Teemu Torssosta ei enää epäillä murhayrityksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin
ei osata lukea edes riveiltä vaikka kuvitellaan et rivienväleistä luku onnistuu.

juu, en jää odottamaan linkkiä kun ei sitä peppukipuilultaan taida taasKAAN e ehtiä laittaa.
SIis sullehan laitettiin jo vinopino linkkejä? Oot sä jotenkin valikoiva (rasisti?), kun muiden linkit ei sulle kelpaa?
Eli tulkitsen asian niin, että sä et multa linkkejä tahdo vaan haluat riitaa haastaa? Mahtaa tulla tylsää, kun ehämmä sun riitaas lähde tämän enempää mukaan.

Ikävää, että sä et osaa lukea medialähteitä rivienvälistä...toisaalta taas tuo selittää miksi sä uskot kaiken mitä ne esim. Trumpista kirjoittaa.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
SIis sullehan laitettiin jo vinopino linkkejä? Oot sä jotenkin valikoiva (rasisti?), kun muiden linkit ei sulle kelpaa?
Eli tulkitsen asian niin, että sä et multa linkkejä tahdo vaan haluat riitaa haastaa? Mahtaa tulla tylsää, kun ehämmä sun riitaas lähde tämän enempää mukaan.

Ikävää, että sä et osaa lukea medialähteitä rivienvälistä...toisaalta taas tuo selittää miksi sä uskot kaiken mitä ne esim. Trumpista kirjoittaa.

Tunteisiin? Mä kysyin sulta mikä teksti sun mielestä on semmoinen mistä puhuit. Miten joku muu voi sen mulle kertoa? Etkö sä edes ymmärrä mikä on sun mielipide?

Tässä siis todiste ettei media vääristele juttuja, E siis puhui paskaa.

Etkö sä edes ymmärrä mikä on sun mielipide?
Tottakai mä ymmärrän?
Mielestäni kirjoitukset, kolumnit jne mitä näitä nyt on, missä käytetään yksittäisiä sanoja ja takerrutaan asioihin, millä ei ole mitään tekemistä loppupeleissä itse asioiden kanssa, ovat näitä mistä puhuin.
Ei tästä kovin kauan ole, kun oli ihan yleistä lukea esim. YLEn sivuilta vaikkapa perussuomalaisista juttuja, missä huomasi selvästi toimittajien puoluetta kohtaan olemassa olevan vastenmielisyyden. Käytettiin paljon sanoja ''natsit'' ''rasistit'' ''persut'' ''äärioikeisto'' asiayhteyksissä missä puhuttiin ihan muista ongelmista ja saatiin ihmiset näkemään perussuomalaiset ihan jonakin muuna kuin asia puolueena...
Joo tiedän jo ettei tää vastaus sulle kelpaa, mutta yritin ainakin kertoa...

Viimeksi muokattu:
Syyttämättäjättämispäätöstä ei kannata pitää minään taivaallisena totuutena. Se on yhden ihmisen henkilökohtainen tulkinta. Se, että esitutkinta aloitettiin ja epäiltyä pidettiin syyskuusta asti vangittuna osoittaa, että tulkinnanvaraa oli.

Tässä siis todiste ettei media vääristele juttuja, E siis puhui paskaa.

Niin ja jännä juttu, ettei puhu perussuomalaisen edustajan puolesta, ja miltei puolustaa tuota ex-persua. Tosi tosi jännä juttu.

Käytettiin paljon sanoja ''natsit'' ''rasistit'' ''persut'' ''äärioikeisto'' asiayhteyksissä missä puhuttiin ihan muista ongelmista ja saatiin ihmiset näkemään perussuomalaiset ihan jonakin muuna kuin asia puolueena...
Joo tiedän jo ettei tää vastaus sulle kelpaa, mutta yritin ainakin kertoa...

Yhdyssana, kulta pieni..

Juu onhan persuilla asiaa, mutta varsin äärioikealle kallellaan.

Ei nyt ihan puhtoinen pulmunen se Torssonen kuitenkaan..

"Teon motiivin epäillään liittyvän uhrin poliittiseen toimintaan. Tutkintavankeudessakin olleen Torssosen hallusta takavarikoitiin käsinkirjoitettuja suunnitelmia. Niiden mukaan hän hahmotteli liittoumaa, jonka toimintamuotoja olisivat muun ohella rikollisjärjestö ja sissiarmeija"

Tässä keskustelussa on kyl maailman kummallisin asetelma, kun persut puolustaa persua vastaan hyökännyttä äärioikeistolaista ja suvakit uhriksi joutunutta persua. :unsure:

Tässä keskustelussa on kyl maailman kummallisin asetelma, kun persut puolustaa persua vastaan hyökännyttä äärioikeistolaista ja suvakit uhriksi joutunutta persua.

Eikö vain, samaa ajattelin.

Mua ärsyttää lievästi sanottuna suurin osa persujen tavasta ajaa asioita ja olen hyvin eri mieltä monista heidän teemoistaan, mutta en hyväksy väkivaltaa missään muodossa, saati sitä, että poliitikot joutuvat pelkäämään henkensä puolesta, koska tekevät sellaista politiikkaa kuin kokevat tärkeäksi.

Tällaista on maailmalla kyllä ja meillä Suomessakin on ollut joskus kauan sitten, en halua sellaista enää.

Niin ja jännä juttu, ettei puhu perussuomalaisen edustajan puolesta, ja miltei puolustaa tuota ex-persua. Tosi tosi jännä juttu.
Kuten jo sanoin johdattelusta aiemmin...
Yhdyssana, kulta pieni..

Juu onhan persuilla asiaa, mutta varsin äärioikealle kallellaan.
Eikä ollut, koska halusin painottaa sitä asia sanaa...kulta pieni.
Perussuomalaiset ovat enemmän siinä jossain keskellä, mutta ymmärrän näkemyksesi...sun mielestä kaikki jotka ovat sun mielipiteiden ulkopuolella, ovat äärioikealla. (miltä muuten tuntuu, kun joku toinen kertoo sulle miten sinä asiat näät?).
No voi että, olitko jopa ihastunut tuohon heppuun, joko kudoit sille sukat?

Johdattelevia juu.. sä olet kyllä aika hassu ja aika vedätettävissä.
Mistä päättelet mun ihastuneen Torssoseen tai ylipäätänsä keneenkään?

• Tykkää
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä