V
vierailija
Vieras
Laskettelet siis lööperiä kauneudestasi.Ehei, ei kukaan palstalainen oo nähny mua tai kuvaani, muuta ku 1 harmaa, 100 vuotta sitten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laskettelet siis lööperiä kauneudestasi.Ehei, ei kukaan palstalainen oo nähny mua tai kuvaani, muuta ku 1 harmaa, 100 vuotta sitten.
Ei. Mä puhun aina totta.Laskettelet siis lööperiä kauneudestasi.
Ei uskota sua.Ei. Mä puhun aina totta.
Moni on mua jopa kauniiksi sanonut, mutta mielestäni olen ollu korkeintaan nätti.
Arkikielessä sanat kaunis ja nätti sekoittuvat, vaikka niillä on merkitysero.
Älä sit usko.Ei uskota sua.
Ai sä oot niin kaunis et sulle tumputetaan. Kiihottaako se sua?Älä sit usko. Mut mä tiedän puhuvani totta. Enkä mä muutenkaan sulle tumputusmateriaalia jakais.
Huoh, älä jaksa.Ai sä oot niin kaunis et sulle tumputetaan. Kiihottaako se sua?
Liian kylmä mun makuun.Ei tule kuvaviestit läpi, mutta lisätään listaan Gene Tierney.
Ei tule kuvaviestit läpi, mutta lisätään listaan Gene Tierney.
Avustan...Liian kylmä mun makuun.
Paras yhdistelmäNoilla kaikilla miehen aasialaisilla on länsimaalaiset silmät
Onhan se, jos ei ole operoituMutta ei luonnollinen
Mikä on danna?Ei taida olla kaukoidän kaunottarien dannaksi tämä m1es. Toisaalta on tärkeää, että ihmisellä on unelmia.
On varakas mies, joka maksaa naisen kaikki menot. Silloin kun geishoja vielä oli niin jokaisella itseään arvostavalla naisella oli ikään kuin "aviomies" eli danna mutta ei siinä merkityksessä kuin aviomies yleensä.Mikä on danna?
OokooOn varakas mies, joka maksaa naisen kaikki menot. Silloin kun geishoja vielä oli niin jokaisella itseään arvostavalla naisella oli ikään kuin "aviomies" eli danna mutta ei siinä merkityksessä kuin aviomies yleensä.
Kannattaa lukea niin maailma avautuu.Ookoo
nevö hööd
Ei, en mä Grace Kellyyn yllä, oisin ollu sen rumempi maalaisserkku.
Mutta muistan joskus 32-35-vuotiaana sen hetken, kun totesin "hyvänen aika, mä saisin panosuhteeseen/pitempään suhteeseen melkein jokaisen".
Vaikka todellisuudessa ei varmaan 80 % miehistä oikeesti ois toteuttanu mun kans mitään, olivat luotettavia tapauksia ja hyvä niin, koska osa oli perheellisiä miehiä ja tuttujamme.
Mutta kun olin nätti ja iloinen ja puhelias, niin moni mies kuvitteli liikoja, jotain mitä en ollu heille viestiny. Tiedän aiheuttaneeni avioriitoja.
Mutta sitten analysoin itseäni, ja tajusin että mulla oli joku pakonomainen tarve (uskovanakin) vampata joka äijä jonka näen. Ja tein sen hienovaraisesti ja ovelasti, ilman että kukaan muu ympärillä älyää mitään. Muut sai vaikutelman iloisesta, kunnollisesta perheenäidistä, ja se on ovelin vamppaamisen muoto, sekoitus kunnollista, reipasta ja vosua.
Oli vaikka bussikuski, niin se piti saada tykkäämään musta.
Ja se huomiontarve juonsi juurensa isän kaipuusta, kun iskä oli aina kiireinen.
Samaa tunnistan esim."isättömässä" Marilynissä, vaikka sillä sen äijäkertoimen vois laskea potenssiin tuhat, meikäläiseen verrattuna.
Sit kun tuon tajusin, lopetin vamppaamisen. Oli outoa. Aloin puhua tylsästi tarkoituksella.
Se on myös naisille karu hetki kun huomaavat ettei kukaan mies enää tunge liki.Oli melkoisen karu hetki, ku noin kymmenen vuotta sitten vaihtoin tälle (miespainotteiselle) alalle ja kun eräänä päivänä tajusin yhden sähkärin tunkevan ihan liian liki (hiplasi jo mun lettejä) ni oli muutettava itsensä käytännössä kokonaan.
Kuulostaa kotiäitiydeltä.On varakas mies, joka maksaa naisen kaikki menot. Silloin kun geishoja vielä oli niin jokaisella itseään arvostavalla naisella oli ikään kuin "aviomies" eli danna mutta ei siinä merkityksessä kuin aviomies yleensä.
Se on myös naisille karu hetki kun huomaavat ettei kukaan mies enää tunge liki.