Mies, kireys, "seksuaalinen vallankäyttö/väkivalta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pohjustus: Mies kiukutellut koko päivän, potee päänsärkyä ja ties mitä, ties millä verukkeella "kaipaa hetken omaa aikaa lapsilta ja puolisolta". Suomeksi: Laiskotellut sohvalla koko päivän, illalla kun lapset nukkumassa, alkaa kitinä, miksi minä en naisena häntä huomioi. On siis itse 24/7 naama kiinni ruudussa, ties missä ja kenen kanssa keskustellen, kun aina se on "sisko tai perheryhmä tai kaverit tai pelikaverit", siitäkin huolimatta että on toistuvasti jäänyt kiinni seksuaalissävytteisistä keskusteluista toisten naisten kanssa. Näihin on tietysti aina ollut syynä suhteen "huono ja epämääräinen tila ja miehen oma huono itsetunto".

NOH. Siinä sitten iltamyöhään ei tätäkään, normaalisti seksuaalisesti hyvinkin aktiivista naista, kiinnostanut sen sohvalla makaavan, puhelimelleen naureskelevan, ihmiskuvatuksen seksuaalissävytteiset vihjailut ja nännien hieronta SEN JÄLKEEN, KUN, olen useaan otteeseen huomauttanut, että ketä tahansa voisin lähestyä vain pannakseni aina, mutta oman puolison kanssa haluaa oikeasti jatkuvan yhteyden ja tuntea olevansa aito kiinnostuksen kohde.

Niin. Siitäkös sitten sota syttyi, kun mies ei millään ymmärtänyt, että sen puhelinriippuvuuden päälle kaipasin yhteistä shakkimatsia, scrabblea, hauskaa sarjaa tai tietovisaa tai mitä tahansa jonka JÄLKEEN voisin olla varma, että mies siis todella yhä haluaa minua, eikä vaikka jotain netin hempukkaa, jonka kanssa on mahdollisesti koko päivän naureskellut..

Tästähän sitten seurasi sellainen, että mies haukkui minut pystyyn kun mieluummin lähden satisfyerin kanssa yksin suihkuun runkkaamaan, kuin olen hänen sen hetkisen mielenkiinnon ja kiihkon kohteena, kun häntä sattuu ehkä huvittamaan, ties minkä "ruuduntuijottelulämmittelyn" myötä.

Kun totesin hänelle, että yhden illan suhteessa minua ei luonnollisestikaan välttämättä kiinnostaisi miehen luonne tai käytöskään (tietyt rajat toki huomioiden) välttämättä tippaakaan, mutta että omalta mieheltä odottaa vähän enemmän (yhteenkuuluvuus ja se, että sovitaan yhteen myös sängyn ulkopuolella), tähän hän kylmästi totesi vain että "kulta, voisitko suhtautua muhun kuin siihen yhden yön juttuun, se voisi toimia"
Kun en suostunut, olen minä, seksuaalisesti avoin, täysi lahna, joka saa tuta "hänen raivonsa ja mitä tein kun en antanut ", hän ei "enää koskaan tule haluaamaan lahnaa kuten minä", joka siis en lämmennyt hänen koko päivän jatkuneen huonon ja itsekkään käytöksen jälkeen välittömästi.

Pliis, siskot, odotan teiltä kylmääviä kommentteja, jotka voin myöhemmin hänelle näyttää, kiitos.