Ei kaverit ehkä niinkään vaan parhaat ystävät...ne vielä heittäytyvät siihen hulluuteen mukaan ja nauravat persiit ruvella kaikelle höpölle ja pahan paikan tullen vievät vaikka pakkohoitoon.kaverit varmaan kertoo asian
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kaverit ehkä niinkään vaan parhaat ystävät...ne vielä heittäytyvät siihen hulluuteen mukaan ja nauravat persiit ruvella kaikelle höpölle ja pahan paikan tullen vievät vaikka pakkohoitoon.kaverit varmaan kertoo asian
Onko noin?Moderoinnin mielestä henkilöön liittyvät epäsuorat uhkaukset ovat siis okei, kun heidän pääasiallisena tehtävänä nykyään on poistaa koronauskovaisuuteen kriittisesti suhtautuvien agendalle vaarallisia mielipiteitä? No okei, tiedetäänpähän ainakin missä mennään.
Ei silti, minäkin olen ehdottoman sananvapauden kannattaja enkä pistä pahakseni, jos joku ilmaisee tunteenomaisia mielipiteitä minuun liittyen. Haluaisin vain vierailijan selvästi osoittavan minulle yhdenkään sellaisen kirjoitukseni, jossa ilmaisen suoran ja kiistattoman tukeni ja kannatukseni Putinin tai Venäjän toiminnalle, eli osoittaisin olevani yllä olevan väitteen mukainen "putinisti". Kuten olen sanonut, ymmärtäminen ei ole hyväksymistä, mutta ymmärrystä ei maailmassa ole lainkaan liikaa, perustelematonta antipatiaa sitäkin enemmän, josta tämäkin lainaukseni on hyvä osoitus.
Enkä minä halua tällä myöskään kritisoida tämän palstan moderaattoreiden tekemää hyvää työtä saati poistattaa mainittua lainausta. Tämä on tosiaan yksi harvoista tietämistäni keskustelupalstoista, jolla vielä on mahdollisuus julkaista muualla hyvinkin herkästi katoavaa materiaalia ja keskustella tulenaroista asioista, kuten juuri Venäjään liittyen. Kiitokset siitä! Sanavapaus ja mielipiteenvapaus ovat kultaakin arvokkaampia, ja sitä pitää puolustaa kynsin hampain!
Suuruudenhulluko?Mielestäni psykoosissa oleva on hullu, eikä hän sitä itse ymmärrä vaan ympärillä olevat ihmiset huomaavat ja vievät toivottavasti hoitoon.
Suuruudenhulluko?
Aivotärähdys tietysti voi saada aikaan mitä vaan!Palstalta voi lukea kuka on tärähtänyt.
Olet siis sitä mieltä että terveydenhoitomme ei ole lisännyt ihmisten hyvinvointia ja pidentänyt ihmisten elinikää. Lääketieteellinen tutkimustyö ei ole tuottanut mitään hyvää muuta kuin rahaa rahoittajille. Lääkkeet ja tutkimukset on tehty ihmisille tahallaan ja riesaksi ei lainkaan auttamaan. Missä ihmeen maailmassa sinä elät luuloinesi?Business edellä mennään joka paikassa