Missä täällä on Raamattu näkyny?Echolla tutisee taas ja joku saa taas Raamatusta päähänsä.
Voi luoja suojelkoon tulevia miniäparkoja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä täällä on Raamattu näkyny?Echolla tutisee taas ja joku saa taas Raamatusta päähänsä.
Voi luoja suojelkoon tulevia miniäparkoja
Niin, yhtä kypsiä kuin sun, eiks jeh?
Harmaiden letkautteluja harmauden suojista.Ja kas, sinusta on hyvää vauhtia tulossa itse sellainen. Tai taidat jo olla.
... kuten tää itseään täynnä oleva ja itseään kehuva muka-harmonisuuden perikuva -täti.
Missä täällä on Raamattu näkyny?
MiksiMees vaikka leipomaan pullaa, se tekee sulle hyvää. Täällä keuhkoaminen ei.
Mielipiteeni perustuu kokonaisuuteen. Olkoon nyt sitten vaikka tämä ”täti harmonia”: olen lukenut enemmän hänen tekstejä muissa ketjuissa kuin politiikkaa tms. koskettavissa ketjuissa.Mä olen huomannut että ne on usein 60-70-vuotiaat tädit jotka saisi lähettää jollekin "Kirjoita asiasta, ja vain olennaiset asiat" - kurssille.
Tädit ei meinaa pysyä kurissa. Mutta, ei korkeampi ikä oikeuta mitään ripulin suoltamista...
Paula kiristi hermoja vuosia sitten kun melkein joka ketju täyttyi 3-4 sivun luomu-makrogoli-höpinällä vaikka aiheena ois ollu auton raidepään tanko.
Mutta Paula nykyisin onneks hillitsee juttujaan, ja paula ei piilov-ttuile kuten tää itseään täynnä oleva ja itseään kehuva muka-harmonisuuden perikuva -täti.
Viiskybänen isoäiti joskus kirjoitteli aika löysin rantein ilman linkkejä ja jutteli sekavia ja otsikot oli kuin klikkiotsikoita, mutta hän on järkevin näistä kolmesta. Semmoinen perus-tätsy joka haaveilee aina töiden lomassa päästä kylpylään ja igluun ja jonneki rentoutumaan
Huonostikäyttäytyvät tädit...Mielipiteeni perustuu kokonaisuuteen. Olkoon nyt sitten vaikka tämä ”täti harmonia”: olen lukenut enemmän hänen tekstejä muissa ketjuissa kuin politiikkaa tms. koskettavissa ketjuissa.
Politiikkaa tai muuta ”asiaketjua” kommentoidessa liirunlaarum argumentit yleensä ohittaa hyvin nopeasti koska ei niissä ole mitään haastetta tai mitään sisällöllisesti olennaista.
Antaa tätien kirjoittaa siinä missä muutkin, senkin ikärastisti!
Muutamien vuosien päästä jangsterit pitää meille täällä samaa saarnaa mitä sinä nyt!
2plussalla keuhkohaminen ei vie yhtään mitään eteenpäin. Hus pois palstalta tekemään jotain konkreettista jos haluat olla suuri vaikuttaja ja asioiden edistäjä.Harmaiden letkautteluja harmauden suojista.
Saanko puhua politiikkaa? Saanko puhua Suomen lapsista ja nuorista ja heidän koulunkäynnistä?
Erään matamin v-ttuilut vie mut välillä sivuraiteelle, mutta nyt ajattelin paneutua Li Anderssonin ajatuksiin.
Usein tällä palstalla jos joku kritisoi jotain ilmiötä tai poliitikkoa, tulee harmailta kuittia "onpa kirjoittaja epäkypsä, miten se sen pyllyä kutittaa, onko se häneltä pois."
Voin mä perustaa pari söpöstelyketjua "aurinko paistaa kauniisti eikä ole helle" jossa kehun tätä säätä positiivisesti ja vaikutan kypsän harmoniselta, niin saat mielenrauhan.
Mutta kritiikki vie asioita eteenpäin.
Näinhän se on. Vasemmistolainen politiikka Suomessa päättyy romahdukseen ja siitä seuraa itku ja parku.Sammallahti kirjottaa hyvin mihin tää vassarien sullemulle politiikka johtaa:
Hyviä uutisia! Hallitus alentaa tuloveroa ja velkasuhdekin kääntyy laskuun! Harmi vain, että tämä tapahtuu Ruotsissa, eikä Suomessa. Ruotsissa nimittäin tehdään sitä suomalaisen vasemmiston kavahtamaa oikeistolaista kurjistamispolitiikkaa ja vieläpä demari-valtiovarainministerin johdolla. Tolkullisemman talouspolitiikan seurauksena ruotsalaisten tulovero alenee, menokuri pitää ja velkasuhde laskee.
Suomessa vasemmistohallitus ay-kellokkaineen taas vaativat verojen korottamista ja rajua velkaantumisen. Hallituksemme itse asiassa pitää onnistuneena talouspolitiikkana sitä, että Suomi velkaantuu seuraavat 10 vuotta. Inhimillisyys ja heikoimpien auttaminen kuulemma vaatii rajua yli varojen elämistä ja julkisen talouden romuttamista pitkällä aikavälillä. Valitettavasti raunioiden siivoaminen jää sitten nuorempien sukupolvien tehtäväksi, kun tämän päivän ministerit ovat jo siirtyneet uusiin veikkaus-rahoilla perustetuihin eläkevirkoihinsa toimittamaan tyhjää.
Toivonkin erityisesti tätä lukevien vasemmistolaisten kysyvän itseltään: Kummassa maassa elintaso on korkeampi vuosikymmenen lopulla, Suomessa vai Ruotsissa? Kummassa maassa on vuonna 2030 paremmat edellytykset maksaa neuvolat, päiväkodit ja koulutukset lapsille, sekä pitää huolta yhteiskunnan vähäosaisista?
Talouskuripolitiikan aika tulee joka tapauksessa. Kysymys on vain, että kuinka rajuna se tulee ja tekeekö sen Suomen hallitus vai IMF kavereineen. Mielestäni menokuriin, julkisten menojen leikkaamiseen ja rakenneuudistuksiin kannattaa ryhtyä nyt, kun saamme vielä tehdä ne omilla ehdoillamme
Ei varmaan kannata ottaa tosissaan. Tai no ethän sinä vissiin otakaan. Se vaan on naisten tapa ottaa silmätikkuja. Näin olen asian omassa päässäni järkeillyt tämän palstan suhteen. Toisille on mahdoton ajatus, että asiat tappelisivat ihmisten sijaan ja heidän on suorastaan pakko henkilöittää kaikki ristiriidat.Harmaiden letkautteluja harmauden suojista.
Mä uskon että tämä ei ole nyt etninen kysymys, vaan ihan kantasuomalaiset sössii näinä vuosina oman koulujärjestelmänsä.
Koska tämä ei ole pelkästään pk-seudun ongelma.
Yhtään vähättelemättä ma munuorten tekemää häiriköintiä, se on sietämätöntä.
Vaikeilla ihmisillä on aina joku hampaissaan.Aloittaja kuule, sulla tulee aina aika ajoin näitä purkauksia, jotka anteeks vaan, vaikuttaa ihan maaniselta. Sitten kun sulle vastataan eikä vastata tavalla, josta sä tykkäät, niin olet ihmeissäsi. Luuletko olevasi itse kaiken arvostelun yläpuolella? Et ole.
Se tapa, jolla muutama vuosi sitten riepottelit Milannaa täällä, on jäänyt mieleen. Ja ihmettelen vielä uskovaiselta ihmiseltä tuollaista käytöstä, Ei kaikesta tarvitse olla samaa mieltä eikä hyväksyä, mutta toisaalta on asioita, joihin et voi vaikuttaa.
Sun tapasi ilkeilystä ei koidu mitään hyvää.