K
korpimarja
Vieras
Mitä olette mieltä siitä, että miesystäväni "seurustelee" sukulaisnaisen kanssa? Ollaan oltu yhdessä noin puoli vuotta, mutta ei asuta yhdessä. Mukavaa yhdessäoloa, ruuanlaittoa, marjaretkiä, minun- ja hänen luonaan... Sukulaisten (hänen) luona käyntejä milloin kenenkin synttäreillä. Erään kerran sanoi olevansa sukulaistytön kanssa ajelemassa viemässä kynttilää haudalle. Ajattelin tytön olevan pieni tyttö, hänen hellän äänensävynsä takia, kun hän sanoi tämän. No, joku aika sitten oltiin tämän naisen (35v) luona käymässä. Ilmeisesti asuu yksin, en kysynyt. He juttelivat kahdestaan kaikesta (tuntui olo hiemen ulkopuoliselta). Viime viikonloppuna ei tavattu, mutta hän soitti ja kertoi olleensa tämän naisen kanssa hänen (miesystäväni) luonaan viikonloppuna. Olivat katselleet elokuvia ja kuunnelleet musiikkia. No, totesin siihen vain, että ai teillä taitaa olla aika läheiset välit. Mies ei ollut aikaisemmin maininnut tällaisesta. Sanoi vain että "ai läheiset?! No, meillä vain synkkaa niin hyvin yhteen". Minua rupesi asia vaivaamaan ja lähetin viestin, että en tiennyt tällaisesta mitään ja miksei hän minun kanssani katsele elokuvia tai kuuntele musiikkia? ...tai ajele ympäriinsä. Muistutin, että hänellä on tyttöystäväkin, jonka kanssa voisi viettää viikonloppuja! Hän vastasi, että "asiatonta testiä ja en minäkään sulta ystäviä karehdi". Se elokuvien katseluhuone on makuuhuone, jossa ei ole tuoleja. En tiedä onko epänormaalia olla mustasukkainen, mutta tuntuu että tämä sukulaisnainen on läheisempi miesystävälleni, kuin minä.