V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt taisit oikoo vähän mutkia?Jos luulee olevansa hullu, on terve. Jos luulee olevansa terve, on hullu.
Nyt taisit oikoo vähän mutkia?![]()
Harvemmin sitä itse tajuaa
Ympäröivä maailma on sairas. Terveys ei tuota mitään tässä yhteiskunnassa.Mielestäni niin kauan ihminen on "normaali" kun hän pystyy analyyttisesti arvioimaan omaa mielentilaansa. Olenko tulossa hulluksi - on ihan terve ajattelutapa.
Tietyissä mielisairauksissa (esim skitsofrenia) ihminen ei koe olevansa sairas henkisesti, vaan usein sairas hänen mielestään on ympäröivä maailma ja muut ihmiset.
Se on elokuvassa Kaunis Mieli.Mikä lasketaan hulluudeksi?
Mielisairaudet ovat niin laaja käsite, että ei voi alkaa kutsumaan jokaista masentunutta tai henkisesti sairasta suoraan hulluksi. Joskus olen myös kuullut, että neroja on kutsuttu hulluiksi.
En ole kattonut ko. elokuvaa.Se on elokuvassa Kaunis Mieli.
![]()
Medikalisaatio tekee meistä kaikista sairaita
Pysy helposti ajan tasalla, opi uutta ja syvennä ymmärrystäsi. Osallistu yhteisiin elämyksiin muiden suomalaisten kanssa. Kirjaudu ja tee Ylen palvelusta omasi.yle.fi
Se ei ole dokumentti sitten vaan vääristelty elämäkerta.äkuvaus.Alkuperäinen kirjoittaja El...st: 33996931:En ole kattonut ko. elokuvaa.
Olen erimieltä koska jos jokainen kansalainen sitoutuisi hoitamaan itseään ns ennakoivaa terveydenhuoltoa, olisi meidän terveydenhuollon menot vain pieni osa siitä, mitä ne ovat nyt, kun joudutaan hoitamaan sairaita.Ympäröivä maailma on sairas. Terveys ei tuota mitään tässä yhteiskunnassa.
Palstalta voi lukea kuka on tärähtänyt.kaverit varmaan kertoo asian
Todella hyvä on kuitenkin.En ole kattonut ko. elokuvaa.
No kerro nyt meillekin kun kerran aloitit, kuka?Palstalta voi lukea kuka on tärähtänyt.
Noh, esim. Algomaa on moitittu (kehuttu) ”tärähtäneeksi” ja on siellä joitakin muitakin.No kerro nyt meillekin kun kerran aloitit, kuka?
Moderoinnin mielestä henkilöön liittyvät epäsuorat uhkaukset ovat siis okei, kun heidän pääasiallisena tehtävänä nykyään on poistaa koronauskovaisuuteen kriittisesti suhtautuvien agendalle vaarallisia mielipiteitä? No okei, tiedetäänpähän ainakin missä mennään.jos apina laakasee sinun putinistin ilmat lumiukon seuraksi niin surijoita ei palstalle ainakaan jää
Olen erimieltä koska jos jokainen kansalainen sitoutuisi hoitamaan itseään ns ennakoivaa terveydenhuoltoa, olisi meidän terveydenhuollon menot vain pieni osa siitä, mitä ne ovat nyt, kun joudutaan hoitamaan sairaita.