Klassista naiskauneutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laskettelet siis lööperiä kauneudestasi.
Ei. Mä puhun aina totta.

Moni on mua jopa kauniiksi sanonut, mutta mielestäni olen ollu korkeintaan nätti.
Arkikielessä sanat kaunis ja nätti sekoittuvat, vaikka niillä on merkitysero.

Ei tule kuvaviestit läpi, mutta lisätään listaan Gene Tierney.
Liian kylmä mun makuun.
Avustan...
Gene-Tierney1950.jpg

fGUKVnnHCjiWGtYA8h7rg2IcvW4.jpg

Ei, en mä Grace Kellyyn yllä, oisin ollu sen rumempi maalaisserkku.

Mutta muistan joskus 32-35-vuotiaana sen hetken, kun totesin "hyvänen aika, mä saisin panosuhteeseen/pitempään suhteeseen melkein jokaisen".
Vaikka todellisuudessa ei varmaan 80 % miehistä oikeesti ois toteuttanu mun kans mitään, olivat luotettavia tapauksia ja hyvä niin, koska osa oli perheellisiä miehiä ja tuttujamme.

Mutta kun olin nätti ja iloinen ja puhelias, niin moni mies kuvitteli liikoja, jotain mitä en ollu heille viestiny. Tiedän aiheuttaneeni avioriitoja.

Mutta sitten analysoin itseäni, ja tajusin että mulla oli joku pakonomainen tarve (uskovanakin) vampata joka äijä jonka näen. Ja tein sen hienovaraisesti ja ovelasti, ilman että kukaan muu ympärillä älyää mitään. Muut sai vaikutelman iloisesta, kunnollisesta perheenäidistä, ja se on ovelin vamppaamisen muoto, sekoitus kunnollista, reipasta ja vosua.
Oli vaikka bussikuski, niin se piti saada tykkäämään musta.

Ja se huomiontarve juonsi juurensa isän kaipuusta, kun iskä oli aina kiireinen.
Samaa tunnistan esim."isättömässä" Marilynissä, vaikka sillä sen äijäkertoimen vois laskea potenssiin tuhat, meikäläiseen verrattuna.

Sit kun tuon tajusin, lopetin vamppaamisen. Oli outoa. Aloin puhua tylsästi tarkoituksella.

Mä muuten tiedän tunteen!

Oli melkoisen karu hetki, ku noin kymmenen vuotta sitten vaihtoin tälle (miespainotteiselle) alalle ja kun eräänä päivänä tajusin yhden sähkärin tunkevan ihan liian liki (hiplasi jo mun lettejä) ni oli muutettava itsensä käytännössä kokonaan.

Mies ei ole mitenkään mustis joten onneksi työajan ulkopuolella saa olla mitä on.

Mutta ketjun aluperäiseen aiheeseen palatakseni. Sain kuva eräästä mielestäni kauniista naisesta. Iso-iso-äitini. Tarinat kertovat kauniiksi mainitun enkä ihmettele. Kuvaa mulla ei ole lupaa käyttää joten en sitä tähänkään laita mutta kerroinpa kuitenkin :)

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä