Minkälainen mies toimii näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vain

Vieras
Lyhyesti vähän;
- Ollaan vuosi oltu yhdessä
- Minä 19 v, mies 23v.

Minä olen aina ollut todella seksuaalinen miestä kohtaan. Edelleen haluan häntä päivittäin mutta hän ei ihan niin usein. Kyllä saan silti hänet syttymään eikä ole montaa kertaa ollut silleen että olisin jäänyt ilman.

Mut eräs asia mua häiritsee, en olis uskonut että näin pieni asia voi häiritä.
Olen ollut monen miehen kanssa, enemmän kuin ikäiseni. Sanotaan nyt 20-30 miestä. Olen nähnyt jos joskinmoista ja olen oikeastaan tottunut siihen että pilluani kehutaan. En ole kommenteista välittänyt niinkään, mutta kuitenkin.

Nyt alkaa vähän kaipaamaan niitä. Nimittäin mies ei ole KOSKAAN kehunut mun pillua MITENKÄÄN? Hänellä itellään on iso muna niin luulis et tuntuu entistä paremmalle. Mua on pienimunainen poikaystäväkin pannu ja aina valitteli ku tuntu niin hyvältä.

Myös miehellä on ärsyttävä tapa puhua mun ANAALISTA. Kuinka tiukka se on jne että sitä on kiva panna. No, en oo suostunu ku kaks kertaa koska tosiaan muna on iso.. Toinen erittäin ärsyttävä tapa, joka eilen tapahtu myös;

Olin kiimanen niin aloin suuteleen miestä ja yritin saada häntä syttymään.Pyysin häntä sormettamaan, no, hän teki niin mutta hän ei oikein innostunut. No sitten hän pyysi saisiko hän nuolla, ok, ajattelin että hän kiihottuu siitä niinkuin yleensä... Noohh. kävin jo kuumana ja lakanakin oli kostunut..

Menin ottaan suihin häneltä sitten .Se on meidän lämmittelyleikki hänelle.. noh... oon kyllästynyt siihen että mä aina keskeytän ja lopetan sen suikkarin ja menen päälle /sanon miehelle että rakastellaan. jotenka en sit sanonu mitään ku mies voihki niin lujaa.. Sittenpä hän laukes suuhun.... Mietin että varmasti hän ois mua pyytänyt sitten menemään kontillee /muuta sellasta.. mut ei :/ Mulle tuli niin paha mieli että oli pakko lähteä lenkille enkä siltikkään saanut unta.....

Sanon hänelle usein kuinka ihana elin hänellä on jne.. onhan se totta.. mutta oon alkanut miettimään jopa eroa tämän takia. tunnen oloni tämän kautta huonoksi, vanhaksi, epähaluttavaksi .. itsetuntoni on laskenut 8:sta ''Kakkoseen''...... :( Haluttais välillä mennä vieraaseen sänkyyn kuullakseen kehuja ... ja sekin tuntuu pahalta ajatukselta..,

Mitä mun pitäis tehdä? Ehkäpä mies ei vaan tykkää ???? ei halua valehdella? hän on rehellinen ihminen yleensä.. mietin eilen että mitä jos kyse on sitten siitä että hänellä ei ole mielipiteitä tai sitten on, mutta ne ovat huonoja??? :(

Olettaisin ettei miehen ole luontevaa puhua hellinsanoin.
Siksi se pimpin kehuminen unohtuu, vaikka se hyvältä tuntuisikin.

Kysykääpä seksin jälkeen häneltä miltä pimppi tuntui.
Ehkä silloin saatte siihen vastauksen.

Siemensyöksyyn miehellä menee halut joksikinaikaa, ja siihen joudutte tottumaan.
Jonkinajan kuluttua voitte houkutella uusiin koitoksiin.
Käsityöt ainakin voi tulla kysymykseen.

Neuvotelkaa yhdessä miten voisitte toimia molempia tyydyttävällä tavalla.
Esimerkiksi, käsin suulla ensin naiselle orgasmi.
Senjälkeen yhdyntä jossa mies laukeaa mitäilmeisemmin ensin.
Näin toimien ette jää vaille orgasmia itse.

Olettaisin ettei miehen ole luontevaa puhua hellinsanoin.
Siksi se pimpin kehuminen unohtuu, vaikka se hyvältä tuntuisikin.

Kysykääpä seksin jälkeen häneltä miltä pimppi tuntui.
Ehkä silloin saatte siihen vastauksen.

Siemensyöksyyn miehellä menee halut joksikinaikaa, ja siihen joudutte tottumaan.
Jonkinajan kuluttua voitte houkutella uusiin koitoksiin.
Käsityöt ainakin voi tulla kysymykseen.

Neuvotelkaa yhdessä miten voisitte toimia molempia tyydyttävällä tavalla.
Esimerkiksi, käsin suulla ensin naiselle orgasmi.
Senjälkeen yhdyntä jossa mies laukeaa mitäilmeisemmin ensin.
Näin toimien ette jää vaille orgasmia itse.

Siemensyöksyyn halut? Aina hänelle suihinotto kelpaa..
Ja siis en voi saada orgasmia ainakaan vielä. vasta opettelin itekseni saamaan.. tuskin onnistuu edes tämän miehen kanssa :--) oon tarkka henkisestä hyvinvoinnista

Viimeksi muokattu:
Kyllä suurimmallaosalla miehistä on tasaantumisvaihe siemensyöksyn jälkeen.

Kelpaako suihinotto heti siemensyöksyn jälkeen?

Eikä tuo lyhytaikainen haluttomuus tarkoita ettei hän arvortaisi tai ei kiihottuisi vaimostaan.

Kysykää vaikka häneltä itseltään, ja uskokaa mitä hän sanoo.

Tuo orgasmi kannattaa opetella yhdessä ensin käsin ja suulla.
Näin pystytte parhaiten ruokkimaan sitä henkistä yhteenkuuluvuutta.

Ja voihan sen orgasmin saada omin seksikkäin ajatuksin, kuten yhteisillä ajatuksilla, jonka saavuttaa puhumalla.

Kyllä suurimmallaosalla miehistä on tasaantumisvaihe siemensyöksyn jälkeen.

Kelpaako suihinotto heti siemensyöksyn jälkeen?

Eikä tuo lyhytaikainen haluttomuus tarkoita ettei hän arvortaisi tai ei kiihottuisi vaimostaan.

Kysykää vaikka häneltä itseltään, ja uskokaa mitä hän sanoo.

Tuo orgasmi kannattaa opetella yhdessä ensin käsin ja suulla.
Näin pystytte parhaiten ruokkimaan sitä henkistä yhteenkuuluvuutta.

Ja voihan sen orgasmin saada omin seksikkäin ajatuksin, kuten yhteisillä ajatuksilla, jonka saavuttaa puhumalla.

''VAIMOLTAAN''?? Tyttöystävältään,korjaan! :)

Siis suihinotto ennen yhdyntää jolloin varsinainen yhdyntä ei onnistu pariin tuntiin. jolloin se siirtyy päivällä..useinmiten.

Viimeksi muokattu:
Mikä toi ällöttävä mies on ketään neuvomaan, kun itse on seksiasioissa pihalla kuin lumiukko, ei oo antanut eikä saanut suuseksiä... ja kiihottuu lasten sylissä pidosta.

Kukaanhan ei ole seppäsyntyessään.

Teillä on opetteluvaihe meneillään.
Eli haette yhteisiä pelisääntöjä.

Mitä vikaa siinä on, jos mies tekee teille orgasmin käsillään tai sullaan?
Käsittääkseni olette silloin tyydytetty vähintään jollakin tasolla.
Se on sitten miehen asia haluaako hän itselleen tyydytyksen, tai ei.
Ja päättää halutessa millälailla.

Tuota kuviota voi vähitellen muoka niin, että saatte kumpikin tyydytyksen yhdynnässä.

Sehän on vaan rikkaus, kun orgasmi ei tule aina helposti.
Vähitellen yhdessä opiskellen löydätte sen oikean tien.

Ymmärsin tteidän olevan miestä innokkaampi seksiin.
Nythän teillä on mielenkiintoinen tehtävä, milläkeinoin houkutatte miehen seksiin mukaan.
Ja se halukkuus varmasti löytyy houkuttelemalla.

Jos ette muuta puheenaihetta keksi, niin kyselkää häneltä miltä hänestä tuntuu, kun te houkuttelette häntä seksiin.
Haluaako hän katsella alastomuutta.
Miltä peniksessä tai yleensä kehossa tuntuu, kun paisuminen tapahtuu.
Oleteko huomannut miten se sykkii, kun se on kehoanne vasten.
Ja miten hänen kehonsa kokonaan jäykistyy.
Puhukaa kaikista huomioista ja tuntemuksista, sekä toiveista.
Ja olkaa hiljaa, kun siltä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain;11451922:
Nimittäin mies ei ole KOSKAAN kehunut mun pillua MITENKÄÄN?

Eiväthän kaikki välttämättä tykkää kehuskella sukuelimiä. En minäkään tykkää puhua/kuunnella kuinka mahtava kalu/pillu miehellä/minulla on. Asiallisesti voidaan puhua, mutta jos kehuskelemaan ruvetaan niin mieluummin kuulen kehuja näteistä silmistä ja hienosta luonteesta. Eikä se meinaa sitä etten olisi tyytyväinen mieheen tai itseeni.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain;11451922:
tunnen oloni tämän kautta huonoksi, vanhaksi, epähaluttavaksi .. itsetuntoni on laskenut 8:sta ''Kakkoseen''...... :( Haluttais välillä mennä vieraaseen sänkyyn kuullakseen kehuja ... ja sekin tuntuu pahalta ajatukselta..

Minusta tuntuu, että ihmiset menettävät itsetuntonsa vähän turhan helposti. Miksi kukaan ei tunnu kykenevän itse arvostamaan itseään vaan siihen tarvitaan aina jonkun miehen/naisen vahvistus? Jos petikaveri ei jatkuvasti halua ja ylistä sinua, et ole minkään arvoinen, niinkö? Ihan sama mitä mieltä itse olet itsestäsi, koska ainoastaan toisen asenne ratkaisee, vai?

Kukaanhan ei ole seppäsyntyessään.

Teillä on opetteluvaihe meneillään.
Eli haette yhteisiä pelisääntöjä.

Mitä vikaa siinä on, jos mies tekee teille orgasmin käsillään tai sullaan?
Käsittääkseni olette silloin tyydytetty vähintään jollakin tasolla.
Se on sitten miehen asia haluaako hän itselleen tyydytyksen, tai ei.
Ja päättää halutessa millälailla.

Tuota kuviota voi vähitellen muoka niin, että saatte kumpikin tyydytyksen yhdynnässä.

Sehän on vaan rikkaus, kun orgasmi ei tule aina helposti.
Vähitellen yhdessä opiskellen löydätte sen oikean tien.

Ymmärsin tteidän olevan miestä innokkaampi seksiin.
Nythän teillä on mielenkiintoinen tehtävä, milläkeinoin houkutatte miehen seksiin mukaan.
Ja se halukkuus varmasti löytyy houkuttelemalla.

Jos ette muuta puheenaihetta keksi, niin kyselkää häneltä miltä hänestä tuntuu, kun te houkuttelette häntä seksiin.
Haluaako hän katsella alastomuutta.
Miltä peniksessä tai yleensä kehossa tuntuu, kun paisuminen tapahtuu.
Oleteko huomannut miten se sykkii, kun se on kehoanne vasten.
Ja miten hänen kehonsa kokonaan jäykistyy.
Puhukaa kaikista huomioista ja tuntemuksista, sekä toiveista.
Ja olkaa hiljaa, kun siltä tuntuu.

''Mitä vikaa siinä on, jos mies tekee teille orgasmin käsillään tai sullaan?'''
Mitä ihmettä? Mies on yrittänyt antaa minulle orgasmin vaikka miten, mutta se ei tule. On kyllä ollut vieressä ku oon tyydyttäny itteäni välineen kans ja lauennu.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö1922;11452226:
''Mitä vikaa siinä on, jos mies tekee teille orgasmin käsillään tai sullaan?'''
Mitä ihmettä? Mies on yrittänyt antaa minulle orgasmin vaikka miten, mutta se ei tule. On kyllä ollut vieressä ku oon tyydyttäny itteäni välineen kans ja lauennu.
Kai se on sitten vastattava tähänkin, kun kukaan muu ei tee sitä puolestani.
Ja ainoastaan vastaan siksi, kun kysyjät yleensä odottavat jotakin vastausta.

En kylläkään varmuudella tiedä miksi orgasmi ei tule, mutta oletan ettette pysty rentoutumaan riittävästi.
Itsehän osaa sen oikean tavan ja paikan löytää itsestä helposti, koska itse on tuntijana.
Toiselle pitää kädestäpitäen opettaa.

Ja nyt toivon muitakin mielipiteitä.