J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enkä anna. En ole uskossa. Mun puolesta saa olla uskossa jos haluaa, ei vaikuta mun elämään. Miksi uskovaiset eivät vastavuoroisesti anna mun ja muiden olla uskomatta?
Onhan niitä ovelle koputtavia hihhuleita jotka haluaa levittää harhojaan, annoin lopulta lähtöpassitKuka ei anna sun olla olematta uskossa? Mä tunnen paljon kristittyjä, mutta en yhtäkään joka pakottaisi ketään uskomaan Jeesukseen. Uskonasioista puhuminen ei ole pakottamista tai edes tuputtamista, muuten mistä tahansa asiasta puhuminen on myös pakottamista ja tuputtamista.
Missä kohtaa sua pakotettiin mihinkään?Onhan niitä ovelle koputtavia hihhuleita jotka haluaa levittää harhojaan, annoin lopulta lähtöpassit
Maarianhaminassa tuli puistossa vastaan myös uskova pari, mies alkoi puhumaan satujaan
Siis tuputettiin kun ollaan tarkkojaMissä kohtaa sua pakotettiin mihinkään?
Ristiretket oli pakottamista. Mutta väkivallan käyttöön ei Jeesus käskenytkään...
Eli sä et koskaan kuuntele varoituksia?Siis tuputettiin kun ollaan tarkkoja
psst
Harjoittiko Jeesus hengellistä väkivaltaa? - Teologia.fi
Hengellinen väkivalta – kuka tuomitsee ja kenet? Evankelisluterilaisen kirkon julkaisemassa määritelmässä hengellinen väkivalta on henkistä väkivaltaa, jonka ilmenemismuotoja ovat pelottelu, käännyttäminen, syyllistäminen, eristäminen ja kontrollointi. Tarkoituksena on murtaa toisen ihmisen...teologia.fi
Eli sä et koskaan kuuntele varoituksia?
Harjoittaako lääkäri jolleki psykologista väkivaltaa, kun sanoo että jos ryyppäät vielä nii kuolet?
Poliisi sanoo "joudut linnaan, jos..."?
Ja jos et usko kristinuskoon, niin eihän niiden varoitusten luulisi sua hetkauttavan.
Mulle kristittynä voi julistaa vaikka 1 miljardi musl imia helvettiin joutumista mutta ei se mua hetkauttaisi, koska en usko isla miin.