Raaka, ehdoton, julma älykkyystestiketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kolmas TESTI!!!!!!

Täydennä lause kaikkein julmimmalla tavalla, jonka keksit (ja joka pääsee läpi suodattimista):

Sinä hetkenä minä rakastin ja ihastelin häntä niin paljon, että minun teki mieli ......

@Algoma ...Riisua hänen maskinsa vex ja jättää ”käyntikorttini” espoolaiseen hissiin.

Vierailija ...pöyristyä

@diogenes 57 ...Kääntää hänelle selkäni poistua sanaakaan sanomatta ja halia ja pussailla häntä

@Elena777 ...Kiljaista

@m.e.k. ...Kuristaa hänet

Vierailija ...kirjoittaa kaksplussalle pari valittua sanaa

VierailijaÅ ...iskeä tulikuumat sukkapuikot hänen silmiinsä

Huijasin sinua julmasti ja nolasin sinut totaalisesti!!!
Luulit, että vastasit kysymykseen, mutta mäpä vaihdoin sen! Hähää!

Tässä testissä tarkoitus on tietenkin testata ihmisen sietokykyä huijaukselle tulemiseen
ja kykyä nauraa itselle. Älykkäiden ihmisten sanotaan sietävän hyvin tai pääsevän yli
negatiivisista tunteista nopeampaa tullessaan huijatuiksi ja heillä on kykyä nauraa itselleen.
Eli tunteiden käsittely on vahvaa.
Tämä on tietenkin aika kevyt huijaus, mutta itselleen voi jakaa pisteitä sen mukaan, kuinka tietää/
uskoo reagoivansa pahimpiin mahdollisiin skenaarioihin.

Ehkä tästä tulee se taiteissa käytetty kuva siitä vanhasta, viisaasta ihmisestä. Sellaiset istuu jossain tuolilla.. takkatulen ääressä.. piippua poltellen ja hieman kaukaisuuteen katsellen. Viisaat ihmiset on tasapaksuja ja tylsänkin oloisia?Ne ei välttämättä sovi ollenkaan action kohtauksiin, juuri, kun musiikki on nousemassa kliimaksiin, viholliset hyökkäävät nopeutettuna kohti skeneä.. ja viisas ihminen pysäyttää koko homman, kommentoi jotain, että "heeetkinen nyt..."
Näistä mä tykkään, tällasia lisää!!

neljäs TESTI!!!!!!

Tällainen lauantaihin sopiva testi voisi olla, että keksi älykyystestikysymys!! Mä tuun ainakin vastaileen. Saat kirjoittaa siihen omat säännöt ja kaikki semmoiset tai käyttää valmiina olevia sääntöjä.

Esimerkkinä, miten mä olen näitä keksinyt: Ylläripylläri, ekan kysymyksen keksin, kun paistoin lihapullia. Siitä tää koko homma lähti liikenteeseen. Toisen kysymyksen keksin, kun seisoin pihalla ja kaksitaso lensi yli. Kolmas kysymys.. no idea. Se tuli tässä näitä mietiskellessä.

Näistä mä tykkään, tällasia lisää!!
Voi olla, et sul on vahva tunneälykkyys. Ihmiset yleensä tykkää kysymyksistä, jotka osaa. Tai sitten toi twisti herätti innostuksen? Kun asia kääntyy päälaelleen, kuten hyvissä elokuvien juonissa, tulee niitä kutkuttavia ahaa-elämyksiä. "Jes, täs oli jotain, mitä en huomannu ottaa huomioon". Olisko se sitä laatikon ulkopuolelta ajattelua, olet hyvä tarkastelemaan asioita eri kantilta?

• Tykkää
Reactions: Elena777
kolmas TESTI!!!!!!

Täydennä lause kaikkein julmimmalla tavalla, jonka keksit (ja joka pääsee läpi suodattimista):

Sinä hetkenä minä rakastin ja ihastelin häntä niin paljon, että minun teki mieli ......

@Algoma ...Riisua hänen maskinsa vex ja jättää ”käyntikorttini” espoolaiseen hissiin.

Vierailija ...pöyristyä

@diogenes 57 ...Kääntää hänelle selkäni poistua sanaakaan sanomatta ja halia ja pussailla häntä

@Elena777 ...Kiljaista

Tässä testissä tarkoitus on tietenkin testata ihmisen sietokykyä huijaukselle tulemiseen
ja kykyä nauraa itselle. Älykkäiden ihmisten sanotaan sietävän hyvin tai pääsevän yli
negatiivisista tunteista nopeampaa tullessaan huijatuiksi ja heillä on kykyä nauraa itselleen.
Tämä on tietenkin aika kevyt huijaus, mutta itselleen voi jakaa pisteitä sen mukaan, kuinka tietää/

Ehkä tästä tulee se taiteissa käytetty kuva siitä vanhasta, viisaasta ihmisestä. Sellaiset istuu jossain tuolilla.. takkatulen ääressä.. piippua poltellen ja hieman kaukaisuuteen katsellen. Viisaat ihmiset on tasapaksuja ja tylsänkin oloisia?Ne ei välttämättä sovi ollenkaan action kohtauksiin, juuri, kun musiikki on nousemassa kliimaksiin, viholliset hyökkäävät nopeutettuna kohti skeneä.. ja viisas ihminen pysäyttää koko homman, kommentoi jotain, että "heeetkinen nyt..."

Huijatuksi tulemista estää esim. se, että kopio kyseisen testin kysymyksen vastauksen oheen ja sen alapuolelle laittaa oman vastauksensa.

Toimii muuten työelämässäkin, on siinä samalla perustelut vastaukselleen. Ei ole ikään kuin housut nilkoissa vastauksensa kanssa.

kolmas TESTI!!!!!!

Vierailija ...pöyristyä

@Elena777 ...Kiljaista

Nyt kuules käytit taiteilijanvapauttasi hiukan turhan roisisti, vastaukseni oli yksinkertaisesti "kääntää hänelle selkäni ja postua sanaakaan sanomatta. Tuo loppu oli jonkun muun vastaus.
Mutta sattuuhan nitä tällaisia. Älykkäillekin.

Nyt kuules käytit taiteilijanvapauttasi hiukan turhan roisisti, vastaukseni oli yksinkertaisesti "kääntää hänelle selkäni ja postua sanaakaan sanomatta. Tuo loppu oli jonkun muun vastaus.
Mutta sattuuhan nitä tällaisia. Älykkäillekin.
Anteeksi. Ei ole eka kerta, kun sotken sut ja kokardin. Mul on varmaan joku lukihäiriö! Miks ihmeessä tämmöinen tapahtuu! :LOL:

neljäs TESTI!!!!!!

Tällainen lauantaihin sopiva testi voisi olla, että keksi älykyystestikysymys!! Mä tuun ainakin vastaileen. Saat kirjoittaa siihen omat säännöt ja kaikki semmoiset tai käyttää valmiina olevia sääntöjä.

Esimerkkinä, miten mä olen näitä keksinyt: Ylläripylläri, ekan kysymyksen keksin, kun paistoin lihapullia. Siitä tää koko homma lähti liikenteeseen. Toisen kysymyksen keksin, kun seisoin pihalla ja kaksitaso lensi yli. Kolmas kysymys.. no idea. Se tuli tässä näitä mietiskellessä.
Okei, otetaan koppi ja pistetään kysymys.
Säännöt on sellaset, että vain oikea vastaus hyväksytään oikeaksi. muuten on tyyli vapaa, mutta suositeltava.
ja sitten asiaan.
Mitä tapahtui, kun melkein ruotsalainen heitti mekkein lintua melkein rahalla?

Säännöt on sellaset, että vain oikea vastaus hyväksytään oikeaksi. muuten on tyyli vapaa, mutta suositeltava.
ja sitten asiaan.
melkein ruotsalainen - ahvenanmaalainen tai rantaruotsalainen
melkein lintu - Suomen joutsen, kansallislintu
melkein rahalla - (tää on vaikee) Oiskohan ne halunneet kruunun jossain vaiheessa. kruunu-raha/kuninkaan kruunu.

Ahvenanmaa melkein itsenäistyi/ melkein liitettiin Ruotsiin!!

• Tykkää
Reactions: diogenes 57
Liki liippaa, mutta ei osu kohdalle.
Mä voin tällä hetkellä lukita ainoastaan vastauksen ahvenanmaalainen tai rantaruotsalainen :)
Melkein lintu voi muuten olla myös Venäjän kotka. Tuli vaan noista kalakukoista mieleen se. Olen käynyt aika laajan kierroksen tässä siivoillessa! Miehellekkin huusin, että kahvi melkein valmista.

Pohdiskelin, että Ahvenanmaalta taidettiin tykittää joskus jotakin. Mutta en muista milloin ja mitä.
Luulen, että tähän vastaus vaatisi jonkin tiedon historiasta tai näiden kansanryhmien suhtautumisesta toisiinsa. Mutta koska en tiedä niitä, en tule pääsemään oikeaan vastaukseen. Ilman apuja. Joten ajattelin, että kun odotellaan muiden heräämistä, aikooko ne vastata kanssa, googlettelen vastausta valmiiksi :LOL:

Hahaa. Voisin melkein sanoa, että alkupremissini lähti hakoteille. Joskus ei kannata lähteä liian pitkälle ajatustensa kanssa, vaan katsoa vain sitä itse tapahtumaa! Nojoo, olen miettinyt tässä näitä testejä, ja myös yhtä historiavisaa, joten annettakoon minulle anteeksi tämä notkahdus. Seuraavaa kysymystä varten täytynee paremmin resetoida ajatukset.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi olla, et sul on vahva tunneälykkyys. Ihmiset yleensä tykkää kysymyksistä, jotka osaa. Tai sitten toi twisti herätti innostuksen? Kun asia kääntyy päälaelleen, kuten hyvissä elokuvien juonissa, tulee niitä kutkuttavia ahaa-elämyksiä. "Jes, täs oli jotain, mitä en huomannu ottaa huomioon". Olisko se sitä laatikon ulkopuolelta ajattelua, olet hyvä tarkastelemaan asioita eri kantilta?
No tiiä tuosta älykkkyydestä nyt niin sanoa, mutta ainakin mä olen aina ollut sellanen, että rakentelen mielessäni pienistä palasista = muistoista kokonaiskuvia siitä millanen joku ihminen tai asia menneisyydessäni on ollut ja siihen auttaa aika hyvä valokuvamuisti.
Niin ja olen perusoptimisti ja tunnen voimakakasta empatiaa muita kohtaan, niin eläimiä, ihmisiä kuin luontoa...ja pystyn antamaan anteeksi, jopa silloin kun toinen ei sitä pyydä.
Ja tunnepohjalla kuljen monesti.

Viimeksi muokattu:
Mä voin tällä hetkellä lukita ainoastaan vastauksen ahvenanmaalainen tai rantaruotsalainen
Melkein lintu voi muuten olla myös Venäjän kotka. Tuli vaan noista kalakukoista mieleen se. Olen käynyt aika laajan kierroksen tässä siivoillessa! Miehellekkin huusin, että kahvi melkein valmista.

Pohdiskelin, että Ahvenanmaalta taidettiin tykittää joskus jotakin. Mutta en muista milloin ja mitä.
Luulen, että tähän vastaus vaatisi jonkin tiedon historiasta tai näiden kansanryhmien suhtautumisesta toisiinsa. Mutta koska en tiedä niitä, en tule pääsemään oikeaan vastaukseen. Ilman apuja. Joten ajattelin, että kun odotellaan muiden heräämistä, aikooko ne vastata kanssa, googlettelen vastausta valmiiksi

Hahaa. Voisin melkein sanoa, että alkupremissini lähti hakoteille. Joskus ei kannata lähteä liian pitkälle ajatustensa kanssa, vaan katsoa vain sitä itse tapahtumaa! Nojoo, olen miettinyt tässä näitä testejä, ja myös yhtä historiavisaa, joten annettakoon minulle anteeksi tämä notkahdus. Seuraavaa kysymystä varten täytynee paremmin resetoida ajatukset.
L
ja sitten asiaan.
Vaasalainen tuhlasi kopeekkansa lohikäärmeeseen

Mä teen tähän sellaisen säännön väliin, et jos testikysymystä ei tee, niin Diogenes 57 saa jokaisen jo kertyneet pisteet!
Oon niin kehno matikassa, etten viitti laskee pisteitä. Osallistun vain mielenkiinnosta.
Että senpuoleen saa tehdä minun puolestani millaisia pistesääntöjä kukin vain haluaa.

Mä nyt olin vaan viimeksi näkevinäni pientä kilpailuhenkeä. Ajattelin motivoida tuolla pistejutulla.
Olis varmasti pitänyt tarjota porkkanaa ennemmin. No, olen sitä mieltä, että porkkana on aina parempi kuin keppi.

Millaista porkkanaa olisi hyvä tarjota julmassa älykkyystestissä? :)

Mä nyt olin vaan viimeksi näkevinäni pientä kilpailuhenkeä. Ajattelin motivoida tuolla pistejutulla.
Olis varmasti pitänyt tarjota porkkanaa ennemmin. No, olen sitä mieltä, että porkkana on aina parempi kuin keppi.

Millaista porkkanaa olisi hyvä tarjota julmassa älykkyystestissä?
Heei, Sähän vihjailit tuossa aloituksessasi, että voi tulla hauskaakin. Eikös siinä pitäisi olla porkkanaa tarpeeksi. Tietysti niitä pisteitäkin pitää jaella, vaikken minä niistä' niin perustakaan. Ja kyllä sitä kilpailuhenkeäkin löytyy, mutta ehkä hiukan erilaista.

Heei, Sähän vihjailit tuossa aloituksessasi, että voi tulla hauskaakin. Eikös siinä pitäisi olla porkkanaa tarpeeksi.
Näin vois kuvitella. Mut nykyisinhän ihmisille ei enää riitä se, mitä on aluksi sanottu, vaan homman täytyy nousta kokoajan kohti suurempaa kliimaksia, jotta mielenkiinto ja keskittyminen pysyy yllä. Ollaan sellaisia extremejanoisia, haetaan suurempia kiksejä ja rajumpia huippuja. :)

Heei, Sähän vihjailit tuossa aloituksessasi, että voi tulla hauskaakin. Eikös siinä pitäisi olla porkkanaa tarpeeksi. Tietysti niitä pisteitäkin pitää jaella, vaikken minä niistä' niin perustakaan. Ja kyllä sitä kilpailuhenkeäkin löytyy, mutta ehkä hiukan erilaista.
Jotkut tykkäävät kepityksestäkin. Siitähän on joku laulukin?

Näin vois kuvitella. Mut nykyisinhän ihmisille ei enää riitä se, mitä on aluksi sanottu, vaan homman täytyy nousta kokoajan kohti suurempaa kliimaksia, jotta mielenkiinto ja keskittyminen pysyy yllä. Ollaan sellaisia extremejanoisia, haetaan suurempia kiksejä ja rajumpia huippuja.
Näinhän se tuppaa olemaan. Minulla ne kymmenet vain ovat jo takanapäin.

Yhteistyössä