V
vierailija
Vieras
Höpöhöpö. Melkein kaikkien moraalikäsitys tulee jotain uskonnosta
Ei siihen uskontoja tarvita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpöhöpö. Melkein kaikkien moraalikäsitys tulee jotain uskonnosta
Älä tapaHöpöhöpö
Ei siihen uskontoja tarvita
En minä tarvitse raamattua siihen etten tapa tai tee muitakaan vääryyksiäÄlä tapa
Älä tee huorin
Siinäpä pari esimerkkiä suoraan Raamatusta
Se mikä mielletään vääryydeksi on esim Raamatussa kerrottuEn minä tarvitse raamattua siihen etten tapa tai tee muitakaan vääryyksiä
Sulla ja mulla on oikeus sanoa mielipiteemme. Sä meet yleisen mielipiteen mukaan (mikä se kulloinkin tulee olemaan), mun arvot on ikuisia.
Maailma alkaa olla idiotismin vallassa, kun unohdetaan vanha ja kuivakka sana nimeltään "kunnollisuus".
Eihän kansa ole nostanut Sannaa valtaan, eli pääministeriksi, vaan sen teki sdp:n sisäpiiiri eli puoluevaltuusto. Suomi on siitä erikoinen demokratia ettei kansa saa valita henkilöä joka sitä johtaa.Ja se ei ole Marinista kiinni. Hänen kaltaiset nousee valtaan, koska kansa on... no tyhmää, pinnallista tai kenties vain ei tarpeeksi kiinnostunutta.
Sielläkin, mutta älä nyt yritä omia sivistyneelle ihmiselle itsestään selviä asioita raamatun monopoliksiSe mikä mielletään vääryydeksi on esim Raamatussa kerrottu
Länsimainen sivistys perustuu kristinuskoon. MusIimimaissa se perustuu isIamiin.Sielläkin, mutta älä nyt yritä omia sivistyneelle ihmiselle itsestään selviä asioita raamatun monopoliksi
Miten miljoona kertaa mun on sanottava, että Trumpissa on joitain hyviä juttuja, mutta sitten taas ei.Mun mielestä Marinin sekoilut on noloja. Monessakin mielessä. Mutta missähän hitossa sitä kunnollisuutta on. Itse tykkäät Trumpista, joka on kaikkea muuta kuin kunnollinen. Roistopäällikön otteet. Sitten vois kuitenkin sanoa, että onko kunnollisempaa ihmistä olemassakaan kuin Obama tai Joe Biden (vaikka vanha ja seniili oliskin).
Saati sitten tosiaan nää Suomen entiset päämiehet. Aika monella siellä melkoista sekoilua taustalla eri tasoilla. Asioita ei vaan ennen julkisuuteen nostettu.
Marin on osannut käyttää somejulkisuutta todella tehokkaasti. Nyt tuli sitten kolikon kääntöpuoli näkyviin, mutta kääntyyköhän tuokin hänen eduksi. Luultavasti.
Marin on pinallinen, Häntä ihailevat ovat pinnallisia. Mutta semmosta politiikka on nykyään. Sen kanssa pitää elää. ei voi mitään. Trump on hirviö, mutta fiilispohjalta porukka fanittaa, ihan sama mitä tekee...
Ja entäs sitten ennen? Ennen äänestettiin verenperinnön mukaan. Työläiset vasemmistoa, parempiosaiset oikeistoa. Tai sitten tuli joku karismaattinen sekoilija joka vei kansakuntia allikkoon: Lenin, Hitler jne.
Kaikki on sullakin Echo niin politisoitunutta. Jos joku vassari tekee jotain, käännät sen negaksi anyway. Mutta auta armias jos persu tai USA:n konservatiivit sekoilee, niin se katsotaan sormien välistä tai sitten todeltaan "mutta oikeaa asiaa ajaa"...
Minä en ole politisoitunut. Minä pystyn haukkumaan ja kehumaan taustasta riippumatta. Siksi sanon, että Marin oli (ja ehkä on yhä) tässä pinnallisessa maailmassa loistava pääministeri. Tykkäisin kun oikeesti asiat ratkaisisivat, mutta kun ei ratkaise. Ja se ei ole Marinista kiinni. Hänen kaltaiset nousee valtaan, koska kansa on... no tyhmää, pinnallista tai kenties vain ei tarpeeksi kiinnostunutta.
Sivistys ja moraalikäsitykset ovat syntyneet antiikin aikana ajalla ennen kristinuskoa. Ja oikeuslaitoksen riippumattomuus ym. keskeiset periaatteet syntyivät valistusfilosofian vaikutuksesta. Lainsäädännön ja uskonnon erottaminen toisistaan on juuri länsimainen piirre ja vierasta esim. monessa muslimimaassa.Länsimainen sivistys perustuu kristinuskoon. MusIimimaissa se perustuu isIamiin.
Länsimainen sivistys perustuu kristinuskoon. MusIimimaissa se perustuu isIamiin.Sivistys ja moraalikäsitykset ovat syntyneet antiikin aikana ajalla ennen kristinuskoa. Ja oikeuslaitoksen riippumattomuus ym. keskeiset periaatteet syntyivät valistusfilosofian vaikutuksesta. Lainsäädännön ja uskonnon erottaminen toisistaan on juuri länsimainen piirre ja vierasta esim. monessa muslimimaassa.
Älä valehtele! Sivistys ja moraalikäsitykset ovat syntyneet antiikin aikana ajalla ennen kristinuskoa!Länsimainen sivistys perustuu kristinuskoon. MusIimimaissa se perustuu isIamiin.
Mutta uskontojen varjolla ihmiset saadaan niitä noudattamaanÄlä valehtele! Sivistys ja moraalikäsitykset ovat syntyneet antiikin aikana ajalla ennen kristinuskoa!
siis jopa 800 v ennen satu-uskontosi syntyä!
Ennen kristinuskoakin oli älymystöä, oli lukeneisuutta, oli sivistystä.Älä valehtele! Sivistys ja moraalikäsitykset ovat syntyneet antiikin aikana ajalla ennen kristinuskoa!
I have NOT slept with Monica!Ehkä Hillary on järkiintynyt ja myöntää, että Bill halusi vain kokea elämää (hänkin on vain ihminen) Monican suussa.
Ei meillä mitään ollut...
VaIheeIIa on lyhyet jäljet...I have NOT slept with Monica!
-Bill-
Mä en ole nähnyt huumeita käytettävän.
-Sanna-
Nojoo, laumasielut saadaanMutta uskontojen varjolla ihmiset saadaan niitä noudattamaan
Niin...kulloisenkin, kunkin maan lain mukaan, joka vaihtelee kuin Suomen sää.Nojoo, laumasielut saadaan
Me ajattelevat ei tarvita niitä vaan osataan itse ajatella ja järkeillä mikä on oikein ja mikä on väärin
Kerrotko mikä sun mielestä on oikein ja väärin?Nojoo, laumasielut saadaan
Me ajattelevat ei tarvita niitä vaan osataan itse ajatella ja järkeillä mikä on oikein ja mikä on väärin
Varmaan samat kuin sinunkin mielestä suomalaisenaKerrotko mikä sun mielestä on oikein ja väärin?
Käsityksiä siitä mikä on oikein ja mikä väärin on Suomessa 5 miljoonaa.Varmaan samat kuin sinunkin mielestä suomalaisena
Lista on pitkä, en viitsi kirjoittaa itsestäänselvyyksistä täällä
höpönpöpönKäsityksiä siitä mikä on oikein ja mikä väärin on Suomessa 5 miljoonaa.
Kuuluvat nykyisen hallituksen arvopohjaan ja väkivaIIankin hyväksyvät.höpönpöpön
vai kuuluuko sinusta pahoinpitelyt ja pahemmat jutut, tai varastelu, huumeet jne oikeisiin asioihin elämässäsi?
Juutalaisuus, johon kristinusko pohjautuu, syntyi 1800-luvulla eKr. (Antiikin aika 500 eaa)Älä valehtele! Sivistys ja moraalikäsitykset ovat syntyneet antiikin aikana ajalla ennen kristinuskoa!
Näin se on, ja noin se on ollu ennen Mariniakin. Kohistaan. Supatetaan. Kauhistellaan. Uhriudutaan ja hyvistellään.Mun mielestä Marinin sekoilut on noloja. Monessakin mielessä. Mutta missähän hitossa sitä kunnollisuutta on. Itse tykkäät Trumpista, joka on kaikkea muuta kuin kunnollinen. Roistopäällikön otteet. Sitten vois kuitenkin sanoa, että onko kunnollisempaa ihmistä olemassakaan kuin Obama tai Joe Biden (vaikka vanha ja seniili oliskin).
Saati sitten tosiaan nää Suomen entiset päämiehet. Aika monella siellä melkoista sekoilua taustalla eri tasoilla. Asioita ei vaan ennen julkisuuteen nostettu.
Marin on osannut käyttää somejulkisuutta todella tehokkaasti. Nyt tuli sitten kolikon kääntöpuoli näkyviin, mutta kääntyyköhän tuokin hänen eduksi. Luultavasti.
Marin on pinallinen, Häntä ihailevat ovat pinnallisia. Mutta semmosta politiikka on nykyään. Sen kanssa pitää elää. ei voi mitään. Trump on hirviö, mutta fiilispohjalta porukka fanittaa, ihan sama mitä tekee...
Ja entäs sitten ennen? Ennen äänestettiin verenperinnön mukaan. Työläiset vasemmistoa, parempiosaiset oikeistoa. Tai sitten tuli joku karismaattinen sekoilija joka vei kansakuntia allikkoon: Lenin, Hitler jne.
Kaikki on sullakin Echo niin politisoitunutta. Jos joku vassari tekee jotain, käännät sen negaksi anyway. Mutta auta armias jos persu tai USA:n konservatiivit sekoilee, niin se katsotaan sormien välistä tai sitten todeltaan "mutta oikeaa asiaa ajaa"...
Minä en ole politisoitunut. Minä pystyn haukkumaan ja kehumaan taustasta riippumatta. Siksi sanon, että Marin oli (ja ehkä on yhä) tässä pinnallisessa maailmassa loistava pääministeri. Tykkäisin kun oikeesti asiat ratkaisisivat, mutta kun ei ratkaise. Ja se ei ole Marinista kiinni. Hänen kaltaiset nousee valtaan, koska kansa on... no tyhmää, pinnallista tai kenties vain ei tarpeeksi kiinnostunutta.