V
vierailija
Vieras
Linkki?Mutta samaan aikaan varmasti arvostelet joissakin maissa olevia moniavioisia perheitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Linkki?Mutta samaan aikaan varmasti arvostelet joissakin maissa olevia moniavioisia perheitä.
Hän on jännämies, Alfauros ja erittäin tavoiteltu naisten keskuudessa. Kerro muuten yksikin poliitikko joka ei valehtelisi kokoajan?
Moniavioisuus ei ole ongelma, mutta Halla-ahon mahdollinen pääministeriys on erittäin suuri ongelma vihervasemmistolle: oppositio kutsuu.Eikös siellä ole kansanedustajina sellaisia ihmisiä, jotka kannattavat moniavioista uskontoa, eli what is the problem?
Kuka kansanedustaja on kertonut kannattavansa moniavioisuutta?Eikös siellä ole kansanedustajina sellaisia ihmisiä, jotka kannattavat moniavioista uskontoa, eli what is the problem?
Olet valitettavan alhaisella tasolla
Onko Halla-ahon viides lapsi tehtävän kannalta oleellinen?Bill Clinton joutui kuseen aikoinaan kun valehteli Monicasta... Silti vale tehtävän kannalta ei ollut oleellinen.
Mitäpä luulet mihin viittaan ja missä mä kirjoitin kenenkään kannattavan suoranaisesti moniavioisuutta?Kuka kansanedustaja on kertonut kannattavansa moniavioisuutta?
Viittaatko nyt moniavioisen uskonnon kannattamisella Islamiin vai kristinuskon tiettyihin muotoihin. Kristittyjä eduskunnassa kuitenkin valtaosa.
Moniavioisuus ei ole ongelma, mutta Halla-ahon mahdollinen pääministeriys on erittäin suuri ongelma vihervasemmistolle: oppositio kutsuu.
Mitäpä luulet mihin viittaan ja missä mä kirjoitin kenenkään kannattavan suoranaisesti moniavioisuutta?
Saisko linkin siihen etteivät muslimi kansanedustajat kannata Suomessa moniavioisuutta?
Montako meillä niitä on, siis islaminuskoa edustavaa kansanedustajaa? Mä en tiedä.
fi.wikipedia.org
Ei kai sitä laittomaksi kukaan epäillytkään. Luotettavuudestahan kysyttiin.
Jos vaimoa voi sumeilematta kusettaa noin, mieti miten paljon voi kusettaa tuntemattomia.
Palstan vihervassari luulee tällä postauksella vaikuttavansa kuntavaalitulokseen, niitä pelottaa jo todella paljon persujen suosio
Mä tipuin kärryiltä. Mitä moniavioisuudella ja pettämisellä on tekemistä keskenään?
Tuosta ilmiöstä olen vähän huolestunut, kuinka henkilöpalvonta menee aika pitkälle näissä persupiireissä. Eli ihan sama, mitä tekee, jos on persu, niin se hyväksytään sokeasti.
Pitäisikö kaikkien vieraissa käyneiden saada vaikkapa kenkää duunistaan, koska eiväthän he voi olla mitenkään päteviä ammatissaan, jos pettävät puolisoaan? Kyllä työnantajan pitää voida luottaa työntekijöihinsä, eikö?
Sairaanhoitaja saa fudut, kun pettää puolisoaan? Miten ihmeessä sellainen ihminen voisi olla luotettava ja hoitaa työnsä?
Journalisti saa fudut, koska käy vieraissa? Eihän hänen juttuihinsa voi luottaa.
Tuomari saa fudut, koska käy vieraissa? Eihän hänen arvostelukykyynsä voi luottaa.
Maailmassa nyt on kautta aikojen juostu pitkin maita ja mantuja räpsät leviänä tai vehkeet ojossa.
Pitäisikö kaikkien vieraissa käyneiden saada vaikkapa kenkää duunistaan, koska eiväthän he voi olla mitenkään päteviä ammatissaan, jos pettävät puolisoaan? Kyllä työnantajan pitää voida luottaa työntekijöihinsä, eikö?
Sairaanhoitaja saa fudut, kun pettää puolisoaan? Miten ihmeessä sellainen ihminen voisi olla luotettava ja hoitaa työnsä?
Journalisti saa fudut, koska käy vieraissa? Eihän hänen juttuihinsa voi luottaa.
Tuomari saa fudut, koska käy vieraissa? Eihän hänen arvostelukykyynsä voi luottaa.
Maailmassa nyt on kautta aikojen juostu pitkin maita ja mantkuja räpsät leviänä tai vehkeet ojossa.
Mä tipuin kärryiltä. Mitä moniavioisuudella ja pettämisellä on tekemistä keskenään?
Tuosta ilmiöstä olen vähän huolestunut, kuinka henkilöpalvonta menee aika pitkälle näissä persupiireissä. Eli ihan sama, mitä tekee, jos on persu, niin se hyväksytään sokeasti.
*hymyilee ääneen mielikuvalle*Maailmassa nyt on kautta aikojen juostu pitkin maita ja mantuja räpsät leviänä tai vehkeet ojossa.
Edelleen, kyse oli siitä voiko luottaa, ei siitä pitääkö antaa potkut.
Koita nyt herranjestas pysyä nahoissas.
Koet siis, että Halla- aho ei voi olla hyvä puolueensa johtajana, koska hänellä oli sivusuhde?
Ja sinusta jokainen, joka on kanssasi eri mieltä, hyväksyy asian sokeasti?
Jos ollaan ihan rehellisiä, niin minulle on yksi lysti, missä ortopedini munaansa uittaa, jos se kykenee kursimaan polveni kasaan. Sama logiikka pätee politiikkoihin, kirjastohoitajiin, kaupankassoihin ja autonkorjaajaan.
Ei nyt puhuta ortopedistä, vaan puolueen puheenjohtajasta, joka ei toimi puolueen itse asettamilla perinteisillä perhearvoilla.Koet siis, että Halla- aho ei voi olla hyvä puolueensa johtajana, koska hänellä oli sivusuhde?
Ja sinusta jokainen, joka on kanssasi eri mieltä, hyväksyy asian sokeasti?
Jos ollaan ihan rehellisiä, niin minulle on yksi lysti, missä ortopedini munaansa uittaa, jos se kykenee kursimaan polveni kasaan. Sama logiikka pätee politiikkoihin, kirjastohoitajiin, kaupankassoihin ja autonkorjaajaan.
Tiesit kai, että tuossa kohua herättäneessä (nais)hallitukseen kohdistuvaa vihapuhetta käsittelevässä raportissa "öyhötys"-käsitteen käyttö katsottiin vihapuheeksi?Voimme tässä tapauksessa luottaa vain siihen, että öyhötys jatkuu.