M
mirku
Vieras
apua.. en ihan tiennyt mihin tän laittais, joten toivottavasti täältä löytyis asianmukaista apua. eli siis, oon parisuhteessa, seurustellut vuoden ja käytän e-pillereitä, kumiakin usein käytetään. nyt kuitenkin vaivaa, la-su välisenä yönä sitten innostuttiin niin että kumi unohtui (tauteja siis kummallakaan ei ole) ja nyt pelkään mahdollista raskautta vaikka pillerit on. olen kaksi viikkoa syönyt ja viikon päästä pitäisi tauko pitää. nyt kuitenkin mietityttää kun muutaman kerran on ollut kahden liuskan aikana ollut maha sekaisin, ei siis mitään kunnon ripulia vaan sellaista vähän normista poikkeavaa, ei toki ihan heti kun olen pillerin aamulla ottanut vaan ennemminkin sitten päivällä.. kauhee ahdistus ja ajattelin jo mennä hakemaan jälkiehkäisypilleriä apteekista tai neuvoa kouluterveydenhoitajalta. aamulla olisi kulunut siis n. 28 tuntia yhdynnästä. onko siihensytä, voisinko luottaa pillereihin vai pitäisikö jälkiehkäisy hakea ? pelkään saarnaa, kun ikää on 17..
toinen asia mikä askarruttaa, ovatko taukoviikon vuoto "oikeat menkat"eli jos ne tulee ja on normaalit, en ole raskaana? pelkään kauheesti mennä johonkin terkkarille jne..
eli asiallisia vastauksia mahd. nopeasti, mitään moraalisaarnoja en nyt kaipaa... kiitos !
toinen asia mikä askarruttaa, ovatko taukoviikon vuoto "oikeat menkat"eli jos ne tulee ja on normaalit, en ole raskaana? pelkään kauheesti mennä johonkin terkkarille jne..
eli asiallisia vastauksia mahd. nopeasti, mitään moraalisaarnoja en nyt kaipaa... kiitos !