Asiantuntijan mielestä Suomi ja Ruotsi eivät tule vuosiin pääsemään Naton jäseniksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Semmonen Nato-optio meillä...
Ihan aamutuimaan lykkäsit provosoivan otsikon.
Helpottiko oloasi, kun rätkäsit linkin sivulle?
Joku päivä tämä palsta pääsee otsikoihin kuin Depp&Amber H. jupakka.
Palstan syväkurkku kuiskasi herjauksen entisestä huippujohtajasta.
Miksi mode on lepsu?

On ollut jo, tissikuvaketjusta.
Kerropa lisää. En ole lukenut kyseistä ketjua.
Aloin epäillä, että toimittajat lukevat tätä palstaa lukiessani Tarja Frimanin kolumnin Hesarissa naisvihasta.
Mainitsin vähän aikaa sitten tällä palstalla nimen Sointu Borg. Nainen ilkeili kotiäitien kustannuksella. Minusta kotiäitien maininta oli irrallaan naisvihaa käsittelevästä jutusta.
Olen lukenut Tarjan juttuja lehdistä.
Mielestäni hän teki Hesarissa heti alkuun mahalaskun.
Mitä meistä jää jäljelle kun aika jättää. Ehkä haalea muistio lapsenlapsillemme.
Lapset ovat hetken pieniä. Rahaa ehtii repimään myöhemminkin.
Minä olen jo osani tehnyt kynäilijänä. Pistäkää nuoremmat paremmaksi jos osaatte.

Median, pääasiassa Hesarin kuukausia jatkunut sotapropaganda on tuottanut tulosta.
Vastuullinen media on ajanut meidät aika kusiseen tilanteeseen.
Propagandan avulla saatiin aikaiseksi anomus, mekin halutaan liittyä Venäjän vihollisten joukkoon (yhteistä rajaa 1340 km) ja nyt kun ripulia valuu molemmista punteista, pelätään kuinkahan se Venäjä nyt alkaa käyttäytymään meitä, viholliseksi julistautuneita kohtaan.
Emme ole oppineet mitään historiasta.
Vrt Jatkosota, liittoutuminen natsien kanssa ja hyökkääminen Neuvostoliittoon.

Median, pääasiassa Hesarin kuukausia jatkunut sotapropaganda on tuottanut tulosta.
Vastuullinen media on ajanut meidät aika kusiseen tilanteeseen.
Propagandan avulla saatiin aikaiseksi anomus, mekin halutaan liittyä Venäjän vihollisten joukkoon (yhteistä rajaa 1340 km) ja nyt kun ripulia valuu molemmista punteista, pelätään kuinkahan se Venäjä nyt alkaa käyttäytymään meitä, viholliseksi julistautuneita kohtaan.
Emme ole oppineet mitään historiasta.
Vrt Jatkosota, liittoutuminen natsien kanssa ja hyökkääminen Neuvostoliittoon.
Noinhan tässä nyt pääsi käymään...

Yhteistyössä