täällä, niin soita!

Viimeksi muokattu:
Kellä on pokkaa sanoa, että hänellä itsellään on "palikat ihan kotona"? Sullako? Mulla ei ainakaan.
...

Erkin mielenterveys ei kiinnosta minua. Myöskään Erkin hoitohalukkuus ei kiinnosta minua. Myöskään sinun mielenterveytesi eikä hoitohalukkuutesi kuulu minulle, saati, että se mitenkään minua jaksaisi kiinnostaa.

Miks sitten kirjoittelet? Kekenkäs ongelma tämä oikein on?

Hyvä neuvo muuten on, ettei työkaverista puhuta (pahaa, panetella) selän takana. Kuuluu aihepiiriin työpaikkahäirintä. Joillakin on kyllä sisäänrakennettuna halu mollata kaikki työkaverit. Kuuluukohan tämä Erkki heihin?

Viimeksi muokattu:

Odotan sinua paikallisessa tänään klo 21.
Jos et tule, ymmärrän , että kaikki on ohi....

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Välikysymys;11355833:
Miks sitten kirjoittelet? Kekenkäs ongelma tämä oikein on?

Mitä? Miksi kirjoittelen? Häh? Nyt en ymmärrä. Mikä ongelma?

Alkuperäinen kirjoittaja Välikysymys;11355833:
Hyvä neuvo muuten on, ettei työkaverista puhuta (pahaa, panetella) selän takana.

Olen samaa mieltä.

Vai oisko niin, että ne joilla on se kuuluisa oma elämä, eivät tarvitse muiden ihmisten välitöntä palautetta omasta elämästään uskoakseen, että sellainen on

"Katsokaa minua, ja minun elämääni. Vasta teidän katsoessanne sitä, se muuttuu minullekin todelliseksi."

Tälläisen vaikutelman nimittäin kirjoituksistasi saa.

Vai oisko niin, että ne joilla on se kuuluisa oma elämä, eivät tarvitse muiden ihmisten välitöntä palautetta omasta elämästään uskoakseen, että sellainen on

"Katsokaa minua, ja minun elämääni. Vasta teidän katsoessanne sitä, se muuttuu minullekin todelliseksi."

Tälläisen vaikutelman nimittäin kirjoituksistasi saa.

Jospa onkin niin, että minun elämäni on välittömän palautteen tarvitsemista ja sen saamista? Minulla on sitten sellainen oma elämä.

En kuitenkaan roiku yhdessäkään nettipersoonassa enkä yhdessäkään livepersoonassa.

Kirjoituksistani saa juuri sellaisen vaikutelman, jonka kulloinkin haluan antaa. Olen onnistunut antamaan itsestäni erilaisia vaikutelmia...

Joku tuolla jossain kirjoitti, että kirjoitin niin kauniisti kotikylästäni; ei ilmeisesti voisi kuvitellakaan, että olen se sama noita, joka kirjoittelee täällä...

Viimeksi muokattu:
Jospa onkin niin, että minun elämäni on välittömän palautteen tarvitsemista ja sen saamista? Minulla on sitten sellainen oma elämä.

En kuitenkaan roiku yhdessäkään nettipersoonassa enkä yhdessäkään livepersoonassa.

Kirjoituksistani saa juuri sellaisen vaikutelman, jonka kulloinkin haluan antaa. Olen onnistunut antamaan itsestäni erilaisia vaikutelmia...

Joku tuolla jossain kirjoitti, että kirjoitin niin kauniisti kotikylästäni; ei ilmeisesti voisi kuvitellakaan, että olen se sama noita, joka kirjoittelee täällä...
Ja pakko sanoa, että aika erilaisen kuvan annat täällä. Kuitenkin mielikuviahan nämä vain on. Jokaisessa ihmisessä on hyvää ja pahaa ja ei 50%/50%, van hyvä yleensä on aina voitolla...:)

Viimeksi muokattu:
J

Olen huomannut sinun hankkineen ainakin yhden rasittavan perässäroikkujan. Mutta niin on käynyt kaikille jotka kirjoittavat täällä samalla nikillä. Kirjoittivat he mitä tahansa, niin he herättävät joissakin ihmisissä suurta ärsytystä.

Onneksi sinä olet kuitenkin vapaa tälläisestä tiettyihin nimimerkkeihin kohdistuvasta antipatiasta.

Viimeksi muokattu:

Kukaan täällä tuskin elää kauttasi, mutta ehkäpä sinä tunnet olevasi elävä meidän palautteen kautta? Ehkäpä sinä roikut meissä, toisissa nettiläisissä. Riippuvainen voi olla myös joukosta, ei vain yksilöstä.

Et sinä sitä päätä, millaisen vaikutelman saat kenessäkin lukijassa aikaan. Ei edes sinulla ole sellaista valtaa. Jokaisella on ihan oma mieli ja tapa reagoida, sinusta riippumatta.

Jos sinä sen päättäisit, millaisen vaikutelman luot toisiin, niin silloinhan olisit itse vastuussa palautteesta. Ja jos olisit vastuussa, niin et voisi valittaa palautteen laadusta, koska se olisi omaa syytäsi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä