Miehellä oli suhde työkaveriin, nyt tunteet alkavat kuolla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JaninaK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä;11287446:
Vähän ikävää sinun miestäsi kohtaan, jos sinulla on vielä henkinen yhteys kaikkiin exiisi.

Mieheni mielestä siinä ei ole mitään ikävää.

Enkä kyllä ihan ymmärrä, miten ihminen voi luoda suhteen toiseen ihmiseen ilman, että siinä on syvää henkistä. Ja syvä henkinen on aina. Tuntuisi typerältä kulkea täällä maailmassa ja ajatella, että kohtaamani ihmiset olisivat minulle merkityksettömiä.

Mieheni mielestä siinä ei ole mitään ikävää.

Enkä kyllä ihan ymmärrä, miten ihminen voi luoda suhteen toiseen ihmiseen ilman, että siinä on syvää henkistä. Ja syvä henkinen on aina. Tuntuisi typerältä kulkea täällä maailmassa ja ajatella, että kohtaamani ihmiset olisivat minulle merkityksettömiä.

Eihän se sitä tarkoita, että kohdatut ihmiset olisivat merkityksettömiä, vaikka mitään henkistä yhteyttä ei jäisikään olemaan.
Ei kaiken kuulu jatkua ikuisesti eikä kaikkien kanssa tarvitse olla aina niin syvää ja henkistä.
Vaikka olisi ollutkin syvä henkinen suhde, niin sekin voi oikeasti joskus loppua ja se on ihan tervettä, että ei väkisin pidä sellaista suhdetta yllä.

Viimeksi muokattu:
Eihän se sitä tarkoita, että kohdatut ihmiset olisivat merkityksettömiä, vaikka mitään henkistä yhteyttä ei jäisikään olemaan.
Ei kaiken kuulu jatkua ikuisesti eikä kaikkien kanssa tarvitse olla aina niin syvää ja henkistä.
Vaikka olisi ollutkin syvä henkinen suhde, niin sekin voi oikeasti joskus loppua ja se on ihan tervettä, että ei väkisin pidä sellaista suhdetta yllä.

Minä en koskaan missään tilanteessa loisi suhdetta toiseen ihmiseen, ellei siinä olisi syvää henkistä läheisyyttä.

Minulle ihmissuhteet on jollain lailla läpielämänkestäviä. Minusta tuntuisi sairaalta luoda suhde, jota pitäisi pitää väkisin yllä. Minulle kaikki suhteeni kaikkiin ihmsiiin, joihin olen luonut suhteen, on aina ja ikuisesti.

Erilaisia ihmisiä on. Millainen sinun miehesi on?

Viimeksi muokattu:
Mahtaako ap:n miehen ns. naisystävän psyyke olla sellainen, että haluaa unohtaa miehen ja pystyykö siihen tuosta noin vain. Lyhyessäkin ajassa "rakastavaiset" kiintyvät toisiin, on puhuttu ja ehkäpä lupailtukin molemmin puolin. Tiedän kyllä mistä kirjoitan.
Itselläni tuo on jo menneenä, mutta unohtunut ei ole. Kun mies petti rankimman kautta.
En tiedä vieläkään teinkö oikein, kun en eronnut ja mies ei eronnut.
Hirveää aikaa ja epätoivoisen raastavaa. Tunsin itse itseni, niin väsyneeksi ja huonoksi ihmiseksi.
Jälkikäteen kuulin, että olivat pitäneet yhteyttä "ystävyyden" merkeissä.
Jotain on kuollut ja kuopattu. Se pyhä kiintymys ja kunnioitus.

Minä en koskaan missään tilanteessa loisi suhdetta toiseen ihmiseen, ellei siinä olisi syvää henkistä läheisyyttä.

Minulle ihmissuhteet on jollain lailla läpielämänkestäviä. Minusta tuntuisi sairaalta luoda suhde, jota pitäisi pitää väkisin yllä. Minulle kaikki suhteeni kaikkiin ihmsiiin, joihin olen luonut suhteen, on aina ja ikuisesti.

Erilaisia ihmisiä on. Millainen sinun miehesi on?

Aikamoinen henkinen taakka sinulla.

Syvä ja hyväkin henkinen yhteys voi katketa. Ihminen muuttuu, eikä yhteys kestä muutosta. Eikä tarvitsekaan kestää. Joskus ihminen tekee huonoja valintoja, mutta ottaa virheistään opiksi. Raahatko sinä näitä huonojakin ihmissuhteita henkisenä painolastiana mukanasi?
Muistan sinun kertoneen huonosta liitostasi, oliko siinä sekä henkistä että fyysistä väkivaltaa? Miksi kukaan edes haluaisi tuollaisesta ihmisestä koko elämän kestävää henkistä taakkaa?
Sinusta tuntuu tuolta, minusta taas tuntuisi sairaalta pitää tuollaisia aina ja ikuisesti. Luulenkin, että vaan saivartelet, annat itsestäsi äiti Teresamaisen kuvan, tai yrität antaa. Porukat täällä naureskee sinun karvakäsi henkisyydellesi.

Viimeksi muokattu:
Aikamoinen henkinen taakka sinulla.

Syvä ja hyväkin henkinen yhteys voi katketa. Ihminen muuttuu, eikä yhteys kestä muutosta. Eikä tarvitsekaan kestää. Joskus ihminen tekee huonoja valintoja, mutta ottaa virheistään opiksi. Raahatko sinä näitä huonojakin ihmissuhteita henkisenä painolastiana mukanasi?
.

Olet oikeassa.

Se kuuluu elämään, että pystyy myös päästämään irti ja unohtamaan. Elämässä tulee kohdalle hyviä ja huonoja ihmissuhteita. Hyvistä voi parhaimmillaan jäädä elinikäisiä ystävyyssuhteita. Osa hyvistä kohtaamisista jää kuitenkin lyhyeksi ja niiden ei ole tarkoitettukaan jatkuvan loputtomiin.
Kyky unohtaa huonot ja pahaa mieltä aiheuttavat kohtaamiset on tervettä itsesuojelua.

Viimeksi muokattu:
Parhainta parisuhdeterapiaa kun voitte yhdessä manata yhteistä vihollista, tyäkaveria, joka lankesi miehen viettelyyn.

Minusta tuossa tapauksessa suurempi roisto on mies. Työkaverinsa moraali on myös melko onneton, mutta hän toimi sen mukaan, mitä mies hänelle kertoi. Hän luultavasti kuvitteli, että avioliittomme vetelee viimeisiään ( ei silti oikeuttanut siihen, mitä teki).
Viime aikoina en tosin ole itsekään ollut varma, että jatkuuko tämä mihinkään.

Edelleen on puhuttu miehen kanssa asioista. Eilen oli jo parempi päivä ja tämä aamukin parempi, kuin moni viimeaikainen aamu. Mutta vieläkään en pysty luottamaan mieheen, vaan etsin enemmän ja vähemmän tietoisesti merkkejä jostain..

Toisaalta haluaisin niin kovasti uskoa häntä, kun hän sanoo, että mitään suhdetta ei enää ole eikä työkaveri kiinnosta häntä pätkääkään ja koko juttu oli iso virhe. Mutta sitten taas.. onhan hän valehdellut minulle aikaisemminkin päin naamaa. Miksi tilanne nyt olisi toinen?

Viimeksi muokattu:
Vaikeaa on. Voi kun olisikin joku on-off nappula, mistä saisi väännettyä pisteen menneille ja ajatuksen luottavaiselle mielelle. Koita ajatella asiaa niin, että se mihin et voi itse vaikuttaa, sitä ei kannata murehtia etukäteen. Mieti asiaa myös niin, että jos pystyt unohtamaan menneen ja aloittamaan puhtaalta pöydältä, parantaa se teidän parisuhteenne ehkä jopa entistä paremmaksi. Onnellista ihmistä on helpompi rakastaa. Häneen on helpompi myös rakastua.

Aika haalista pettymyksetkin. Tämäkin jää vain muistoina mieleen hiukan isompana kivenä elämänne polulla.

Jostain luin äskettäin, kuinka miehet eivät oikein ymmärrä loukkauksen voimaa, jonka uskottomuus panee liikkelle. Monelle miehelle se on vaan panemista ja jännitystä (jännitettä) arkeen. Heistä on outoa se, että nainen ottaa asian niin henkilökohtaisena loukkauksena. Pisteet miehellesi siitä, että hän jaksaa vatvoa asiaa, ja ehkäpä oikeasti ymmärtää sen merkityksen sinulle. Monet miehet kuulema eivät halua (osaa?) keskustella asiasta lainkaan anteeksiannnon jälkeen. Itse tekisin vastaavassa tilanteessa selväksi, jos vastaavaa vielä tapahtuu, niin liitto on loppu ilman mitään selitysten kuunteluja.

Muista myös se, että sinulla on aina olemassa vaihtoehto jos asiat eivät suju. Eikä elämä siihen lopu, alkaa vain uusi aikakausi.

Intiimin suhteen ja hellien viestien ja kiinnijäämisen jälkeen työtoveri ei yht'äkkiä kiinnosta pätkääkään? Todella nopea käännös. Tässä tapauksessa ap ei voi kuin aikansa katosa ja kärvistellä ja toivoa entisten aikojen palaavan, toivoo kuolee viimeksi.

Intiimin suhteen ja hellien viestien ja kiinnijäämisen jälkeen työtoveri ei yht'äkkiä kiinnosta pätkääkään? Todella nopea käännös. Tässä tapauksessa ap ei voi kuin aikansa katosa ja kärvistellä ja toivoa entisten aikojen palaavan, toivoo kuolee viimeksi.

Näinhän se menee. Ihastuksia ja hetken huumia koetaan useita elämässä, harva suhde kuitenkaan kantaa sen pidemmälle. Kukapa ei joskus pitkässä suhteessa olisi tuntenut kiinnostusta, ihastusta, halua yms.? Tosin suurin osa osaa pitää nämä päiväunina ja mielenpiristeenä arjessa.

Viimeksi muokattu:
Näinhän se menee. Ihastuksia ja hetken huumia koetaan useita elämässä, harva suhde kuitenkaan kantaa sen pidemmälle. Kukapa ei joskus pitkässä suhteessa olisi tuntenut kiinnostusta, ihastusta, halua yms.? Tosin suurin osa osaa pitää nämä päiväunina ja mielenpiristeenä arjessa.

Nimenomaan näin.
Ihastuksia tulee ja menee. Joku ihminen voi "iskeä" lujaa, mutta ei niihin tarvitse mennä mukaan. Riittää, kun hymyilee itsekseen ja nauttii hetken siitä tunteesta, jonka joku henkilö herätti. Pitää osata lopettaa siihen eikä alkaa oikeasti lähestymään tätä ihmistä flirttailemalla ja kertomalla tunteista ja siihen päälle sitten syyttämällä omaa puolisoa, kun parisuhde ei ole sitä mitä pitäisi.

Olette oikeassa, minä voin tällä hetkellä vain odottaa ja toivoa.
Jos hunosti käy, niin huomaan minulle jälleen valehdellun. Silloin tämä avioliitto päättyy siihen.
Olisin oikeasti halunnut lähteä jo aikoja sitten, mutta lasten vuoksi se ei onnistunut ja ehkä niin on hyvä. Ehkä saamme tämän suhteen kuntoon ja jopa entistä vahvemmaksi.
Saattaa tietysti myös olla, että en enää koskaan pysty luottamaan ja väsyn lopulta elämään jatkuvassa epäluulossa ja siitä aiheutuvassa epävarmuudessa.

Viimeksi muokattu:
Tunteiden kuolemisella tarkoitin, että enää en tunne samalla tavalla miestäni kohtaan, kuin aikaisemmin. Ennen olin niin ylpeä hänestä ja suhteestamme. Nautin saada olla hänen lähellään ja kotiin oli aina mukava tulla. Nykyisin on hetkiä, jolloin en unne mitään. Aivan kuin olisin sisältä kuollut.
Sitten taas tunnen sitäkin enemmän: vihaa ja raivoa ja surua :(
Kyllä vielä on ollut niitä mukaviakin tunteita, mutta päivä päiältä vähemmän.

No ei kai ole ihme, ettet tunne samalla tavoin enää. Mieshän vaikuttaa olevan ihan pikkupojan tasolla kun kinuaa seksiä vaikka sinä olet loukkantunut ja haavoitettu.

Raivo ja suru on aivan luonnollista tuollaisen käytöksen jälkeen. Olet pettynyt, koska hän on osoittautunut heikommaksi kuin luulit.

Anna ajan kulua, sinulla ei ole mitään velvoitetta tunte häntä kohtaan rakkautta tai kunnioitusta tuon jälkeen. Ei hän kovin rakastettavalta mieheltä vaikuta näin ulkopuolisin silmin.

Viimeksi muokattu:
Minusta sinun ei kannata edes kuvitella, että miehesi on unohtanut koko jutun. Kestä se, että nainen on miehellesi tärkeä, mutta miehesi ehkä kykenee (tai sitten ei) pitämään näppinsä erossa hänestä. Tai ole kestämättä, mutta lopeta nyt jo toi veivaaminen! Elä elämääsi ja anna miehesi elää omaansa.

Ei aikuiset ihmiset kovin helposti hyvää parisuhdettaan lähde riskeeraamaan. Jos lähtee, on siinä tunteita mukana ja silloin tunteiden kohde säilyy. Jos ei ihan iäti, mutta kuitenkin kauan.

Yhdyn moniin täällä kirjoittaneisiin: Tiedän todellakin, mistä kirjoitan.

Olen ollut suhteessa naimisissa olevaan mieheen vuosia sitten, kun itse olin vapaa. Mies ei ollut ikinä ennen sitä pettänyt vaimoaan, mutta liittonsa kaatui suhteeseemme. Tapahtui kaikenlaista ja menimme molemmat uudelleen naimisiin tahoillemme. Tämä mies pitää näppinsä irti minusta tahdon voimalla edelleenkin, minä pidän näppini irti tästä miehestä tahdon voimalla, molemmat halutessamme säilyttää nykyiset hyvät ja lapsillemme tärkeät avioliittomme.

Asioita on ihan turhaa kaunistella mielessään ja ihmisistä on turha yrittää tehdä pyhimyksiä. Ihminen on ihminen kaikkine koukeroineen ja syvine tunteineen.

Jos haluaa pyhimyksen puolisokseen, saa odottaa ihmisiän.

Minusta sinun ei kannata edes kuvitella, että miehesi on unohtanut koko jutun. Kestä se, että nainen on miehellesi tärkeä, mutta miehesi ehkä kykenee (tai sitten ei) pitämään näppinsä erossa hänestä..

Tuskin mies on mitään unohtanut, ei hän mikään dementikko ole.
Aivan hyvin asia saattaa olla, kuten hän sanoo: suhde oli iso virhe, jota hän katuu eikä tapahtunut ollut kaikein arvoista. Haluan uskoa siihen, että tuo mitä hän sanoo, on totta. Luonnollisesti tässä vaiheessa luottaminen on vaikeaa.

... mutta lopeta nyt jo toi veivaaminen! Elä elämääsi ja anna miehesi elää omaansa..

Onpas outo kommentti. Mikä veivaaminen? Elän nimenomaan omaa elämääni ja siihen omaan elämään kuuluu perhe, aviomies ja lapset. Lisäksi omat harrastukset, työ, koti, ystävät ym. mitä nyt ihmisen elämään kuuluu.
Ikävä kyllä en voi erotella elämääni niin, että nyt alkaisin jotenkin elämään jotain rinnakkaiselämää, jossa ei muka ole miestä. Jos niin haluaisin, ottaisin avioeron.

Mutta kuten olen aikaisemmin kirjoittanut, meillä on takana monta hyvää vuotta. En halua heittää niitä menemään katsomatta ensin, korjaantuuko tämä.

Viimeksi muokattu:
Minusta tuossa tapauksessa suurempi roisto on mies. Työkaverinsa moraali on myös melko onneton, mutta hän toimi sen mukaan, mitä mies hänelle kertoi. Hän luultavasti kuvitteli, että avioliittomme vetelee viimeisiään ( ei silti oikeuttanut siihen, mitä teki).

Edelleen on puhuttu miehen kanssa asioista. Eilen oli jo parempi päivä ja tämä aamukin parempi, kuin moni viimeaikainen aamu. Mutta vieläkään en pysty luottamaan mieheen, vaan etsin enemmän ja vähemmän tietoisesti merkkejä jostain..

Toisaalta haluaisin niin kovasti uskoa häntä, kun hän sanoo, että mitään suhdetta ei enää ole eikä työkaveri kiinnosta häntä pätkääkään ja koko juttu oli iso virhe. Mutta sitten taas.. onhan hän valehdellut minulle aikaisemminkin päin naamaa. Miksi tilanne nyt olisi toinen?

Niin miehesi todellakin on roisto. Ensin hän petti sinua ja sitten heitti tämän toisenkin naisen tunteettomasti nurkaan kun toinen nainen oli tehnyt tehtävänsä. Aikamoinen kypsymätön ihmisten hyväksikäyttäjä miehesi vaikuttaa olevan. Hän ei piittaa muusta kuin omista tarpeistaan. Sinun ja tuon toisen naisen tunteet ja elämä tulee tallotuksi hänen tarpeidensa tiellä. Kyllä sillä toisellakin naisella on tunteet. Miehesi nyt selittelee kun mikän ei mitään merkinnyt , mutta varmasti hän valoi rakkautta ym. suhteen aikana.

Miehesi on syyllinen, toinen nainen ei voi tietää muuta kuin sen mitä hän naiselle kertoi. Todella törkeää ja vastuutonta käytöstä aikuselta mieheltä pelata jotain peliä myös avioliiton ulkopuolella olevan ihmisen kanssa.

Viimeksi muokattu:
En halua heittää niitä menemään katsomatta ensin, korjaantuuko tämä.

Mikä korjaantuu? Eikö miehesi pidä nyt näppejään irti tuosta toisesta naisesta jo? Minkä muun pitää korjaantua? Miehestäsi henkisesti uskollista et tule saamaan - selvästikään (enkä kyllä oikein usko siihen fyysiseenkään uskollisuuteen). Jos et tyydy tuohon, mitä saat, eroa. Lopeta veivaaminen. Faktat on nyt kenen tahansa luettavissa!

Viimeksi muokattu:
Mikä korjaantuu? Eikö miehesi pidä nyt näppejään irti tuosta toisesta naisesta jo? Minkä muun pitää korjaantua? Miehestäsi henkisesti uskollista et tule saamaan - selvästikään (enkä kyllä oikein usko siihen fyysiseenkään uskollisuuteen). Jos et tyydy tuohon, mitä saat, eroa. Lopeta veivaaminen. Faktat on nyt kenen tahansa luettavissa!

Onko sinua, Wiltsu, petetty joskus pahasti vai mistä moinen katkeruus kumpuaa?

Sen pitäisi korjaantua, että luottamus palautuu ja se, että voi taas olla ylpeä omasta aviopuolisostaan ja omasta parisuhteestaan.

Totta, että merkit eivät ole hyvät. Näistä asioista on keskusteltu nyt paljon. Molemmin puolin olemme tunnistaneet itsessämme asioita, joita pitää pystyä kehittämään.

Miestä ei kukaan väkisin pidä luonani. En kuitenkaan enää yhtään ainutta päivää suostu elämään valheessa. Voin vain uskoa siihen, että mies tarkoittaa mitä sanoo. Jos jonain päivänä käy ilmi, että hän on valehdellut, niin tiedänpähän että luotin tai yritin luottaa väärään ihmiseen.

Viimeksi muokattu:

Aikaa on kulunut vasta kovin vähän. Varaudu siihen, että asia vaivaa sinua vielä ensi vuonnakin ja vielä senkin jälkeen, tosin koko ajan vähemmän, jos niin päätät. Ja neuvo, jota noudattamalla asia unohtuu nopeammin: Kun se tulee mieleen, ala aktiivisesti ajatella jotain muuta, silä niin onnellisesti on asiat, että ihminen ei pysty ajattelemaan kahta asiaa yhtäaikaa, mutta siis todellakin aktiivisesti, mieltä ei saa päästää harhailemaan.

Luottamus palaa ajan kanssa, kunhan mies tekee kaiikkensa sen palauttamiseksi etkä sinä itse aina tiukan paikan tulle ala kaivella menneitä. Äläkä ollenkaan tunne huonoa omaatuntoa vaikka mielessäsi toivottaisit naisen alimpaan hornankattilaan ja kuvittelisit hänet vaikka rumaksi noita-akaksi, hutsuksi tai miksi vaan -se ei nimittäin heilauta ketään pätkääkään, mitä mielessäsi kuvittelet. Jos se oloasi helpottaa, niin siitä vaan! Sitäpaitsi on helpompaa vihata ja inhota ihmistä, jota ei rakasta, eli toista naista miehesi sijaan, jota kuitenkin rakastat.

Samoin unohda kaikki kliseet siitä, että avioliitossa on jotain vikaa, kun toista hakee. Voi pitää teillä paikkansakin, mutta ei aina ei ole niin. Meidän avioliitossamme ei ollut mitään vikaa, kummankaan mielestä, mutta mies eli henkistä kriisi- ja kasvukautta ja hänellä oli tarve todistaa itselleen olevansa haluttu muidenkin silmissä. Hänellä meni lujaa joka tavalla ja hän luuli saavansa kaiken: minut, lapset, kodin, toisen naisen, ihailua sieltä sun täältä... Kiinnijäätyään ei ollut pienintäkään epäilystä, minkä ja kenet hän valitsee ja toinen jäi kuin nalli kalliolle. En nyt jaksa alkaa selittää, mistä sen tiedän, mutta tiedänpähän kyllä.

Unohda myös aktiivisesti joidenkin hokema: "Kerran pettäjä,aina pettäjä". Sekään ei pidä paikkansa. Ikävää, että joidenkin mielestä ihmiset eivät voi oppia virheistään... Minun mielestäni virheitä voi tehdä, mutta samaa virhettä ei pidä toistaa.

Minä en muista koko asiaa muuten kuin luettuani joskus tällaisia viestejä eikä asia todellakaan vaivaa minua enää pätkääkään, aikaa on tosin kulunut jo vuosia. Klisee tai ei, mutta meidän liittomme aloitti uuden kukoistuksen asiasta yli päästyämme. En ollenkaan kiellä, etteikö se olisi vaatinut työtä, itkua ja kyyneliä, mutta se oli sen sen arvoista! Tätä nykyä olemme jo vanhempi aviopari, edelleen onnellisia toistemme kanssa, lapset maailmalle lentäneet ja nautimme toistemme seurasta, meillä on yksinkertaisesti kivaa yhdessä, tunnemme toisemme läpikotaisin ja tykkäämme samanlaisista asioista, yhteisistä harrastuksista jne.

Entä jos olisin heittänyt hanskat tiskiin ja pistänyt kerrasta poikki? Heittänyt romukoppaan kaiken sen hyvän, mitä meillä oli? Olisimme rikkoneet kodin ja perheen lapsiltamme? Missä olisin nyt ja kenen kanssa? Ainakin äärimmäisen vaikea uskoa, että olisin onnellisempi, sillä tämän tyytyväisempää ja onnellisempaa ihmistä saa hakea, minulla on kaikki hyvin. Siltä vaikuttaa myös mieheni.

Tsemppiä ap! Aina on toivoa ja tulevaisuuteen kannattaa uskoa! Ja kuten joku kirjoitti, jää sinulle aina se vaihtoehto, että lähdet, mutta sen voi tehdä myöheminkin, hätiköityjä päätöksiä ei koskaan kannata tehdä.

Viimeksi muokattu:
Niin miehesi todellakin on roisto. Ensin hän petti sinua ja sitten heitti tämän toisenkin naisen tunteettomasti nurkaan kun toinen nainen oli tehnyt tehtävänsä. Aikamoinen kypsymätön ihmisten hyväksikäyttäjä miehesi vaikuttaa olevan. Hän ei piittaa muusta kuin omista tarpeistaan. Sinun ja tuon toisen naisen tunteet ja elämä tulee tallotuksi hänen tarpeidensa tiellä. Kyllä sillä toisellakin naisella on tunteet. Miehesi nyt selittelee kun mikän ei mitään merkinnyt , mutta varmasti hän valoi rakkautta ym. suhteen aikana.

Miehesi on syyllinen, toinen nainen ei voi tietää muuta kuin sen mitä hän naiselle kertoi. Todella törkeää ja vastuutonta käytöstä aikuselta mieheltä pelata jotain peliä myös avioliiton ulkopuolella olevan ihmisen kanssa.

Olen samaa mieltä.
Törkeää valehdella sekä omalle puolisolleen, että tälle toiselle naiselle. Ikävä kyllä en tunne minkäänlaista sympatiaa tätä toista naista kohtaan. Hänen tarvitsee olla harvinaisen tyhmä, kun lähtee mukaan naimisissa olevan miehen juttuihin. Eikö se nyt ole klassisin tarina, että kotona vaimo ei ymmärrä ja seksiäkään ei ole. Ei kai tuota enää nykypäivänä kukaan tosissaan usko?

Minun puolestani nainen saa kokea tulleensa vaikka kuinka pahasti tallotuksi. Ei haittaa, vaikka hän itkisi illat pitkät itsensä uneen. Hän tiesi, että mies on naimisissa.

Minun tehtäväni on nyt tietää ja selvittää itselleni, mitä haluan. Onko mies todellakin niin mustavalkoisesti täysi roisto, mitä voisi päätellä? Pystynkö enää koskaan milloinkaan olemaan rento ja luottavainen parisuhteessani ja pystynkö enää koskaan olemaan siitä ja miehestäni ylpeä, kuten olen aikaisemmin ollut?

Viimeksi muokattu: