Jos mä jotain asiaa inhoan niin se on tää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermo kiree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermo kiree

Vieras
Että jos mä omanlapseni äitinä sanon jotain. Esim. että mun lapsi ei saa syödä karkia niin paljon että tulee huono olo. Tai että Mun lapsi ei saa mennä 8v kanssa naapurin pihaan yksin. Niin mun käskyt kumotaan. Erään toisen, äiti antamalla luvan asiaan. Ottaa niin aivoon!!! Taas oli lapsi kylässä. Ja valittaa mahaa kun saanut syödä karkkia niin paljon kun maha vetää. Vaikka tiedetään meidän kanta asiaan. Onne jotkut niin supr mammoja että ei muitten sanalla ole paskankaan väliä. Miten rumasti tää pitää kohta ilmaista. SAAKUTIN AKKA SÄ ET MUN LASTA MÄÄRÄÄ. Että menee jakeluun niinkö?? Ja lösauttaa viellä kuonoon. Tai kieltää olemasta tekemisissä enää ollenkaan!!

et päästä tommosille kylään. kutsutte vaan sitä kaveria teille leikkimään, jos tahtoo vielä olla sen kanssa.

paljon paskempi tilanne, kun sukulainen on tommonen. kuten anoppi :) "eihän se nyt haittaa ja jos vähän ja välillä"

flags_0
flags_0

flags_0
flags_0
flags_0

[QUOTE="joo";26995161]Miten voi olla että sun lapsi on niin tottelematon, että lähtee jonkun muun luvalla?[/QUOTE]

Näin. Ei ole toisen äidin tehtävä valvoa totteleeko sun lapsi sun ohjeita. Ei mua ainakaan kiinnosta mitä muiden lapset vanhepiensa kanssa sopivat. Ja toisaalta, jos olen omalle lapselle sanonut, että ei mene johonkin, niin itse sitä valvon, enkä oleta muiden äitien "tietävän" mitä MÄ haluan että MUN lapsi tekee. Jos meillä on karkkia tarjolla ja lapsi sanoo, että saa ottaa, niin ottaa sitten.

Ehkä parempi olisi opetella kommunikoimaan ihmisten kanssa tosielämässä eikä meuhkata passiivis-aggressiivisesti jossain internetpalstalla. Samaten olisi hyvä opetella kommunikoimaan edes jollain tavalla älyllisesti eikä sillä tavalla kuten esi-isämme jotka asuivat puissa, söivät banaaneja ja nakkelivat toisiaan omilla paskakikkareillaan.

Yhteistyössä