Li Andersson on surkea opetusministeri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä palaan huomenna tarkemmin niihin opettajien esittämiin kohtiin, jota Andersson ei noteerannu. Nyt yritän nukkua.

Mikä lämmin? Kertoo vaan siitä mitä lehtiä on lukenu ja telkkaria katellu, vaikka kukaan ei sitä vuodatusta ole tilannut, kehuu vaan itseään kypsäksi ja kokeneeksi, piilov-ttuilee kaikille jotka ei jaa hänen poliittista agendaansa.

Okei, siskonsa sai jonkun taidetunnustuksen, mutta itse rinnasti tuossa itsensä poliitikkoihin.
No mulle tulee sellainen lämmin mukava olo kun tämän harmaan viestejä lukee.
Ehkä juuri sen kypsyyden ja kokemusten ansiosta…who knows.
Hänen viestit ovat kuin tarina.

Mä palaan huomenna tarkemmin niihin opettajien esittämiin kohtiin, jota Andersson ei noteerannu. Nyt yritän nukkua.
Minä lukasen tuon Lin yltiöpitkän haastattelun huomenna.

Kauniita unia ja hattaran kuvia.❤️

No mulle tulee sellainen lämmin mukava olo kun tämän harmaan viestejä lukee.
Ehkä juuri sen kypsyyden ja kokemusten ansiosta…who knows.
Hänen viestit ovat kuin tarina.
Kypsä ihminen ei kehu kypsyydellään ja tuputa joka ketjuun stooria omasta elämästään.
Tässä porukassa on 40-60-vuotiaita, joilla kokemuksia riittäis kerrottavaksi vaikka 100 sivun verran- he eivät jokaista lehdenlukemistaan kerro.

Ja yhteiskunnallisesti olen lähes aina hänen kanssaan eri mieltä. Hän ei ajattele kauaskantoisesti - eli kypsästi.
No, hyvää yötä.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Jos Li, Tarja Halonen, Maria Ohisalo, Sanna Marin ym. ovat surkeita, kuulun ilolla surkimuksten kerhoon.
Otetaan malliksi Tarja Halosen ansiot: ihaili diktatuuria joka tappoi maasta pakenevia ihmisiä, oli/on Putinin hyvä ystävä, palkitsi Syyrian teurastaja Assadin korkealla kunniamerkillä, on palkinnut arvonimellä törkeistä rikoksista tuomitun ja epäillyn puoluetoverinsa. Tässä nyt muutama esimerkki Tavjan arvomaailmasta...

• Tykkää
Reactions: Echo
Kypsä ihminen ei kehu kypsyydellään ja tuputa joka ketjuun stooria omasta elämästään.
Tässä porukassa on 40-60-vuotiaita, joilla kokemuksia riittäis kerrottavaksi vaikka 100 sivun verran- he eivät jokaista lehdenlukemistaan kerro.

Ja yhteiskunnallisesti olen lähes aina hänen kanssaan eri mieltä. Hän ei ajattele kauaskantoisesti - eli kypsästi.
No, hyvää yötä.
Eip tämä vuodatuskaan kovin kypsältä tunnu.

No, hyvää yötä.
Suosittelen sulle anaalitappia. Se auttaa kun vanne kiristää päätä. :)

Otetaan malliksi Tarja Halosen ansiot: ihaili diktatuuria joka tappoi maasta pakenevia ihmisiä, oli/on Putinin hyvä ystävä, palkitsi Syyrian teurastaja Assadin korkealla kunniamerkillä, on palkinnut arvonimellä törkeistä rikoksista tuomitun ja epäillyn puoluetoverinsa. Tässä nyt muutama esimerkki Tavjan arvomaailmasta...

Eväsi Sauli Niinistöltä majurin napit ihan silkkaa ilkeyttään. Nimitteli kavereitaan korkeisiin. Virkoihin. Despootti pahimmasta päästä.

• Tykkää
Reactions: Echo
Hyvä ystävä :D Soitteleehan Saulikin sille

Joo mä luin sen väärin sitten. Mistä sie tupsahdit tänne? Joo paljon on persujen möykkäämistä. Ennen täällä oli paljin erilaisia ketjui ja hauskoi ja politiikkaa ei niin paljoo vaan sellasta kevyttä menoo. Raskasta lukemista. Älä suotta lähde täällä kaivataan erilaisuutta. Ettei oo vaan aina saman jankuttamista. Hyvää yötä.
Raskasta tosiaan. Tänne pitäisi perustaa persu ja Echo-vapaa osio.

Aloittajalta on pahasti päässyt unohtumaan edellisen hallituksen rajut leikkaukset opetukseen ja koulutukseen. Ei niiden korjaaminen käy käden käänteessä. Sen huomaan omien lasteni kouluissa, että tilanne on monilta osin parantunut sitten edellisen hallituskauden.

Ja jos ja kun aloittajalla on niin paljon loistavia ehdotuksia, niin miksei hän vie niitä eteenpäin? Ei se marina täällä palstalla mitään edistä.

Aloittajalta on pahasti päässyt unohtumaan edellisen hallituksen rajut leikkaukset opetukseen ja koulutukseen. Ei niiden korjaaminen käy käden käänteessä. Sen huomaan omien lasteni kouluissa, että tilanne on monilta osin parantunut sitten edellisen hallituskauden.

Ja jos ja kun aloittajalla on niin paljon loistavia ehdotuksia, niin miksei hän vie niitä eteenpäin? Ei se marina täällä palstalla mitään edistä.
Tytöt ovat ottaneet kymmeniä miljardeja velkaa ja sama meno jatkuu.

Voi sitä itkua ja parkua kun julkista taloutta aletaan jossain vaiheessa sopeuttamaan tasapainoon.

Justhan se tossa vastas et ongelmat on ollu viime hallituskausien koulutus leikkauksissa jota kokoomus ja persut teki miljardeilla. Sit on säästöjen takia luokka kokoja suurenettu et ei jää opella aikaa. Kiitos oikeisto tästä tunaroinnista. Lisäksi erityisopetuksesta leikattiin. Ni joo ihme et nyt niitä on normaali luokillakin vaik tarvitsisivat toisenlaista tukea opetukseensa. Nyt hienost li taas puhui kuinka koulutukseen saatiin lisä rahoitusta joilla ongelmia saadaan pienemmäksi. Tää tukiraha pitäisi tietty korvamerkitä et se on käytettävä esim juuri luokka kokojen pienentämiseen.

Ja paljon hyväää on tulossa lin johdolla. Tosi älykäs nainen. Nyt vaan korjataan oikeiston rälläyksiä ja kelkka ei hetkessä muutu. Mut siis oikeisto tuhosi koulutuskärjestelmää. Ja siksi myös romahdus pisa tuloksissa.

Näin juuri!

Mä olen huomannut että ne on usein 60-70-vuotiaat tädit jotka saisi lähettää jollekin "Kirjoita asiasta, ja vain olennaiset asiat" - kurssille.

Tädit ei meinaa pysyä kurissa. :LOL: Mutta, ei korkeampi ikä oikeuta mitään ripulin suoltamista..."hei olen elämää nähnyt ja teitä vanhempi matami, saan pakottaa teidät nuoremmat lukemaan silmät verta vuotaen tarinoitani".

Paula kiristi hermoja vuosia sitten kun melkein joka ketju täyttyi 3-4 sivun luomu-makrogoli-höpinällä vaikka ketjun aiheena ois ollu auton raidepään tanko.
Mutta Paula nykyisin onneks hillitsee juttujaan, ja paula ei piilov-ttuile kuten tää itseään täynnä oleva ja itseään kehuva muka-harmonisuuden perikuva -täti.

Viiskybänen isoäiti joskus kirjoitteli aika löysin rantein ilman linkkejä ja jutteli sekavia ja otsikot oli kuin klikkiotsikoita, mutta hän on järkevin näistä kolmesta. Semmoinen perus-tätsy joka haaveilee aina töiden lomassa päästä kylpylään ja igluun ja jonneki rentoutumaan :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä