Teemu Torssosta ei enää epäillä murhayrityksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Syyttäjä ei syytä Teemu Torssosta perussuomalaisten Keski-Suomen vaalipäällikön Pekka Katajan heinäkuisesta murhayrityksestä.

Tuoreen tiedotteen mukaan Torssosesta on laadittu syyttämättäjättämispäätös. Torssosen syyllisyydestä ei ole näyttöä."

Niin se "vastuullinen media" yritti liata syyttömän miehen maineen. Anteeksipyyntö lienee paikallaan?

• Tykkää
Reactions: Elena777
"Syyttäjä ei syytä Teemu Torssosta perussuomalaisten Keski-Suomen vaalipäällikön Pekka Katajan heinäkuisesta murhayrityksestä.

Tuoreen tiedotteen mukaan Torssosesta on laadittu syyttämättäjättämispäätös. Torssosen syyllisyydestä ei ole näyttöä."

Niin se "vastuullinen media" yritti liata syyttömän miehen maineen. Anteeksipyyntö lienee paikallaan?

Miten se media nyt on syyllinen?

Kuka on sitten syytteessä?

• Tykkää
  • Tykkää
Palstasuvakki se jo ehti tuomita Torssosen syylliseksi. No, sattuuhan sitä ettei se vähäinen järki pysynyt perässä kun isolla tunteella alkoi tuomitsemaan syytöntä miestä.

Yrittivät ja taisivat siinä onnistuakin aika hyvin, ainakin sen mukaan miten Torssosesta kirjoiteltiin netissä.
Mun mielestä rahallinen korvaus olis paikallaan, anteeksipyynnön kera.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Epäiletkö jälleen ulkomaan vahvistusta?
Olihan Kataja itse heitä alussa syyttämässä itse, sitten sanoi ettei ollut varma ja lopulta oli ihan varma, että tekijät olivat kantasuomalaisia.
Sinänsä en ihmettele Katajan sekoilua tuossa, koska sai päähänsä monta tälliä vasaralla(?), mutta koko tuo juttu on ihan ihmeellinen ettei tuosta oikein saa selvää mistä siinä on loppupeleissä ollut kyse.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Yrittivät ja taisivat siinä onnistuakin aika hyvin, ainakin sen mukaan miten Torssosesta kirjoiteltiin netissä.
Mun mielestä rahallinen korvaus olis paikallaan, anteeksipyynnön kera.

Ai kun välittää sen tiedon, jonka on poliisilta saanut?

Mites, korvaatko sinä, kun olet Lissun kanssa levittänyt viikkotolkulla valeuutisia Trumpiin liittyen? Mä ja me muut nimittäin pahoitettiin niin kovasti mieli, että kyllä muutama tonni olis paikallaan.

eli Teemu Torssonen on ihan kunniallinen peruspersu!
Ei ole persu. Sai puolueesta kenkää. Poliisi kutsuu äärioikeistolaiseksi, mutta mies itse kiistää. Tästä päättelen, että se poliisin äärioikeistolaisuus on varmaan kansallissosialismia tai jotain siihen viittaavaa. Aidot natsit eivät hyväksy oikeistolaisleimaa niskoilleen. Joka tapauksessa poliittisesti ei ole perussuomalainen, vaikka siinä puolueessa ennen erottamistaan toimikin.

Yhteistyössä