Pakko se on siirtyä lidl asiakkaaksi

Lidlissä joutuu vain aina jonottamaan ja tottumattomalle kaupassa käyminen on ärsyttävää kun ei aina heti löydä mitä haluaa. Ja sitten tulee ostettua kaikenlaisia turhia einespakasteita. Kannattaa siis olla ostoslista ja suunnitelma valmiina. Ja ihan pahimpaan ruuhka-aikaan ei niitä pakasteita kannata ostaa koska siellä todellakin joutuu jonottamaan.

Jos ei tule mainoksia kotiin, viikkotarjoukset näkee netistäkin: https://www.lidl.fi/ajankohtaista/saehkoeiset-tarjouslehdet

Lidlissä joutuu vain aina jonottamaan ja tottumattomalle kaupassa käyminen on ärsyttävää kun ei aina heti löydä mitä haluaa. Ja sitten tulee ostettua kaikenlaisia turhia einespakasteita. Kannattaa siis olla ostoslista ja suunnitelma valmiina. Ja ihan pahimpaan ruuhka-aikaan ei niitä pakasteita kannata ostaa koska siellä todellakin joutuu jonottamaan.

Jos ei tule mainoksia kotiin, viikkotarjoukset näkee netistäkin: https://www.lidl.fi/ajankohtaista/saehkoeiset-tarjouslehdet
Minulla on Lidlissä vain muutama suosikkituote. CM:stä ostin nuoruuteni suosikkiravintolan broileripastaa.
Hyvä idea myydä marketissa ravintola-annoksia.

K-kauppojen hyvä puoli on yrittäjäkauppias. Ketjuohjaus ei ole samalla tasolla ja eri kaupoissa voi olla hyvinkin erilaisia tuotteita sen mukaan mitä asiakaskunta haluaa. Tutun kauppiaan kanssa voi jutella tarpeista. Toisaalta K-kaupat ovat usein vähän kalliimpia. Sen vastapainona on kyllä hyvä palvelu ja riittävästi henkilökuntaa. Itse suosin K-kauppaa.

Lidl on halpa, mutta se on myös ruuhkainen. Minulla on vaikeuksia löytää sieltä asioita, mutta se johtuu ehkä siitä kun asioin siellä niin harvoin. Menen yleensä jonkun sisäänheittotuotteen perässä ja sitten ostan kaiken maailman eineksiä samalla. Niitä siellä riittää.

Prismat ovat omaan makuuni turhan isoja. En jaksa sitä kerran viikossa kauppaan -elämää, niin en myöskään jaksa kävellä ympäri suurta hallia päivän ostosten perässä. Pienempi S-market on hyvä peruskauppa, mutta lähikaupassa joutuu jonottamaan hieman enemmän kuin K-supermarketissa. Ero ei ole suuri, mutta on kuitenkin. Toki itsepalvelukassa auttaa, mutta aina sitä ei voi käyttää.

Mä käyn harvoin lidlissä. Käy aina niin että suurin osa aineista puuttuu sieltä. En viitsi joka kerta käydä kahdessa kaupassa. S-market on ollut aina mun vakikauppa. Se on iso ja siellä on hyvä valikoima.

Yhteistyössä