Teemu Torssosta ei enää epäillä murhayrityksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai kun välittää sen tiedon, jonka on poliisilta saanut?
Ei, vaan siitä miten ne kirjoitukset on kirjoitettu siihen tyyliin, että tuomio olisi jo melkolailla varma.
Ja siitä miten ne on saaneet ihmiset ajattelemaan Torssosen syyllisyyden olevan 100%n varmuudella jo totta.
Mites, korvaatko sinä, kun olet Lissun kanssa levittänyt viikkotolkulla valeuutisia Trumpiin liittyen? Mä ja me muut nimittäin pahoitettiin niin kovasti mieli, että kyllä muutama tonni olis paikallaan.
En tiennytkään, että me ollaan lispen kanssa median lähettiläitä?
Muutama tonni? No kylläpä sut saa halavalla summalla onnelliseksi.

Ei, vaan siitä miten ne kirjoitukset on kirjoitettu siihen tyyliin, että tuomio olisi jo melkolailla varma.
Ja siitä miten ne on saaneet ihmiset ajattelemaan Torssosen syyllisyyden olevan 100%n varmuudella jo totta.

No voi ei, pahoititko mielesi? :(

Mistäs sä sitä paitsi tiedät, mitä "ihmiset ajattelivat" - ehkä olivatkin yhtä fiksuja kuin sinä yleensä eli "syytön kunnes toisin todistetaan" :D

Juu ette te median lähettiläitä olleet, mutta valejuutuubisia levititte minkä kerkesitte :) No et sinä ehkä niin paljon mutta kovasti peesailit. Ei siinä mitään, ihminen on erehtyväinen.

Älä huoli, voit pitää rahasi ;)

Missä ne on kirjoittaneet, että olisi melkolailla varma?
Mä en ole aktiivisesti tapausta seurannut, mut mitä nyt googgeloin, niin ei siel mun mielestä sellaista ollut.. Is, is, hs, +pari pikkulehteä..

No voi ei, pahoititko mielesi?
En, mistä moinen ajatus, onko pahakin olla vai mikä mieltä painaa kun et osaa olla asiallisempi?

Mistäs sä sitä paitsi tiedät, mitä "ihmiset ajattelivat" - ehkä olivatkin yhtä fiksuja kuin sinä yleensä eli "syytön kunnes toisin todistetaan"
Aika hyvän käsityksen saa siitä miten ihminen kirjoittaa ''selvästi syyllinen'' tai ''uskon että on syytön ja lehdet ovat väärässä''.
Juu ette te median lähettiläitä olleet, mutta valejuutuubisia levititte minkä kerkesitte No et sinä ehkä niin paljon mutta kovasti peesailit. Ei siinä mitään, ihminen on erehtyväinen.
No nii, eli miksi väitit mun laittaneen tänne jonnekin valejuutuupiin ja mikä se sellanen ees on?
Laitoin linkkejä kyllä yleensä IS sivulle....
Jotain sekin kertoo ihmisestä, että jaksaa seurailla kuka tykkäilee kenenkin viesteistä.

Älä huoli, voit pitää rahasi
Kiitos!

Missä ne on kirjoittaneet, että olisi melkolailla varma?
Mä en ole aktiivisesti tapausta seurannut, mut mitä nyt googgeloin, niin ei siel mun mielestä sellaista ollut.. Is, is, hs, +pari pikkulehteä..
Ei lehdet noin kirjoittaneet, mutta ne sanat mitä juttuihin valittiin olivat johdattelevia.

Joku esimerkki tästä väitteestä olis kiva

Mäkin noita oon lukenut, mutta en vielä pääse kärryille, että mikä siellä on sitten johdattelevaa.

Aloin miettiä, että onko meillä vain eri tapa tulkita asioita? Epäilty on ihan vaan epäilty, ei sen enempää. Ja tosta sormenjäljestäkin kirjoitettiin, että
"Poliisi pitää Torssosta todennäköisin syin epäiltynä murhan yrityksestä, mutta Torssosen sormenjäljen löytyminen rikospaikalta ei vielä suoraan tarkoita sitä, että hän olisi syyllinen tekoon."

Mäkin noita oon lukenut, mutta en vielä pääse kärryille, että mikä siellä on sitten johdattelevaa.

Aloin miettiä, että onko meillä vain eri tapa tulkita asioita? Epäilty on ihan vaan epäilty, ei sen enempää. Ja tosta sormenjäljestäkin kirjoitettiin, että
"Poliisi pitää Torssosta todennäköisin syin epäiltynä murhan yrityksestä, mutta Torssosen sormenjäljen löytyminen rikospaikalta ei vielä suoraan tarkoita sitä, että hän olisi syyllinen tekoon."
En ota kantaa tulkintoihin vaan laitoin kaikki linkit kerralla, ettei koko ketju mene jankuttamiseksi ja linkki vaatimiseksi yhdeltä ihmiseltä.

Itseäni ärsytti aikoinaan tämä kirjoitus, koska perussuomalaiset ovat potkineet joukostaan kaikki ääriainekset. Silti edelleen yritetään vihjailla, että perussuomalaiset olisivat äärioikeistolaispuolue tai natseja suosiva porukka. Sitten se tyyli miten esimerkiksi yle kirjoittaa perussuomalaisista ''persuina'' ja IL on syyllistynyt samaan.

Meni vaan pieleen kun ainoa mikä haluttiin lukea oli sen yhden ihmisen laittama linkki.

( et siis todistetusti osaa lukea rivien välistä )
Eli sulle ei kelpaa muiden antamat linkit vain mun kelpaa, vaikka ne olis samoista lähteistä sulle ongittu?
Sitten itketään kun laitan linkin, että laitan niitä tänne valejuutuupista?? Eti kuule ite linkkisi:mad:

• Tykkää
Reactions: Palstapesu

Itseäni ärsytti aikoinaan tämä kirjoitus, koska perussuomalaiset ovat potkineet joukostaan kaikki ääriainekset. Silti edelleen yritetään vihjailla, että perussuomalaiset olisivat äärioikeistolaispuolue tai natseja suosiva porukka. Sitten se tyyli miten esimerkiksi yle kirjoittaa perussuomalaisista ''persuina'' ja IL on syyllistynyt samaan.
Joissakin paikoissa on, joissakin ei, on sun mielestä yhtäkuinmerkki siihen, että ne on äärioikeistolaisia?

Nyt kai näkee, kuinka paljon niitä on ollut siellä riveissä, mitä onkin spekuloitu, jos kaikki pomppaa sinimustiin-silmiin.

Ei lehdet noin kirjoittaneet, mutta ne sanat mitä juttuihin valittiin olivat johdattelevia.
Joku esimerkki tästä väitteestä olis kiva

Meni vaan pieleen kun ainoa mikä haluttiin lukea oli sen yhden ihmisen laittama linkki.

( et siis todistetusti osaa lukea rivien välistä )
Olisit heti sanonut, en olisi turhaan etsinyt.

Niin
ei osata lukea edes riveiltä vaikka kuvitellaan et rivienväleistä luku onnistuu.

juu, en jää odottamaan linkkiä kun ei sitä peppukipuilultaan taida taasKAAN e ehtiä laittaa.

Yhteistyössä