Jäätte, persusetämiehet, aika yksin tässä Erdoganin ja Putinin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikä sijaista ollut kännäämisen aikana, entä jos olisi tullut sotilaallinen uhkatilanne

Olet nukkunut Ruususen unta kun et tiedä mistään mitään

Sinun kannattaisi myös joskus nukkua. Ehkä vähän auttaisi noihin harhoihisi, jos pelkkä lääkitys ei auta. Edellyttäen toki, että edes siitä huolehdit. Vahva epäilys, ettet huolehdi, sen verran sakeaa settiä sulta tullut jo vähintään 12-13 vuotta.

Sekä vihervassarit että kansallismieliset pitävät yhtä kautta maailman. Vihervassarit yhdistyvät Sannan ja soijanakin ympärille, ja kansallismieliset taas Zetan alle.

Clintonin terveiset Marinille

Ehkä Hillary on järkiintynyt ja myöntää, että Bill halusi vain kokea elämää (hänkin on vain ihminen) Monican suussa.

Ei meillä mitään ollut...
36b5fbcccd024fa1ef2c35bda862b986

Kehukoon vaikka koko maailma, ei vaikuta mun mielipiteeseen hänestä.

Sinun kannattaisi myös joskus nukkua. Ehkä vähän auttaisi noihin harhoihisi, jos pelkkä lääkitys ei auta. Edellyttäen toki, että edes siitä huolehdit. Vahva epäilys, ettet huolehdi, sen verran sakeaa settiä sulta tullut jo vähintään 12-13 vuotta.
Ei teidän valheet totuutta muuksi muuta, vastenmielistä että otatte vastaan verisiä seteleitä putlerilta

Mutta haluaisit sinun mielipiteesi olevan koko maailman mielipide. Et pysty täältä palstalta sitä muuttamaan vaikka yritys on kyllä kova
Sulla ja mulla on oikeus sanoa mielipiteemme. Sä meet yleisen mielipiteen mukaan (mikä se kulloinkin tulee olemaan), mun arvot on ikuisia.

Maailma alkaa olla idiotismin vallassa, kun unohdetaan vanha ja kuivakka sana nimeltään "kunnollisuus".

Sulla ja mulla on oikeus sanoa mielipiteemme. Sä meet yleisen mielipiteen mukaan (mikä se kulloinkin tulee olemaan), mun arvot on ikuisia.

Maailma alkaa olla idiotismin vallassa, kun unohdetaan vanha ja kuivakka sana nimeltään "kunnollisuus".
Sun arvot tulee Raamatusta eli et ole mikään uniikki ajatteleva lumihiutale. Melkein kaikkien moraalikäsitys tulee jotain uskonnosta

Yhteistyössä